-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Міношукачі
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер:
c952332063304151abf87b7feffcf5f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-21-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 11:00 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2023 № 13-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.02.2023 №13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-11-11-013356-a від 11.11.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Під час проведення моніторингу закупівлі Замовником надано відповідь на запит з порушенням вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 2 частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання умов договору та своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами, (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Аварійно-рятувального загону спеціального призначення головного Управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням уповноваженої особи від 11.11.2022 №87 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МКТ-Комюнiкейшн», повідомлення про намір укласти договір від 21.11.2022, договір про закупівлю від 02.12.2022 №02/12, відповіді Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.02.2023, 09.03.20223, 10.03.20223 року.
Замовнику через електронну систему закупівель надіслано 03.03.2023 запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання інформації та підтверджуючих документів щодо виконання умов договору від 02.12.2022 №02/12, а саме фактичного отримання товару та його оплати (платіжки, акти приймання-виконання, накладні, тощо) та наявність дебіторської/кредиторської заборгованості по даному договору станом на 31.12.2022 року.
Однак, Замовником надано відповідь на пояснення 09.03.2023 або на четвертий робочий день, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі в електронній системі закупівель встановлено, що 16.11.2022 вносилися зміни до тендерної документації.
Однак, Замовником не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не дотримано вимог абзацу 2 части другої статті 24 Закону.
Період усунення порушень:
15.03.2023 16:47 - 30.03.2023 01:00
Дата публікації висновку:
15.03.2023 16:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою на здійснення закупівель в АРЗ СП ГУ ДСНС України у Волинській області, враховано зауваження від Держаудитслужби. АРЗ СП ГУ ДСНС України у Волинській області зобов’язується здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
21.03.2023 17:01
Запити/Пояснення
Номер:
6c216b5566824e15aa62ab527a205ca8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2023 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Міношукачі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-11-013356-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
21c2c195582942b9ba21baf5ffe4dc99
Назва:
Щодо запиту
Дата опублікування:
27.02.2023 19:46
Опис:
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Номер:
8e1fa5624fd34c399e546788d7a08ee2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.03.2023 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Міношукачі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-11-013356-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Прошу надати інформацію та підтверджуючі документи щодо виконання умов договору від 02.12.2022 №02/12, а саме фактичного отримання товару та його оплати (платіжки, акти приймання-виконання, накладні, тощо) та наявність дебіторської/кредиторської заборгованості по даному договору станом на 31.12.2022 року.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ab6da1a53e5d4737b5a4cee39fd39d8f
Назва:
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Дата опублікування:
09.03.2023 15:10
Опис:
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Номер:
767270de3f2b4fcaa345900797f960bc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.03.2023 09:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Міношукачі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-11-013356-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Прошу надати інформацію, чому вами не оприлюднено звіт про виконання умов договору відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6a51d6244c9849d0b4c9b86cb74e4599
Назва:
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Дата опублікування:
10.03.2023 09:29
Опис:
У зв'язку з частими та тривалими перебоями з постачанням електричної енергії та перебоями зі зв'язком було порушено строки подання звіту про виконання договору відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону.
Номер:
61a3bef3cae94ef5847a122f82c0dbde
Назва:
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Дата опублікування:
10.03.2023 09:25
Опис:
У зв'язку з технічною помилкою, на запит помилково було надано два протоколи № 38, замість видаткової накладної № 55 від 06.12.2023