-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Багатоканальна бездротова електроміографічна системи
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Номер:
06304fa7123749f6b26ca5c05d4d739e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 13:20 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.02.2023 №17-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.02.2023 №17-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2022-11-14-011972-a 14.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального закладу «Вінницька обласна комплексна дитячо-юнацька спортивна школа» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14 листопада 2022 року (протокол №57, далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЛАБІОПРО», рішення уповноваженої особи від 28 листопада 2022 року (протокол №63), повідомлення про намір укласти договір, договір від 05 грудня 2022 року №0512 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення від 20 лютого 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовником у підпункті 3 пункту 1 та пункті 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання тендерної пропозиції в електронному вигляді шляхом завантаження файлів із сканованими копіями документів, зокрема тих, що містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку №3 до тендерної документації, а саме сертифікату сервісного інженера, що підтверджує наявність україномовного сервісного інженера в Україні, який виданий не раніше 2022 року.
Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛАБІОПРО» не містить сертифікату сервісного інженера, що підтверджує наявність україномовного сервісного інженера в Україні, який виданий не раніше 2022 року.
При цьому, учасником ТОВ «ЛАБІОПРО» у складі тендерної пропозиції завантажено файл «2b_Certificate_of_service_eng_Cosmed_general_ua.pdf», згідно із інформацією в якому, генеральний директор компанії СОМЕТА Srl (Італія), що є виробником пропонованого для даної закупівлі обладнання, підтверджує, що директор ТОВ «ЛАБІОПРО» є україномовним, а також наявність у нього дозволів, знань, навичок для надання гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання зазначеної компанії на території України.
Виходячи із вищевикладеного, учасником ТОВ «ЛАБІОПРО» порушено вимоги підпункту 3 пункту 1 та пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та додатку №3 до тендерної документації
Відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «ЛАБІОПРО», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, а обрав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю загальною вартістю 1 100 000,00 грн.
Відповідно до положень пункту 4 Постанови №1178 звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до Закону, окрім зазначення інформації, передбаченої пунктом 13 частини першої статті 42 Закону.
Так, згідно вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Умовами пункту 11.1. розділу XI Договору визначено, що Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року та може продовжитись у випадках, передбачених чинним законодавством, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань по Договору.
Відповідно до пояснення Замовника та копій документів, наданих на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, фінансові зобов’язання за умовами Договору виконано в повному обсязі, а саме Замовником платіжним дорученням від 16 грудня 2022 року №1, із відміткою органу Казначейської служби про проведення платежу 28 грудня 2022 року, на підставі видаткової накладної від 16 грудня 2022 року №2, здійснено розрахунки із ТОВ «ЛАБІОПРО» в повному обсязі.
Однак, Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель у строк, визначений пунктом 12 частини першої статті 10 Закону, а оприлюднив 14 лютого 2023 року (в ході моніторингу).
Період усунення порушень:
01.03.2023 14:36 - 16.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.03.2023 14:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновок моніторингу та інформацію про результати моніторингу було переглянуто та опрацьовано. Зобов'язуємось в подальшому дотримуватись Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Постанови №1178 зі змінами.
Керівником було розглянуто висновок моніторингу та прийнято рішення відправити Уповноважену особу Яворську І.В. на навчання з підвищення кваліфікації по публічних закупівлях, а також Уповноваженій особі самостійно ознайомлюватись та удосконалювати знання про публічні закупівлі, Закон України "Про публічні закупівлі", Постанову №1178 зі змінами.
Дата публікації звіту:
07.03.2023 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
4e14afb8f77444cfbd403195a6d970ef
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.02.2023 13:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі багатоканальної бездротової електроміографічної системи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-14-011972-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ТОВ «ЛАБІОПРО», якого обрано переможцем торгів та з яким укладено договір від 05 грудня 2022 року №0512, виконано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо завантаження файлів із сканованими копіями документів, зокрема інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку №3, в частині надання сертифікату сервісного інженера, що підтверджує наявність україномовного сервісного інженера в Україні, який виданий не раніше 2022 року, оскільки в тендерній пропозиції ТОВ «ЛАБІОПРО» міститься лише інформація щодо підтвердження наявності в керівника даного товариства дозволів, знань та навичок для надання гарантійного й післягарантійного обслуговування в Україні обладнання компанії Cometa Srl, яке пропонується для даної закупівлі (файл «2b_Certificate_of_service_eng_Cosmed_general_ua.pdf»)?
3. Чи виконано умови договору від 05 грудня 2022 року №0512, строк дії якого закінчився 31 грудня 2022 року, та надайте документальні підтвердження його виконання (накладна, платіжне доручення)?
4. Чому звіт про виконання договору від 05 грудня 2022 року №0512 оприлюднено з порушенням терміну, визначеного пунктом 12 частини першої статті 10 Закону?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0efd92e931de4454906d7a76d34a673a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.02.2023 20:36
Опис:
Щодо першого питання:
Відповідно до Статуту Комунального закладу “Вінницька обласна комплексна дитячо-юнацька спортивна школа” основними завданнями спортивної школи є:
- забезпечення спортивної підготовки дітей, підлітків і молоді зрізних видів спорту, підготовки спортивних резервів для збірних команд області та України, а також їх участі в обласних, державних і міжнародних змаганнях;
- - здійснення підготовки всебічно розвинутих юних спортсменів високої кваліфікації, забезпечення зміцнення їх здоров’я та різнобічного фізичного розвитку;
- - підготовка спортсменів високих розрядів для збірних команд області, держави;
- - забезпечення підготовки збірних команд області до державних змагань, матчевих зустрічей з командами інших міст, областей та держав;
- - проведення спортивних змагань та навчально-тренувальних зборів з метою підготовки до змагань;
Вихованцями школи є переможці та призери чемпіонатів України, Європи та Світу з різних видів спорту, зокрема таких як кікбоксинг, художня гімнастика, бокс, самбо та інших.
Для ефективної та якісної підготовки та участі спортсменів ВОКДЮСШ у змаганнях всеукраїнського та міжнародного рівня було прийнято рішення здійснити закупівлю пристрою призначеного для отримання електроміографічних сигналів для біологічного зворотного зв'язку з метою перенавчання м'язів і технік розслаблення м’язів, а також максимально ефективного для досліджень нейром’язового зв’язку у спортсменів при підготовці та участі у змаганнях різного рангу.
Якісні та технічні характеристики товару визначені з урахуванням запиту тренерів-викладачів установи та реальних потреб цього обладнання для якісної підготовки спортсменів та їх участі у змаганнях всеукраїнського та міжнародного рівня.
Довідкою про зміни до кошторису на 2022 рік № 375 від «09» листопада 2022 року, затвердженою Департаментом гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації, з обласного бюджету було виділено 1100000 грн. для здійснення закупівлі багатоканальної бездротової електроміографічної системи.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням проведення моніторингу та методом порівняння ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору, аналізу загальнодоступної інформації про товар, ціну товару, що містяться в мережі Інтернет, в електронних каталогах та торговельних майданчиках та шляхом запиту комерційних пропозицій від постачальників, що наведено у примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.vin.gov.ua/departament-humanitarnoi-polityky-oblderzhadministratsii/derzhavni-zakupivli-ohanizatsii-ustanov-i-zakladiv/53011-obhrontuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli
Щодо другого питання:
Пунктом 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів, зокрема інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 3, до тендерної документації.
Додатком 3 до тендерної документації передбачено наявність в учасника сервісного інженера, що підтверджується наданням в складі пропозиції Сертифікату сервісного інженера, який виданий не раніше 2022 року.
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «ЛАБІОПРО» в складі пропозиції надано файл «2a_Certificate_of_service_eng_Cosmed_general_en.pdf» в якому міститься сертифікат сервісного інженера виданий виробником товару, що пропонується до постачання та файл «2b_Certificate_of_service_eng_Cosmed_general_ua.pdf» в якому міститься переклад сертифікату виданого виробником чим повністю виконано вимогу тендерної документації щодо надання в складі пропозиції Сертифікату сервісного інженера, який виданий не раніше 2022 року.
Крім того слід зазначити, що в тендерній документації відсутня вимога про те, що сертифікат сервісного інженера не може бути виданий директору підприємства-учасника. Також в тендерній документації відсутня вимога щодо форми такого сертифікату та про те, що учасник повинен мати саме окремого працівника на посаді сервісного інженера.
Оскільки умовами Кодексу законів про працю України передбачено можливість суміщення посад учасником ТОВ «ЛАБІОПРО» не порушено жодної вимоги тендерної документації та надано всі документи, які вимагалися в складі пропозиції.
На підставі вище викладеного наданням в складі пропозиції файлів «2a_Certificate_of_service_eng_Cosmed_general_en.pdf» та «2b_Certificate_of_service_eng_Cosmed_general_ua.pdf» виконано вимогу про надання в складі пропозиції Сертифікату сервісного інженера, який виданий не раніше 2022 року.
Щодо третього питання:
Умови договору про закупівлю від 05 грудня 2022 року №0512 між замовником та ТОВ "ЛАБІОПРО" було виконано в повному обсязі, а також підтверджується наданою сканованою копію видаткової накладної, платіжного доручення і в тому числі Звітом про виконання договору про закупівлю, який оприлюднено в електронній системі закупівель.
Щодо четвертого питання:
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднюється протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання, але у зв'язку з воєнним станом в Україні, регулярними повітряними тривогами, постійними відключеннями світла і перебоями мережі Інтернет, звіт про виконання договору про закупівлю було оприлюднено пізніше необхідного терміну. Але станом на дату надання цієї відповіді замовником було оприлюднено відповідний звіт про виконання договору про закупівлю.