-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (63312 – Аналіз біомеханічних функцій/інтерактивна система реабілітації; 63312 – Аналіз біомеханічних функцій/інтерактивна система реабілітації; 47790 - Система електромеханічна для екстракорпоральноїударнохвильової терапії для ортопедії; 58877 – Пристрій автономний для позиціонування тулуба; 30926 - Тренажер у вигляді паралельних брусів для тренувань, без електроживлення; 41073 - Параподіум-вертикалізатор; 40538 - Ремінь / пояс для підйому і переміщення пацієнта; 60409 - Лазер терапевтичний універсальний малої потужності, з живленням від мережі; 46571 - Фізіотерапевтична система для електростимуляції, з живленням від мережі)
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Завершена
4 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 250.00 UAH
Номер:
57db52b9b07047f0b646a86a07301699
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-28-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2023 00:00
Період моніторингу:
28.02.2023 17:00 - 22.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2023 № 56
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 27.02.2023 № 56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2022-11-11-001948-a 11.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.11.2022 № 185, тендерну пропозицію ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології» (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.11.2022 № 197, повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2022, договір від 06.12.2022 № 116, додаткові угоди від 29.12.2022 № 1, від 28.02.2023 № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 06.03.2023 року.
Період усунення порушень:
23.03.2023 12:31 - 29.03.2023 01:00
Дата публікації висновку:
23.03.2023 12:31
Запити/Пояснення
Номер:
4b0e202f2f6e496dbd0aae8a6c901cc6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.03.2023 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі апаратури для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-11-001948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f698b2be663349c0bff1a596f3ec76f6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.03.2023 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі апаратури для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-11-001948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e241d666e96f4126b5521bf5d1d819d7
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.03.2023 17:14
Опис:
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ № UA-2022-11-11-001948-a
01.03.2023 о 16:42 в рамках моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України опубліковано запит Замовнику про надання пояснень.
Предметом запиту було отримання пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
У зв’язку із цим, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Замовником закупівлі надаються пояснення з наступного приводу.
По суті запиту повідомляємо.
З першого питання:
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі встановлені виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів та технічних описів предметів речового майна. Відповідно до статей 15, 268 Господарського Кодексу України, якість предмета закупівлі, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності) іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника дотримуючись галузевих стандартів охорони здоров’я та умов договору укладеного з Національною службою здоров’я України з метою забезпечення надання кваліфікованої, своєчасної, якісної та ефективної медичної допомоги населенню та оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі інформації, отриманої після здійснення аналізу загальнодоступної інформації в мережі інтернет, а також аналогічних закупівель в системі електронних закупівель. Зокрема було використано інформацію з наступних процедур https://www.dzo.com.ua/tenders/16183093, https://www.dzo.com.ua/tenders/17047136, https://www.dzo.com.ua/tenders/16788512, https://www.dzo.com.ua/tenders/16776585, https://www.dzo.com.ua/tenders/17135040, https://www.dzo.com.ua/tenders/16599502.
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі шляхом запиту комерційних пропозицій від постачальників, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» і т.д.).
Джерело фінансування закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) – кошти підприємства, отримані за результатом укладеної угоди з НСЗУ. Розмір фінансування було визначено відповідно до наявної потреби в закупівлі обладнання.
Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (63312 – Аналіз біомеханічних функцій/інтерактивна система реабілітації; 63312 – Аналіз біомеханічних функцій/інтерактивна система реабілітації; 47790 - Система електромеханічна для екстракорпоральної ударно-хвильової терапії для ортопедії; 58877 – Пристрій автономний для позиціонування тулуба; 30926 - Тренажер у вигляді паралельних брусів для тренувань, без електроживлення; 41073 - Параподіум-вертикалізатор; 40538 - Ремінь / пояс для підйому і переміщення пацієнта; 60409 - Лазер терапевтичний універсальний малої потужності, з живленням від мережі; 46571 - Фізіотерапевтична система для електростимуляції, з живленням від мережі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-11-001948-a).
З другого питання:
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м.Києва являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м. Києва не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м.Києва не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.