• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання робіт по об'єкту: " Реконструкція системи теплопостачання КЗ "ЗДО (ясла-садочок) "Казка" Стрижавської селищної ради", Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15 "

Завершена

3 055 024.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 275.12 UAH
Номер: 41d7673b45f3459ba4303fc32f99e5f0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-01-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.03.2023 11:02 - 23.03.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.02.2023 № 61 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 33 UA-2022-11-07-010872-a 07.11.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ» установлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та, Особливостей, внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради, на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.11.2022 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 15.11.2022, тендерна пропозиція приватного підприємства «ТЕПЛО-ІНВЕСТ» (далі – ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ»), протокол щодо визначення переможця закупівлі від 15.11.2022 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 15.11.2022, договір підряду на виконання робіт від 23.11.2022 № 3142/203 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 26.12.2022 № 2, додаткова угода до Договору від 13.02.2023 № 3, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.03.2023 та від 20.03.2023. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 розділу № 2 додатку № 1 тендерної документації, Замовник установив вимогу щодо підтвердження наявності кваліфікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму), та надання сканкопії відповідного кваліфікаційного сертифікату. В разі наявності сертифікату старше п’яти років – додатково надати сканкопію свідоцтва про підвищення кваліфікації. Учасник ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надав довідку про працівників від 11.11.2022 № 05-51/22, в якій зазначено, зокрема інженера – проектувальника - Дімова С.І. Крім того, учасник ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ» на підтвердження інформації, зазначеної у довідці від 11.11.2022 № 05-51/22, надав сканкопію кваліфікаційного сертифікату серія АР № 013781 від 26.12.2017, виданий Дімовій С.І., за кваліфікацією «інженер - проектувальник» в якому зазначено: «Роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектувальне у частині кошторисної документації)». В ході моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 15.03.2023 оприлюднила в електронній системі закупівель Замовнику запит щодо надання інформації та відповідних документів з питання виконання вимог розділу № 2 додатку № 1 тендерної документації учасником ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ» в частині підтвердження інформації про наявність інженерно-технічних працівників. Замовник 20.03.2023 в електронній системі закупівель надав пояснення та документи, та зазначив, що «На підтвердження учасником надана інформація з документальним підтвердженням, зокрема, проходження спеціального навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт та щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасником надано довідку про працівників з зазначенням відомостей про рівень кваліфікації та додав копії відповідних документів щодо спеціальностей, проходження перевірки знань, групу допуску до певних видів робіт інженерно-технічних працівників, а саме: інженер-проєктувальник, надано сканкопію відповідного кваліфікаційного сертифікату кваліфікації серія АР №013781 від 26.12.2017, та інше.» Слід зазначити, що відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 27.01.2014 № 26 затверджено погоджену з Міністерством соціальної політики України Зміну № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» кваліфікаційні характеристики професій: «Інженер-проектувальник» - (Код КП - 2142.2), «Експерт будівельний» - (Код КП - 2142.2), «Інженер з технічного нагляду (будівництво)» - (Код КП - 2142.2) Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Тобто, згідно з пунктом 4 згаданого наказу з 01 січня 2016 року вводиться категорійність інженерів-проектувальників, експертів будівельних, інженерів з технічного нагляду. Крім того, передбачена спеціалізація сертифікованих фахівців за напрямами експерт будівельний -11 спеціалізацій, інженер з технічного нагляду – 2, інженер – проектувальник -10 (а саме: 1. Інженер-проектувальник з шуму; 2. Інженер-проектувальник з енергоефективності споруд; 3. Інженер-проектувальник з механічного опору та стійкості; 4. Інженер-проектувальник з кошторисної документації; 5. Інженер-проектувальник автомобільних доріг; 6. Інженер-проектувальник з охорони здоров’я та навколишнього середовища; 7. Інженер-проектувальник з безпеки експлуатації споруд; 8. Інженер-проектувальник з вишукувань; 9. Інженер-проектувальник з пожежної безпеки; 10. Інженер-проектувальник з будівельної технології). Отже учасник ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ» не надав жодного документу, що підтверджує наявність кваліфікованого інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу № 2 додатку № 1 тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Однак, Замовник на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 25.03.2023 05:05 - 08.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2023 05:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунені шляхом укладання Додаткової угоди №4 від 30.03.2023 до Договору підряду на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка», Вінницької області, Вінницького району, смт Стрижавка, вул.Приміська,15» №3142/203 від 23.11.2022. В подальшому зобов'язуємось дотримуватись закодонодавства.
Дата публікації звіту: 31.03.2023 13:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 03.04.2023 18:14

Запити/Пояснення