-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання робіт по об'єкту: " Реконструкція системи теплопостачання КЗ "ЗДО (ясла-садочок) "Казка" Стрижавської селищної ради", Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15 "
Завершена
3 055 024.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 275.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 275.12 UAH
Номер:
41d7673b45f3459ba4303fc32f99e5f0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-01-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2023 00:00
Період моніторингу:
01.03.2023 11:02 - 23.03.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2022-11-07-010872-a 07.11.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ» установлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та, Особливостей, внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради, на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.11.2022 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 15.11.2022, тендерна пропозиція приватного підприємства «ТЕПЛО-ІНВЕСТ» (далі – ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ»), протокол щодо визначення переможця закупівлі від 15.11.2022 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 15.11.2022, договір підряду на виконання робіт від 23.11.2022 № 3142/203 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 26.12.2022 № 2, додаткова угода до Договору від 13.02.2023 № 3, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.03.2023 та від 20.03.2023.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 розділу № 2 додатку № 1 тендерної документації, Замовник установив вимогу щодо підтвердження наявності кваліфікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму), та надання сканкопії відповідного кваліфікаційного сертифікату. В разі наявності сертифікату старше п’яти років – додатково надати сканкопію свідоцтва про підвищення кваліфікації.
Учасник ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надав довідку про працівників від 11.11.2022 № 05-51/22, в якій зазначено, зокрема інженера – проектувальника - Дімова С.І.
Крім того, учасник ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ» на підтвердження інформації, зазначеної у довідці від 11.11.2022 № 05-51/22, надав сканкопію кваліфікаційного сертифікату серія АР № 013781 від 26.12.2017, виданий Дімовій С.І., за кваліфікацією «інженер - проектувальник» в якому зазначено: «Роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектувальне у частині кошторисної документації)».
В ході моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 15.03.2023 оприлюднила в електронній системі закупівель Замовнику запит щодо надання інформації та відповідних документів з питання виконання вимог розділу № 2 додатку № 1 тендерної документації учасником ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ» в частині підтвердження інформації про наявність інженерно-технічних працівників.
Замовник 20.03.2023 в електронній системі закупівель надав пояснення та документи, та зазначив, що «На підтвердження учасником надана інформація з документальним підтвердженням, зокрема, проходження спеціального навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт та щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасником надано довідку про працівників з зазначенням відомостей про рівень кваліфікації та додав копії відповідних документів щодо спеціальностей, проходження перевірки знань, групу допуску до певних видів робіт інженерно-технічних працівників, а саме: інженер-проєктувальник, надано сканкопію відповідного кваліфікаційного сертифікату кваліфікації серія АР №013781 від 26.12.2017, та інше.»
Слід зазначити, що відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 27.01.2014 № 26 затверджено погоджену з Міністерством соціальної політики України Зміну № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» кваліфікаційні характеристики професій: «Інженер-проектувальник» - (Код КП - 2142.2), «Експерт будівельний» - (Код КП - 2142.2), «Інженер з технічного нагляду (будівництво)» - (Код КП - 2142.2) Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників.
Тобто, згідно з пунктом 4 згаданого наказу з 01 січня 2016 року вводиться категорійність інженерів-проектувальників, експертів будівельних, інженерів з технічного нагляду.
Крім того, передбачена спеціалізація сертифікованих фахівців за напрямами експерт будівельний -11 спеціалізацій, інженер з технічного нагляду – 2, інженер – проектувальник -10 (а саме: 1. Інженер-проектувальник з шуму; 2. Інженер-проектувальник з енергоефективності споруд; 3. Інженер-проектувальник з механічного опору та стійкості; 4. Інженер-проектувальник з кошторисної документації; 5. Інженер-проектувальник автомобільних доріг; 6. Інженер-проектувальник з охорони здоров’я та навколишнього середовища; 7. Інженер-проектувальник з безпеки експлуатації споруд; 8. Інженер-проектувальник з вишукувань; 9. Інженер-проектувальник з пожежної безпеки; 10. Інженер-проектувальник з будівельної технології).
Отже учасник ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ» не надав жодного документу, що підтверджує наявність кваліфікованого інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, чим не дотримано вимоги пункту 5
розділу № 2 додатку № 1 тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Однак, Замовник на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
25.03.2023 05:05 - 08.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2023 05:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунені шляхом укладання Додаткової угоди №4 від 30.03.2023 до Договору підряду на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка», Вінницької області, Вінницького району, смт Стрижавка, вул.Приміська,15» №3142/203 від 23.11.2022. В подальшому зобов'язуємось дотримуватись закодонодавства.
Дата публікації звіту:
31.03.2023 13:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
03.04.2023 18:14
Запити/Пояснення
Номер:
b0cde9f46ced4753b45f3575071740d9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.03.2023 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт по об'єкту: «Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка» Стрижавської селищної ради», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-07-010872-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю відповідно до додаткової угоди № 2 від 26.12.2022 до Договору підряду на виконання робіт від 23.11.2023 № 3142/203 (далі – Договір) та додаткової угоди № 3 від 13.02.2023 до Договору.
Надати інформацію щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди № 1 до Договору, а також відповідні документи (додаткову угоду № 1 до Договору)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e2926b655f7a4041913efd72acc46f83
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.03.2023 15:56
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Ідентифікатор закупівлі
UA-2022-11-07-010872-a
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка» Стрижавської селищної ради», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об’єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проєктної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
У зв’язку з цим технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проєктної документації по об’єкту «Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка» Стрижавської селищної ради», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 16 вересня 2022 року №04-07-0152.
Розмір бюджетного призначення
Орієнтовний обсяг фінансування предмета закупівлі визначався відповідно до обсягів фінансування цільової бюджетної Програми розвитку освіти Стрижавської територіальної громади на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням 23 сесії Стрижавської селищної ради 8 скликання від 13.10.2021 року (зі змінами) по напрямку діяльності «Покращення матеріально-технічної бази в освітніх навчальних закладах» в частині заходів здійснення реконструкції та реставрації інших об’єктів: «Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка» Стрижавської селищної ради», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15» становить – 3120,000 тис. грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Відповідно до п. 4 «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), прийнятого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до розділу 1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва - кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
На підставі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка» Стрижавської селищної ради», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська,15» та відповідно до експертного звіту Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 16 вересня 2022 року №04-07-0152, повна кошторисна вартість об’єкта будівництва складає – 3114,236 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка» Стрижавської селищної ради», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15» (CPV ДК 021-2015: 45454000-4 - Реконструкція) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку та становить – 3114,236 тис. грн. (з ПДВ), у тому числі:
- будівельні роботи – 928,068 тис. грн.;
- устаткування, меблів та інвентарю – 1557,670 тис. грн.;
- інші витрати – 628,498 тис. грн.
За виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника» та у главі 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва вартість виконання робіт по Договору – 2987,424 тис. грн. у тому числі ПДВ 497,904 тис. грн.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю відповідно до додаткової угоди № 2 від 26.12.2022 до Договору підряду на виконання робіт від 23.11.2023 № 3142/203 (далі – Договір) та додаткової угоди № 3 від 13.02.2023 до Договору.
Термін дії Договору підряду на виконання робіт від 23.11.2023 № 3142/203 продовжувався на підставі листів Підрядника щодо об’єктивних причин невиконання зобов’язань у визначений договором термін що не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частинами першою та другою статті 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов`язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв`язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв`язку із застосуванням положень частини п`ятої цієї статті.
Відтак, сторони договору можуть продовжити строк дії договору та виконання зобов`язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, утому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено форму документального підтвердження об`єктивних обставин.
Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства.
Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку.
На підставі листа-повідомлення ПП «Тепло-Інвест» - Підрядника від 23.12.2022 року №62/1/22 щодо об`єктивних обставин, а саме: у зв’язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією рф проти України, постійними ракетними обстрілами з ураженням обєктів енергетичної інфраструктури, що спричинило тривалі обмеження електропостачання на ділянці: вул. Приміська, 15, смт. Стрижавка, Вінницького району, Вінницької області, де проводяться роботи щодо «Реконструкції системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка» Стрижавської селищної ради» та унеможливило забезпечення безперервного виконання робіт за Договором, має безпосередній вплив на спосіб виконання робіт, загрожує їх якості та придатності, унеможливлює проведення експертної перевірки, випробовування робіт, матеріалів, конструкцій виробів, устаткування тощо, які використовуються для виконання робіт, що зумовили необхідність продовження терміну для виконання зобов’язань та відповідно строку дії Договору підряду на виконання робіт від 23.11.2023 № 3142/203, згідно з яким було укладено Додаткову угоду № 2 від 26.12.2022 року.
Разом з тим листом від 10.02.2023 року № 002/23 Підрядник повідомив про затримку поставки від виробника ТОВ «Коростеньський завод КЗОТ» котлів BRS150 Comfort BM (100 кВт) необхідних у кількості 2 штук для завершення реконструкції, а саме: установки та запуску теплогенератора модульного транспортабельного ТМ-Т-300 «OVK-KZOT» у зв`язку з чим виконання зазначених в договорі обсягів робіт унеможливилось, з метою якісного виконання робіт та уникнення недоліків та порушення зобов'язання щодо якості (комплектності) матеріалів і робіт, забезпечення гарантійного строку експлуатації об’єкта, відповідно до норм чинного законодавства України, гарантійного строку для обладнання та устаткування що надається Підрядником було прийнято рішення термін дії договору продовжити, шляхом укладання Додаткової угоди №3 від 13.02.2023.
З огляду на те, що закупівля по Договору здійснювалася відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, відповідно до пункту 3–7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”, строк дії Договору було продовжено на строк дії воєнного стану в Україні, у відповідності до Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 16.11.2022 р. №2738-IX» та Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 07.02.2023 р.».
3. Надати інформацію щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди № 1 до Договору, а також відповідні документи (додаткову угоду № 1 до Договору)?
Додаткова угода №1 до Договору підряду на виконання робіт від 23.11.2023 № 3142/203, не укладалася. Додаткова угода №2 пронумерована так, у зв’язку з технічною помилкою в нумерації Додаткових угод.
Додаток:
1. Копія Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта, локального кошторису по об’єкту: «Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка» Стрижавської селищної ради», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15»;
2. Копія експертного звіту (позитивний) Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 16 вересня 2022 року №04-07-0152;
3. Копія листа-повідомлення підрядника - ПП «Тепло-Інвест» від 23.12.2022 року №62/1/22;
4. Копія листа-повідомлення підрядника - ПП «Тепло-Інвест» від 10.02.2023 року № 002/23;
5. Копія листа виробника обладнання ТОВ «Коростеньський завод КЗОТ» від 09.02.2023 року №12.
Номер:
dc678056ee644a56b4f8fd9f8e4b7d4a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.03.2023 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт по об'єкту: «Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка» Стрижавської селищної ради», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-07-010872-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання вимог пункту 3.8 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасником ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ» в частині надання підсумкової відомості ресурсів, розрахунку загальновиробничих витрат та довідки, виданої Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником
2. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання вимог розділу № 2 додатку № 1 тендерної документації учасником ПП «ТЕПЛО-ІНВЕСТ» в частині підтвердження інформації про наявність інженерно-технічних працівників.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5dc561cfef4f425c8382b3ee9b663edb
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
20.03.2023 11:24
Опис:
Відповідно статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», надаємо інформацію:
1.Щодо виконання Учасником вимог пункту 3.8 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в частині надання підсумкової відомості ресурсів та розрахунків загальновиробничих витрат пояснюю наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції від 10.09.2022 р. зі змінами (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Законом передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється відповідно до статті 10 Закону. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог визначених тендерною документацією відповідно до частини 4 статті 5 Закону та може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому технічні характеристики до предмета закупівлі встановлюються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, та з дотриманням вимог чинного законодавства.
Технічні та якісні характеристики даного предмета закупівлі (за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) Замовником визначені відповідно до затвердженої проєктної документації по об’єкту "Реконструкція системи теплопостачання КЗ "ЗДО (ясла-садочок) "Казка" Стрижавської селищної ради", Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15", як встановлено ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об’єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проєктної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Тендерна пропозиція надана Учасником складалась з документів, що передбачені тендерною документацією згідно з Додатками та відповідала вимогам технічного завдання.
На підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Учасником було надано Кошторисні розрахунки, а саме:
- розрахунок договірної ціни;
- зведений кошторисний розрахунок;
- пояснювальну записку;
- локальні кошториси по закупівлю "Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка» Стрижавської селищної ради», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15»: на будівельні роботи; на монтаж теплогенератора; на пусконалагоджувальні роботи; на димову трубу; на склад палива; на площадки з навісом для зберігання золи; на електропостачання; на зовнішній водопровід; на зовнішню побутову каналізацію, на благоустрій території, на озеленення території, що відповідає Технічній специфікації, викладеній у Додатку № 2 з урахуванням ycix податкiв i зборiв, що сплачуються або мають бути сплаченi, витрат на матерiали, загальновиробничих витрат (документи наявні в системі та додаються).
Надана кошторисна документація виготовлена у відповідності до вимог діючих норм на реконструкцію об’єктів виробничого та невиробничого призначення локальні кошториси складені із застосуванням КНУ РЕКН на будівельні роботи і монтаж устаткування, пусконалагоджувальні роботи, та містила об’єктивно вичерпну інформацію щодо визначення нормативної кількості ресурсів, необхідних для виконання відповідного виду робіт, як основи для наступного переходу до вартісних показників та задовольнила потребу Замовника у інформації визначеній тендерною документацією та технічним завданням.
Щодо довідки, виданої Замовником про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці, що привів до негативних наслідків: запитом № 49/1/22 від 08.11.2022 року Учасник звернувся до Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради на підставі якого, отримав довідку № 01-17/839 від 11.11.2022 року, про те, що не має негативного досвіду співпраці з замовником.
2. На виконання вимог розділу №2 додатку № 1 тендерної документації в частині підтвердження інформації про наявність інженерно-технічних працівників.
Відповідно до частини 1, 2 статті 16 Закону, Замовник вимагав від учасників процедури закупівлі подання документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, Замовник установив декілька з кваліфікаційних критеріїв.
На підтвердження яких учасником надана інформація з документальним підтвердженням, зокрема, проходження спеціального навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт та щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасником надано довідку про працівників з зазначенням відомостей про рівень кваліфікації та додав копії відповідних документів щодо спеціальностей, проходження перевірки знань, групу допуску до певних видів робіт інженерно-технічних працівників, а саме:
– технік-теплотехнік, диплом Вінницького політехнічного технікуму №АР020872 від 28.04.2000, за спеціальніст: «Експлуатація теплотехнічного та теплотехнологічного обладнання і систем теплопостачання»;
– інженер-теплоенергетик, диплом Вінницького національного технічного університету В17 №056902 від 30.06.2017, за спеціальністю «Теплоенергетик» професійна кваліфікація «Бакалавр з теплоенергетики»;
– слюсар з ремонту устаткування ТМ, посвідчення з охорони праці, правил безпеки та інструкцій з охорони праці №б/н від 03.10.2022; допуск до робіт в ел. установках напругою не вище 1000В та група електробезпеки не нижче 3-ої. засвідчує посвідчення №22.15-р від 03.10.2022 строк дії 03.10.2027;
– електрогазозварник, посвідчення №214 від 22.02.2013 засвідчує що наявна група електробезпеки не нижче 3-ої з правом виконання газонебезпечних робіт, періодичність зазначено що 03.10.2022 року дата наступної перевірки 03.10.2023 та зазначено що показав необхідні знання з Правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок (НПАОП 0.00-1.69-13); Правил користування тепловою енергією; Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду; Правил безпечної експлуатації трубопроводів пари та гарячої води; Правил безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями; Правил обслуговування посудин, що працюють під тиском.
– інженер-проєктувальник, надано сканкопію відповідного кваліфікаційного сертифікату кваліфікації серія АР №013781 від 26.12.2017, та інше.
Разом з тим, учасник довідкою гарантував, в залежностi вiд обсягiв та строків виконання робiт, в разі потреби, будуть залученi інші працiвники вiдповiдної квалiфiкації. Документи, на підтвердження Інформації щодо другого питання наявні в системі закупівель та додаються.
З метою не допущення обмеження конкуренції та уникнення дискримінації учасника, дотримуючись принципів, установлених ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, відкритість та прозорість процедури на всіх стадіях закупівель, принципу об’єктивної та неупередженої оцінки, в частині встановлення наведених вище вимог, Замовник об’єктивно, неупередженно оцінив надану інформацію та дійшов позитивного висновку щодо пропозиції Учасника в цілому.
Додатки:
- Кошторисні розрахунки:
1. Договірна ціна;
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
3. Пояснювальна записка;
4. Локальні кошториси;
5. Підсумкова відомість ресурсів;
6. Загальновиробничі витрати на будову.
- Запит № 49/1/22 від 08.11.2022 року від Учасника;
- Довідка № 01-17/839 від 11.11.2022 року від Замовника;
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджуючі документи про наявність ІТР.