• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Міношукачі

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер: c952332063304151abf87b7feffcf5f6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-21-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.02.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 22.02.2023 11:00 - 16.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.02.2023 № 13-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 21.02.2023 №13-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-11-11-013356-a від 11.11.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Під час проведення моніторингу закупівлі Замовником надано відповідь на запит з порушенням вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 2 частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання умов договору та своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами, (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Аварійно-рятувального загону спеціального призначення головного Управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням уповноваженої особи від 11.11.2022 №87 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МКТ-Комюнiкейшн», повідомлення про намір укласти договір від 21.11.2022, договір про закупівлю від 02.12.2022 №02/12, відповіді Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.02.2023, 09.03.20223, 10.03.20223 року. Замовнику через електронну систему закупівель надіслано 03.03.2023 запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання інформації та підтверджуючих документів щодо виконання умов договору від 02.12.2022 №02/12, а саме фактичного отримання товару та його оплати (платіжки, акти приймання-виконання, накладні, тощо) та наявність дебіторської/кредиторської заборгованості по даному договору станом на 31.12.2022 року. Однак, Замовником надано відповідь на пояснення 09.03.2023 або на четвертий робочий день, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі в електронній системі закупівель встановлено, що 16.11.2022 вносилися зміни до тендерної документації. Однак, Замовником не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не дотримано вимог абзацу 2 части другої статті 24 Закону.
Період усунення порушень: 15.03.2023 16:47 - 30.03.2023 01:00
Дата публікації висновку: 15.03.2023 16:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою на здійснення закупівель в АРЗ СП ГУ ДСНС України у Волинській області, враховано зауваження від Держаудитслужби. АРЗ СП ГУ ДСНС України у Волинській області зобов’язується здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень.
Дата публікації звіту: 21.03.2023 17:01

Запити/Пояснення