• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019 30021 - Автономна система для піднімання та переміщення пацієнта з живленням від електромереж; НК 024:2019:17137 - Тренажер для тривалого пасивного розроблення кістей рук / променезап'ястного суглоба; НК 024:2019:36313 - Тренажер для тривалої пасивної розробки тазостегнового / колінного суглоба; НК 024:2019:38064 Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба; НК 024:2019: 35978 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для руки; НК 024:2019: 36314 Тренажер для пасивної розробки плеча; НК 024:2019:11629 - Тренажер руки; НК 024:2019: 42577 - Фізіотерапевтичний стіл, з живленням від електромережі; НК 024:2019- 35058 - Тренажер, що імітує підйом по сходах, без електроживлення; НК 024:2019: 41542 - Подушка для ніг / коліна; НК 024:2019: 35060 - Тренажер для ніг; НК 024:2019: 30908 - Пристрій для тренування координації реабілітаційний; НК 024:2019: 46571 - Фізіотерапевтична система для електростимуляції, з живленням від мережі; НК 024:2019:58762 - Система глибокої електромагнітної стимуляції тканин, професійна; НК 024:2019:13964 - Стіл для фізіотерапії, без електроживлення; НК 024:2019 35058 - Тренажер, що імітує підйом по сходах, без електроживлення)

Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178

Завершена

2 360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 600.00 UAH
Номер: cf5fe50d393b4efc96ac08a15fcbbf62
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-21-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.02.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 22.02.2023 10:50 - 16.03.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.02.2023 № 13-з Луцьк Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 21.02.2023 № 13-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-11-10-003904-a від 10.11.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунальне некомерційне підприємство «Камінь-Каширська центральна районна лікарня» Камінь-Каширської міської ради Волинської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.11.2022 №2 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Західна фармацевтична компанія», протокол від 24.11.2022 №3, повідомлення про намір укласти договір від 24.11.2022, договір від 05.12.2022 №265 (далі – Договір),додаткові угоди до Договору від 16.12.2022 №1 та від 30.12.2022 №2, відповідь Замовника від 24.02.2023 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22.02.2023.
Період усунення порушень: 08.03.2023 11:35 - 14.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.03.2023 11:35

Запити/Пояснення