• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тепловідбивні костюми

Торги відмінено

179 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 897.00 UAH
Номер: cdcebffb0e0540ed88603da0374425b5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-12-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.12.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 12.12.2022 15:53 - 03.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.12.2022 № 65 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.12.2022 № 65 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2022-11-11-006923-a 11.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця (протокол від 13.12.2022 № 42) з підстав передбачених п.п. 3 пункту 41 Особливостей, а саме: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 особливостей.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 4 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області (далі – Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2022-11-10-002715-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 11.11.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Талан-Пожтех», ФОП «ДУДКО ЛЕОНІД ІВАНОВИЧ», протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2022-11-11-006923-a, протокольне рішення уповноваженої особи у сфері публічних закупівель та визначення переможця відкритих торгів від 22.11.2021 № 36, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 13.12.2022. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «ДУДКО ЛЕОНІД ІВАНОВИЧ» встановлено наступне. Згідно абзацу 3 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника та в Додатку 1 до Тендерної документації. Учасник-переможець ФОП «ДУДКО ЛЕОНІД ІВАНОВИЧ» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей. На запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, які оприлюднені через електронну систему закупівель, 13.12.2022 Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «ДУДКО ЛЕОНІД ІВАНОВИЧ» з підстав передбачених п.п.3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду (підстав відхилення) тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Талан-Пожтех» Замовником відхилено правомірно з підстав, зазначених у протоколі уповноваженої особи від 22.11.2021 № 35.
Період усунення порушень: 15.12.2022 16:31 - 30.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.12.2022 16:31

Запити/Пояснення