• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Cорочки та фуфайки для працівників підрозділів перевезення цінностей: сорочки з довгими рукавами - 18332000-5; сорочки з короткими рукавами - 18332000-5; фуфайки - 18331000-8

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: з технічних питань: Дмитро Потєй, заступник начальника відділу спецвагонного господарства управління з перевезення цінностей Центрального сховища, телефон: (044) 530-10-85, електронна адреса: dmytro.potei@bank.gov.ua; з організаційних питань: Наталія Соляннік, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель Національного банку України телефон: (044) 253-98-08, (050) 043-25-53, електронна адреса: Nataliia.Solianyk@bank.gov.ua. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 “Специфікація” до тендерної документації. Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Пухівська, 7. Строк поставки товарів: Постачальник здійснює поставку товару у повному обсязі протягом 60 (шістдесят) календарних днів від дати підписання Договору уповноваженими особами обох Cторін. Умови розрахунків по Закупівлі – 100% післяплата, а саме: оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами обох Сторін акта про приймання-передавання товару в повному обсязі, який складається на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України. Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується. Єдиний критерій оцінки – ціна. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

140 485.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 800.00 UAH