-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Лихівської середньої загальноосвітньої школи смт Лихівка П'ятихатського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) тендерної документації.
Завершена
17 836 198.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
Номер:
0abb1af66b6240f6833e29a849ed82f3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-02-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.02.2023 00:00
Період моніторингу:
02.02.2023 17:20 - 24.02.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2022-11-07-005828-a 07.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 року
№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі –
Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.11.2022 №1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція приватного підприємства «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» (далі – ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21»), протокол розгляду тендерної пропозиції від 16.11.2022 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 16.11.2022, договір від 22.11.2022 № 129/11-22 (далі – Договір), додаткова угода до Договору № 3 від 14.02.2023, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 10.02.2023, від 17.02.2023, від 20.02.2023.
Період усунення порушень:
27.02.2023 18:14 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2023 18:14
Запити/Пояснення
Номер:
0e5c76f527c14563b8ce4fb3e3b72ad4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.02.2023 13:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту Лихівської середньої загальноосвітньої школи смт. Лихівка П'ятихатського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-07-005828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Чи перераховано аванс переможцю торгів приватного підприємства «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» відповідно до умов пункту 11.7 розділу 11 договору від 22.11.2023 № 129/11-22 (далі – Договір).
У разі перерахування авансу переможцю торгів приватному підприємству «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21», надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов пункту 11.7 розділу 11 Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
580887da85f44a6b9d4f03d7f5b8adcf
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.02.2023 09:17
Опис:
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт Лихівської середньої загальноосвітньої школи смт Лихівка П'ятихатського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне: Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проектно-кошторисної документації. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі робіт з капытального ремонту визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ. Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Аванс переможцю торгів приватного підприємства «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» не перераховувався.
Номер:
d0117d1c68c44b888c19122013fcd261
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2023 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту Лихівської середньої загальноосвітньої школи смт. Лихівка П'ятихатського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-07-005828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання умов пункту 5 додатку № 3 до тендерної документації (копії ліцензій учасників на провадження певного виду господарської діяльності) приватним підприємством «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21», а саме ліцензію на виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
423a438366c2435d87f5bd26edd9466c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.02.2023 11:33
Опис:
Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 6 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у тендерній документації включено вимогу щодо надання інформації про субпідрядні організації, які Учасник планує залучити для виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Пунктом 7 розділу3 тендерної документації визначено, що у разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт (послуг) субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції необхідно надати:
- довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання за бажанням Учасника) в якій учасник повинен зазначити про це.
На виконання умов чинного законодавства та вимог тендерної документації учасник надав довідку, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт № 15/22 від 10 листопада 2022 року, в якій зазначається, що не планує залучати субпідрядні організації в обсязі 20% і більше від вартості договору. Так як вартість робіт з вогнезахисту складає приблизно 0,24 %, що не дорівнює та не перевищує 20 % від вартості договору про закупівлю учасник має законне право не повідомляти Замовника про залучення такого субпідрядника.
Отже, замовник вбачає, що зазначені вище роботи можуть бути виконані субпідрядником.
Номер:
e1a45b954694485bb62eeb6a6c341b8c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2023 10:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту Лихівської середньої загальноосвітньої школи смт. Лихівка П'ятихатського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-07-005828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю відповідно до додаткової угоди № 3 до Договору від 22.11.2022 № 129/11-22 (далі – Договір).
2. Надати інформацію та причини щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель додаткових угод № 1, № 2 до Договору, а також відповідні документи (додаткові угоди № 1, № 2 до Договору)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e41470e0c39b46df8e5456e3ce6d3914
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.02.2023 09:40
Опис:
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт Лихівської середньої загальноосвітньої школи смт Лихівка П'ятихатського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне:
1. Додатковою угодою № 3 до Договору від 22.11.2022 № 129/11-22 було продовжено строк дії договору відповідно до п.4 ст. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме через затримку фінансування витрат замовника згідно розпорядження обласної державної адміністрації від 13.02.2023 р № 44.
2. Додаткові угоди №1 та №2 до Договору від 22.11.2022 № 129/11-22 не булі оприлюднені, так як під час їх укладання не змінювалися істотні умови Договору, зазначені в ст.19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»