• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фізична охорона адміністративної будівлі

Завершена

575 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 8 625.00 UAH
Номер: 376992a31b9647439d1387d41bb19dd9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-13-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.06.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.06.2023 12:23 - 05.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 12.06.2023 № 172 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2022-11-08-013022-a 08.11.2022  інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей (в редакції станом на дату проведення торгів). За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГРІЗЛІ-ОБОРОНА», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору вимогам законодавства – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної документації, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.11.2022 із змінами, затвердженими рішеннями уповноваженої особи Замовника від 11.11.2022 та 14.11.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.11.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ГРІЗЛІ-ОБОРОНА» (далі – ТОВ «ГРІЗЛІ-ОБОРОНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЩИТ-ЗАХИСТ» (далі – ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Комплексне Гарантування Безпеки» (далі – ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.11.2022 № 10, від 05.12.2022 № 13, від 14.12.2022 № 15 та від 14.12.2022 № 16, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.12.2022, договір на охорону об`єкта від 21.12.2022 № 72 на суму 422 932,80 грн, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду № 1 до Договору на охорону об`єкта від 22.12.2022, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.06.2023. За результатом моніторингу встановлено, що Замовник абзацом 2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, (перелік таких критеріїв та документів на їх підтвердження наведено в Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 2 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційному критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, учасник надає довідку про наявність в штаті підприємства, або прийнятих за контрактом, трудовою угодою працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою 1. Також надаються завірені копії свідоцтв охоронників. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг з фізичної охорони від 17.11.2022 № 28/11-22, в пункті 3 якої зазначено інформацію про охоронника 3 розряду Тихонюк Ю.М. Також, на підтвердження відповідної кваліфікації працівників, які мають необхідні знання та досвід ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки» надано, зокрема скановану копію додатку до Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації серії ХМ № 41550348 від 21.06.2011 про присвоєння Тихонюк Ю.М. кваліфікації охоронник 3-го розряду. Проте, Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації Тихонюк Ю.М. кваліфікації охоронник 3-го розряду в тендерній пропозиції учасником не надано. Таким чином, ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки» у своїй тендерній пропозиції не підтвердив відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, згідно абзацу 2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 особливостей Замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним Договір на охорону об`єкта від 21.12.2022 № 72. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до оприлюдненого в електронній системі закупівель протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2022 № 15 Замовником встановлено: «За результатами перевірки платіжної інструкції №230 від 01.09.2022 (код доручення 2BF1847A3237DC) на офіційній сторінці pb.ua/cheek АТ КБ «ПриватБанк», Головним управлінням було з`ясовано, що за тим самим кодом доручення рахується платіжна інструкція № 230 від 14.11.2022 про здійснення ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» оплати страхового платежу за договором страхування № 212027376 від 14.11.2022 на рахунок № 212027376 від 14.11.2022 в розмірі 2459,52грн. на користь СК ПРАТ «Арсенал Страхування». Враховуючи вищевикладене, Головним управлінням встановлено факт подання недостовірної інформації учасником ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» в тендерній пропозиції, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів» та вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ». Отже, Замовник виявивши невідповідність в документах (платіжній інструкції №230 від 01.09.2022, код доручення 2BF1847A3237DC), яку надав у тендерній пропозиції учасник ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» не надав можливості учаснику виправити наведену невідповідність, чим порушив вимоги пункту 40 Особливостей та не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Період усунення порушень: 04.07.2023 18:18 - 19.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2023 18:18

Оскарження висновку в суді

Опис: Головним управлінням Державної казначейської служби України у Вінницькій області 14.07.2023 року подано до Вінницького окружного адміністративного суду адміністративний позов від 14.07.2023 №04.2-23-10/4377 про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу UA-M-2023-06-13-000051 процедури закупівлі UA-2022-11-08-013022-a.
Дата публікації: 17.07.2023 12:38
Дата відкриття провадження: 20.07.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 120/10573/23

Запити/Пояснення