-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з обов'язкового аудиту фінансової звітності Державного комунального підприємства "Луцьктепло" за рік, що закінчується 31 грудня 2022 року, складеної відповідно до Національних (стандартів) положень бухгалтерського обліку
Завершена
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Номер:
b8cdaac857164127a80c39b226d0b1dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-21-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 10:59 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2023 № 13-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.02.2023 №13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-11-07-012534-a від 07.11.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 статті 17 та пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Державного комунального підприємства «Луцьктепло» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням уповноваженої особи від 07.11.2022 №308 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Нексія ДК Аудит» (далі – ТОВ «Нексія ДК Аудит»), повідомлення про намір укласти договір від 24.11.2022, договір про закупівлю від 08.12.2022 №611/22, відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.02.2023 року.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачив, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Однак, Замовником у тендерній документації не дотримано вимог пункту 3 статті 17 Закону, а саме: не зазначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, які визначаються Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Крім того встановлено, що Замовником у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів від дати розкриття тендерних пропозицій» а не «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», чим не дотримано пункт 11 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
03.03.2023 15:02 - 18.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2023 15:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації щодо виявлених порушень відповідно до результатів моніторингу закупівлі UA-2022-11-07-012534-a (код ДК 021:2015 - 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з обов'язкового аудиту фінансової звітності Державного комунального підприємства "Луцьктепло" за рік, що закінчується 31 грудня 2022 року, складеної відповідно до Національних (стандартів) положень бухгалтерського обліку).
Повідомляємо, що зроблені організаційні висновки щодо оцінки роботи відповідальних осіб які допустили визначені у висновку порушення, а також було проведено роз`яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів з недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель (для проведення в подальшому процедур відкритих торгів, тендерна документація приведена у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»).
Дата публікації звіту:
10.03.2023 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
044293a4e41d444e9170e9d576fbaac8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2023 11:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з обов'язкового аудиту фінансової звітності Державного комунального підприємства «Луцьктепло» за рік, що закінчується 31 грудня 2022 року, складеної відповідно до Національних (стандартів) положень бухгалтерського обліку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-07-012534-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9571184de41a4c28a938b16ea36b8a44
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
27.02.2023 12:03
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі UA-2022-11-07-012534-a (код ДК 021:2015 - 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з обов'язкового аудиту фінансової звітності Державного комунального підприємства "Луцьктепло" за рік, що закінчується 31 грудня 2022 року, складеної відповідно до Національних (стандартів) положень бухгалтерського обліку).
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення.
ДКП «Луцьктепло» є комунальним підприємством, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста Луцька та не внесене до реєстру суб`єктів господарювання державного сектору економіки, і відповідно не є розпорядником державних коштів. Свою господарську діяльність підприємство здійснює за рахунок власних коштів, які надходять від фізичних та юридичних осіб за отримані ними послуги з теплопостачання в м. Луцьку. Фінансування по даній закупівлі проводилось за власні кошти підприємства (кошти від господарської діяльності).
2. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались відповідно до вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» та Міжнародних стандартів аудиту (МСА).
3. Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось відповідно до аналізу ринкових цін та отриманих комерційних пропозицій (скан-копії додаються).