• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект зимової форми одягу: куртка вітровологозахисна зимова з флісовою вставкою, штани вітровологозахисні зимові, тактична кофта

Завершена

1 410 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 050.00 UAH
Номер: d0db781776f64261baae7e8d55cd7e02
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-12-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.12.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 12.12.2022 15:49 - 03.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.12.2022 № 65 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.12.2022 № 65 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2022-11-09-013886-a 09.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Фегир Ірина Гаврилівна встановлено порушення підпунктів 2, 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Костопільської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2022-10-20-002255-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 09.11.2022 (протокол №60), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасника ФОП Фегир Ірина Гаврилівна, протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2022-11-09-013886-a, протокольне рішення уповноваженої особи у сфері публічних закупівель та визначення переможця відкритих торгів від 22.11.2021 № 73, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2021, Договір купівлі-продажу № 015/2022 від 29.11.2022, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 15.12.2022. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Фегир Ірина Гаврилівна встановлено наступне. Замовником під час розгляду тендерних пропозицій учасника ФОП Фегир Ірина Гаврилівна в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro розміщено вимогу про усунення невідповідностей, а саме: «У складі тендерної документації відсутній Додаток 4 тендерної документації «Проєкт договору». - У складі тендерної документації відсутня довідка, складена в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником із зазначенням країни-виробника, виробника, фото товару, кількості в упаковці. (Додаток 3 тендерної документації «Технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» пункт 8 «Перелік підтверджувальних документів»)». Відповідно абзацу 2 пункту 40 Особливостей зазначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також, згідно абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Слід зазначити, що дана вимога передбачена п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника та в Додатку 2 до Тендерної документації. Учасник якого визнано переможцем процедури закупівлі ФОП Фегир Ірина Гаврилівна не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей. Поряд з цим, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ФОП Фегир Ірина Гаврилівна, та укладено з ним Договір купівлі-продажу № 015/2022 від 29.11.2022, чим не дотримано вимоги п.п. 2, п.п.3 пункту 41 Особливостей. На запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, які оприлюднені через електронну систему закупівель, 15.12.2022 Замовником надано пояснення, які не обґрунтовують прийняте рішення про визнання переможцем торгів ФОП Фегир Ірина Гаврилівна
Період усунення порушень: 20.12.2022 14:13 - 04.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 20.12.2022 14:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Додаткова угода щодо припинення дії договору
Дата публікації звіту: 27.12.2022 16:38

Запити/Пояснення