-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі 1/185 м. Вінниця
Завершена
2 307 685.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 540.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 540.00 UAH
Номер:
1db2343d60674c658cd7239a5434b428
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-30-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2023 00:00
Період моніторингу:
30.05.2023 17:43 - 21.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2023 №49-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.05.2023 №49-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19.UA-2022-11-06-000181-a 06.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону, абзацу 4 пункту 1 пункту 41 Постанови №1178 та абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти виконання рішення колегії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу м. Вінниця (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06 листопада 2022 року №11) реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Будівельна компанія СТАМ», ТОВ «Будівельна корпорація ПРОМ-БУД», повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 11:37 год. 05 грудня 2022 року та до 09:17 год. 15 грудня 2022 року, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 16 листопада 2022 року №15, від 08 грудня 2022 року №22, від 15 грудня 2022 року №25, вимогу про усунення порушення UA-2022-11-06-000181-a.c2 від 20 грудня 2022 року, рішення Замовника від 21 грудня 2022 року, рішення колегії АМКУ від 29 листопада 2022 року №7016-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22 грудня 2022 року №5079, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 26 грудня 2022 року №1, від 24 лютого 2023 року №2, від 28 квітня 2023 року №3, звіт про результати проведення процедури закупівлі, звіт про виконання договору про закупівлю від 08 червня 2023 року та пояснення від 07 червня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з абзацом 3 пункту 44 Постанови №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
При цьому, за результатами моніторингу установлено, що Замовником у тендерній документації не зазначено підстав, встановлених статтею 17 Закону та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством та перелік документів, що вимагається від переможця закупівлі, відповідно до пунктів 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, установлено, що згідно рішення уповноваженої особи (протокол від 16 листопада 2022 року №15) тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія СТАМ», яка була найбільш економічно вигідною, відхилена Замовником у зв’язку із невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі з наступних підстав: 1) в акті обстеження об’єкту не зазначено відповідність технічному завданню та зазначені дати документу не відображають фактичну дату складання акту; 2) довідка «Відомості про учасника» не містить інформації про кінцевого бенефіціарного власника; 3) документи представлені у вигляді завірених копій, а не з оригіналів документів, як вимагалось тендерною документацією, а саме файли: 6. Опис, рішення, протоколи, статут.pdf; 8. Наказ на директopa.pdf; 19. Ліцензія Безстрокова Електронна.pdf; 19.1. Ліцензія.pdf; 22. Витяг ЄДР. pdf; 26.1. Інвент.опис.pdf; 26.2. Договора оренди.pdf; 26.3. Тех. паспорта T3.pdf; 27. Декларація MTB.pdf; 29. Трудові книжки.pdf; 30. Дипломи інженерно-технічних робітників.pdf; 32. Аналогічні договори.pdf. (протокол від 16 листопада 2022 року №15).
Згідно з інформацією, оприлюдненою на вебпорталі Уповноваженого органу, учасником ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» подано скаргу до колегії АМКУ щодо неправомірного рішення стосовно відхилення його тендерної пропозиції, яку було прийнято до розгляду. Рішенням колегії АМКУ від 29 листопада 2022 року №7016-р/пк-пз Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» з підстав неправомірного її відхилення. На виконання вимог рішення колегії АМКУ Замовник скасував протокольне рішення від 16 листопада 2022 року №15 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія СТАМ».
Відповідно до інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу Замовник повторно розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія СТАМ».
За результатами розгляду тендерної пропозиції учаснику ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, зокрема: 1. Переробити файл «Цінова пропозиція» та зазначити найменування учасника повністю, відповідно до встановленої форми 2. Файл «6. Опис, рішення, протоколи, статут» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу. 3. Файл «8. Наказ на директора» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу. 4. Файл «19.1. Ліцензія» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу 5. Файл «22. Витяг з ЄДР» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу 6. Файл «26.1. Інвент.опис.» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу 7. Файл «26.2. Договора оренди» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу 8. Файл «29. Трудові книжки» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу 9. Файл «32. Аналогічні договори» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу 10. Файл «41. Акт обстеження об’єкту» - привести у відповідність до вимог, зазначити одну дату та «відповідність» або «не відповідність» технічному завданню об’єкта 11. Файл «Відомості про учасника» - привести у відповідність та зазначити вичерпну інформацію про беніфіціарного власника 12. Файл «23. Листи – згоди на обробку персональних даних» - привести у відповідність та заповнити пропущене поле, які були розглянуті колегією АМКУ та стосовно яких прийнято рішення щодо неправомірного відхилення даного учасника з зазначених підстав.
В подальшому, Замовником вдруге відхилено тендерну пропозицію пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» на підставі абзацу 4 пункту 1 пункту 41 Постанови №1178 у зв’язку з не виправленням виявлених після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та були зазначені в повідомленні про усунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тобто, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» з підстав, що були предметом розгляду колегії АМКУ та стосовно яких було прийнято рішення колегії АМКУ від 29 листопада 2022 року №7016-р/пк-пз щодо неправомірного відхилення даного учасника.
Слід зазначити, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Так, відповідно до вимог пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами, у тому числі максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Однак, в супереч зазначеному, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія СТАМ», Замовником порушено вимоги пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону, тим самим порушено принципи здійснення закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Отже, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» за відсутності підстав, визначених в абзаці 4 пункту 1 пункту 41 Постанови №1178, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Окрім того, установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Будівельна корпорація «ПРОМ-БУД», якого обрано переможцем торгів, не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме:
- в довідці про наявність матеріально технічної бази не зазначено інформації про офісні та складські приміщення (підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації);
- не надано документів на підтвердження наявності (права користування) обладнання, зазначеного в довідці про наявність матеріально-технічної бази (від 07 листопада 2022 року №22_01) у позиціях №3-6, 8-13 (підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації);
- не надано копій трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника) або копії цивільно-правової угоди або копії наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) усіх працівників, оскільки у тендерній пропозиції учасник надав накази на прийняття на роботу (підпункт 2.1. пункту 2 Додатку 2 тендерної документації)
- надано копій дипломів інженерно-технічних працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (від 07 листопада 2022 року №25_01), оскільки у тендерній пропозиції учасник надав посвідчення з отримання знань з охорони праці (підпункт 2.1. пункту 2 Додатку 2 тендерної документації);
- не надано гарантійного листа, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також з зазначенням, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва (пункт 3 Додатку 3 тендерної документації).
Відповідно до вимог абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначення аргументації в електронній системі закупівель, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна корпорація «ПРОМ-БУД», а визнав його переможцем та уклав з ним договір від 22 грудня 2022 року №5079 на суму 2 304 002,23 грн.
Період усунення порушень:
20.06.2023 16:51 - 05.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2023 16:51
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
02/064/2023ПР
Дата відкриття провадження:
14.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
№3/127/6243/23
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
По Закупівлі за ідентифікатором № UA-2022-11-06-000181-a здійснено моніторинг, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2023-05-30-000034 від 30 травня 10:40 2023р., за результатом якого органами фінансового контролю в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок.
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону, абзацу 4 пункту 1 пункту 41 Постанови №1178 та абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти виконання рішення колегії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-05-30-000034 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, Капітальний ремонт будівлі 1/185 м. Вінниця повідомляю, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Також вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом навчання уповноваженої особи за його власні кошти в ТОВ "АКАДЕМІЯ РАДНИК" за курсом «Дводенне підвищення кваліфікації для замовників» терміном з 06–07.07.2023р. з отриманням кредитів ЄКТС - 0,3. Невід'ємними додатками є :
1. План навчання (додаток 1);
2. Зразок сертифікату (додаток 2);
3. Копія платіжки про оплату за навчання (додаток 3);
4. Протокол 39 від 21 06 2023р.
Дата публікації звіту:
21.06.2023 17:39
Запити/Пояснення
Номер:
cfeb037acedc42fba7a36883f0aa0d3c
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
02.06.2023 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі 1/185 м. Вінниця (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-06-000181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином замовником виконано вимоги пункту 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» щодо зазначення у тендерній документації підстав, встановлених статтею 17 Закону та інформації про спосіб їх підтвердження для переможця процедури закупівлі?
3. Чому підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» є ненадання ним у тендерній пропозиції листа-згоди на обробку персональних даних Слободянюка О.А., тоді як він не є працівником учасника?
4. Яким чином учасником ТОВ «Будівельна корпорація «ПРОМ-БУД», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо:
- зазначення в довідці про наявність матеріально технічної бази інформації про офісні та складські приміщення (підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації);
- надання документів на підтвердження наявності (права користування) обладнання, зазначеного в довідці про наявність матеріально-технічної бази (від 07 листопада 2022 року №22_01) у позиціях №3-6, 8-13 (підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації);
- надання копій трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника) або копії цивільно-правової угоди або копії наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) усіх працівників, оскільки у тендерній пропозиції учасник надав накази на прийняття на роботу (підпункт 2.1. пункту 2 Додатку 2 тендерної документації)
- надання копій дипломів інженерно-технічних працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (від 07 листопада 2022 року №25_01), оскільки у тендерній пропозиції учасник надав посвідчення з отримання знань з охорони праці (підпункт 2.1. пункту 2 Додатку 2 тендерної документації);
- надання договірної ціни з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкової відомості ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства учасника, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва (Додаток 3 тендерної документації);
- надання скан-копії дозволу Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, на підставі якого учасник має намір приймати участь в торгах (тобто з наявним переліком видів робіт підвищеної небезпеки на закупівлю) (підпункт 9.1. пункту 9 Розділу ІІІ тендерної документації);
- розрахунку ціни тендерної пропозиції відкритих торгів та кошториси в електронному вигляді, бажано у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (підпункт 6.1. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації);
- надання гарантійного листа, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також з зазначенням, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва (пункт 3 Додатку 3 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e78ec660b6524e9fb189cc2b73a74630
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
07.06.2023 20:17
Опис:
По першому питанню повідомляємо: КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. ВІННИЦЯ, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, п. 4 Розділу I. Загальних положень наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Ураховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно з нормами законодавства, будівельні роботи виконуються на підставі розробленої та затвердженої проєктної документації, яка пройшла експертизу. Проєктна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, організаційні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва (п 3.17 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163). Так, по робочому проєкту Капітальний ремонт будівлі 1/185 м. Вінниця, по якому й проводилась закупівля на виконання робіт, була розроблена проєктна документація, що отримала позитивний експертний звіт (копія додається). Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. На виконання норм п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Замовник в тендерній документації на Закупівлю відповідно до проектної документації на виконання робіт з капітального ремонту: «Капітальний ремонт будівлі 1/185 м. Вінниця» зазначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічне завдання (Додаток 3) із найменуванням робіт, з поміткою, що у разі, якщо у тексті даного технічного завдання йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, то вважається, що технічне завдання містить вираз «або еквівалент». Отже, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі грунтуються на проектної документації на виконання робіт з капітального ремонту: «Капітальний ремонт будівлі 1/185 м. Вінниця». Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі було здійснено Замовником відповідно до пунктів 22, 27 частини першої ст. 1 та п. 1 ст. 3 Закону, абзацу 2 п. 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та даними зведеної кошторисної документації за проектною документацією на виконання робіт з капітального ремонту: «Капітальний ремонт будівлі 1/185 м. Вінниця». Враховуючи затверджений позитивний експертний звіт та з урахуванням зазначених норм та документів замовником була визначена очікувана вартість будівництва щодо Закупівлі у розмірі 2 307 685 грн, що містить весь обсяг будівельних робіт, устаткування, інші витрати з урахуванням ПДВ, що включені до проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі 1/185 м. Вінниця ". Щодо розміру бюджетного призначення, повідомляємо, що відповідне призначення встановлюється Міністерством оборони України. У зв'язку з специфікою роботи дана інформація не розміщуються на сайті, через підпорядкування Міністерству оборони України.
Відповідно по другому питанню, на момент публікації Тендерної Документації п. 28 Особливостей: «28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо замовник зазначає в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, він повинен зазначити про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу тринадцятого пункту 41 цих особливостей.»
Відповідно ст. 22 Закону: «2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України.
Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
Тому зазначаємо, що відповідно до зазначених Вами Законів, надання документів для переможця не було передбачено. Замовником відповідно передбачені вимоги до учасника згідно ст.17 Закону, зазначення у Гарантійному листі по кожній з обставин. Тобто відповідна інформація була обов’язковою для кожного учасника відповідно.
Додатково повідомляємо що в Україні було введено воєнний стан з 5:30 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні». Наслідком цього стала зупинка строків надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру. Вказані послуги буде поновлено протягом місяця після припинення чи скасування воєнного стану, відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого №165 «Деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб». Тому відповідно Довідка МВС потрібна переможцям торгів для надання її протягом 4 днів з дня визначення їх переможцями на момент здійснення закупівлі було опубліковано прохання ДП «Прозорро» не включати таку вимогу в тендерну документацію та не відхиляти переможців, які не нададуть довідку МВС взагалі або ж на певну дату.
Відповідно по третьому питанню учасник був відхилений через не виправлення невідповідностей зазначених у протоколі 24 години, де до переліку зазначалося ненадання Листа – згоди на обробку персональних даних фізичної особи Слободянюка О.А. розпорядником персональних даних якого не є ТОВ "БК СТАМ", Додатком 5 до ТД було передбачено надання відповідних згод до осіб, чиї персональні дані були зазначені, тобто до осіб що дотичні до виконання відповідної угоди, відповідна особа дає у користування техніку що залучалась би до виконання договору, а також у файлі «6. Опис, рішення, протоколи, статут.pdf» а саме, протокол №1 Загальних зборів Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія Стам», де Слободянюк О.А. є головою зборів, та містяться його персональні дані. То керуючись відповідним Рішенням АМКУ №15043-р/пк-пз від 05.08.2020, в якому зазначалось: «Якщо в умовах тендерної документації є вимога про надання листа-згоди на обробку персональних даних, учасник обов’язково має надавати його щодо всіх осіб, чиї дані зазначені в тендерній пропозиції. Оскільки у складі пропозиції переможця відсутній лист-згода на обробку персональних даних особи 1 та особи 2, його пропозиція не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника.». Замовник надав можливість виправити невідповідність, якою учасник не скористався.
Відповідно по четвертому питанню:
- учасник не надав у складі пропозиції документи на право користування офісним приміщенням, але і відповідну інформацію не зазначав у Довідці про наявність матеріально технічної бази. Відповідно до тендерної документації Замовником не був встановлений конкретний перелік необхідної МТЗ, а відповідно в душках зазначено лише інформацію з можливим переліком. Тому відповідно Замовник не міг відхилити пропозицію учасника, якому не потрібен офіс для виконання умов договору.
- На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації. На підтвердження наявності файл «26. Документи на підтвердження працевлаштування». На підтвердження кваліфікації «25. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації»
Відповідно до вимог ТД: «Переможець торгів у термін не пізніше чотирьох днів після визначення переможця повинен надати для погодження Замовнику уточнену цінову пропозицію (договірну ціну) та документи, що підтверджують її формування:
• локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості;
• підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису;
• розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
• розрахунок витрат заготівельно-складської складової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013);
• показники загальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звіт період за даними бухгалтерського обліку;
• розрахунок заробітної плати;
• календарний графік виконання робіт з врахуванням фактичної вартості робіт окремих етапів.
Додатково, разом з вказаними документами учасник, надає замовнику розрахунок ціни тендерної пропозиції відкритих торгів та кошториси в електронному вигляді, бажано у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.» Відповідні документи були надані Замовнику для погодження за результатами аукціону. Відповідно до вимог ТД не встановлювалось як саме мають надаватися відповідні документи, тому надання у паперовому вигляді на адресу замовника не є порушенням з боку учасника. Додатково повідомляємо що у складі пропозиції учасника міститься файл: «Гарантійний лист надання кошторисів»