-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові вікна та двері
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Номер:
3681c9f2ce994b4aa6ddd696b31c98c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-08-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2023 00:00
Період моніторингу:
08.08.2023 15:46 - 30.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 08.08.2023 № 42-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В. о. начальника Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу від 08.08.2023 № 42-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
9. UA-2022-11-07-014237-a 07.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону та 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації, встановлено порушення вимог пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу шостого підпункту другого пункту 41 Особливостей (в редакції від 12.10.2022).
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Відділу освіти Ярмолинецької селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.11.2022 №57 із змінами, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 17.11.2022, тендерну пропозицію малого приватного підприємства «Нові технології» (далі – МПП «Нові технології»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №90 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.11.2022, договір про постачання товару від 24.11.2022 №24/11/22, пояснення від 10.08.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Тендерна документація не містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 51 Особливостей Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Так, Замовником 08.11.2022 о 00:04 розміщено в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації (файл «Тендерна документація.docx»), однак в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися, чим не дотримано вимог пункту 51 Особливостей.
Відповідно до абзацу п’ятого підпункту другого пункту 41 Особливостей та вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Так, відповідно до вимог форми 3 додатку 2 тендерної документації визначено необхідність надання оригіналу позитивного листа-відгуку, виданого не раніше 2021 року, що відповідає копії поданого аналогічного договору від Замовника що зазначений в довідці про виконання аналогічного договору та співпадає з копією поданого договору.
Учасником у складі тендерної документації завантажено довідку про аналогічні договори в якій зазначено про укладання 4 аналогічних договорів, копії 4 договорів, проте оригіналів позитивного листа-відгуку у складі тендерної пропозиції МПП «Нові технології» не надано.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не відхилив тендерну пропозицію МПП «Нові технології» відповідно до абзацу шостого підпункту другого пункту 41 Особливостей (в редакції від 12.10.2022) як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Пунктом 4 Особливостей визначено, що у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до вимог пункту дванадцятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Так, пунктом 5.1 договору про постачання товару від 24.11.2022 №24/11/22 (далі – договір) визначено строк поставки товарів до 20.12.2022 року.
Пунктом 10.1 договору встановлено термін його дії до 31 грудня 2022 року, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Відповідно до пояснення від 10.08.2023 та документів Замовника оплата за товар проведена в грудні 2022 року.
Однак, Замовник оприлюднив звіт про виконання договору лише 08.08.2023, чим порушив терміни визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
11.08.2023 15:45 - 26.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2023 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
f7acb6e9836744d19231d11257f10080
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
08.08.2023 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-07-014237-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до вимог форми 3 додатку 2 тендерної документації визначено надання оригіналу позитивного листа – відгуку виданого не раніше 2021 року, що відповідає копії поданого аналогічного договору від Замовника що зазначений в довідці про виконання аналогічного договору та співпадає з копією поданого договору.
Оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше 2021 року у складі тендерної пропозиції малим приватним підприємством «Нові технології» (далі – МПП «Нові технології») не надано.
Враховуючи вищевикладене надайте інформації (пояснення) чому не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів МПП «Нові технології»?
3. Відповідно до пункту 5.1 договору про постачання товару від 24.11.2022 №24/11/22 (далі – договір) строк поставки товарів до 20.12.2022 року.
Пунктом 10.1 договору встановлено термін його дії до 31 грудня 2022 року, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Враховуючи вищевикладене, надайте документальне підтвердження (накладні, розрахункові та платіжні документи, дані бухгалтерського обліку щодо розрахунків з Постачальником та інші) та пояснення щодо постачання товару та фактичного стану виконання зобов’язань Замовника з МПП «Нові технології».
Крім того, надати інформацію щодо внесення змін до даного договору (за наявності) із наданням копій документів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
ad59053ff3744630ad0d7640c073fe54
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
10.08.2023 18:11
Опис:
На ваш запит надаємо офіційне посилання сайту https://yarmolynetska-gromada.gov.ua/ в якій описані обгрунтування щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівель , а також. Щодо питання виконання аналогічного договору інформація наданна в Довідці про виконання аналогічного договору. Також на ваш запит надаємо скан копії платіжних доручень. Договір виконаний в повному обсязі