• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви (Бички в томатному соусі)(За рахунок місцевого бюджету)

ДК 021:2015: 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви (Бички в томатному соусі)(За рахунок місцевого бюджету)

Завершена

225 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 6 750.00 UAH
Номер: 446b9a8ff0c849d8b504b3c35ce808a7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-14-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.12.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 14.12.2022 16:17 - 05.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.12.2022 № 95-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 14.12.2022 № 95-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2022-11-11-014320-a, 11.11.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 618-52-87, ulyaska007@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення абзацу третього пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо: - усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі; - а також з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та неможливість їх усунення, здійснити заходи щодо недопущення їх в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11 листопада 2022 року № 440 (зі змінами); тендерну пропозицію учасника ФОП «ЗУБОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.11.2022 № 468; повідомлення про намір укласти договір від 29 листопада 2022 року; договір про закупівлю товару від 05 грудня 2022 року № 419; відповідь замовника від 20.12.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, що замовником при підписанні річного плану закупівель UA-P-2022-11-01-004282-a (процедури закупівлі за номером UA-2022-11-11-014320-a), тендерної документації використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі «Васюта Ольга Олександрівна». Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону. Так, частиною третьою статті 12 Закону передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення абзацу третього пункту 44 Постанови № 1178, а саме, замовником у пункті 5.6 частини п’ятої розділу 3 тендерної документації вказано, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, передбачених 2, 3, 5, 6, 8, 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону…», в той час, як абзацом третім пункту 44 Постанови № 1178 визначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону…». Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, встановлено. З метою з’ясування наявності ознак порушень органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель було надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710. Відповідь замовника не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив: «… Щодо поставленого питання надаємо вам документ «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (Додаток №1), який не було оприлюднено протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель шляхом розміщення на власному веб-сайті. В подальшому зобов’язуємося не допускати виявлених порушень». З урахуванням викладеного, замовником не виконана вимога пункту 4-1 Постанови № 710 в частині забезпечення головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Таким чином, моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 03.01.2023 16:33 - 18.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.01.2023 16:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи висновки моніторингу, щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, надаємо інформацію про усунення порушень, а саме: - на вимогу щодо оприлюднення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі – порушення усунуто шляхом оприлюднення на власному веб-сайті. - на вимогу щодо оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель при підписанні річного плану закупівель UA-P-2022-11-01-004282-a (процедури закупівлі за номером UA-2022-11-11-014320-a), тендерної документації використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Васюта Ольга Олександрівна. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону. Порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону усунути неможливо, але для недопущення їх в подальшому буде виготовлено кваліфікований електронний підпис посадової особи Васюти Ольги Олександрівни. - на вимогу щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 порушення абзацу третього пункту 44 Постанови № 1178 усунути не можливо з причин, того що процедура завершена. - на вимогу щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому уповноважену особу Васюту Ольгу Олександрівну направлено на дводенне онлайн навчання з питань публічних закупівель за новою постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 про особливості здійснення закупівель в умовах воєнного стану (з урахуванням змін, які набрали чинності 03.01.2023), яке відбудеться 16-17 січня 2023 року, зокрема, для притягнення до відповідальності за допущення порушень, Васюта Ольга Олександрівна пройде навчання за власний рахунок. Документальне підтвердження додається (квитанція № RK7U-5D2K-4MTE). Висновок прийнятий до уваги. В подальшому зобов’язуюсь не допускати виявлених порушень.
Дата публікації звіту: 10.01.2023 16:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • other: Відсутній механізм
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі UA-2022-11-11-014320-a, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 16.01.2023 11:20

Запити/Пояснення