• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі 1/185 м. Вінниця

Завершена

2 307 685.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 540.00 UAH
Номер: 1db2343d60674c658cd7239a5434b428
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-30-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.05.2023 17:43 - 21.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.05.2023 №49-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 30.05.2023 №49-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19.UA-2022-11-06-000181-a 06.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону, абзацу 4 пункту 1 пункту 41 Постанови №1178 та абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти виконання рішення колегії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу м. Вінниця (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06 листопада 2022 року №11) реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Будівельна компанія СТАМ», ТОВ «Будівельна корпорація ПРОМ-БУД», повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 11:37 год. 05 грудня 2022 року та до 09:17 год. 15 грудня 2022 року, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 16 листопада 2022 року №15, від 08 грудня 2022 року №22, від 15 грудня 2022 року №25, вимогу про усунення порушення UA-2022-11-06-000181-a.c2 від 20 грудня 2022 року, рішення Замовника від 21 грудня 2022 року, рішення колегії АМКУ від 29 листопада 2022 року №7016-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22 грудня 2022 року №5079, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 26 грудня 2022 року №1, від 24 лютого 2023 року №2, від 28 квітня 2023 року №3, звіт про результати проведення процедури закупівлі, звіт про виконання договору про закупівлю від 08 червня 2023 року та пояснення від 07 червня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з абзацом 3 пункту 44 Постанови №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. При цьому, за результатами моніторингу установлено, що Замовником у тендерній документації не зазначено підстав, встановлених статтею 17 Закону та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством та перелік документів, що вимагається від переможця закупівлі, відповідно до пунктів 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, установлено, що згідно рішення уповноваженої особи (протокол від 16 листопада 2022 року №15) тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія СТАМ», яка була найбільш економічно вигідною, відхилена Замовником у зв’язку із невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі з наступних підстав: 1) в акті обстеження об’єкту не зазначено відповідність технічному завданню та зазначені дати документу не відображають фактичну дату складання акту; 2) довідка «Відомості про учасника» не містить інформації про кінцевого бенефіціарного власника; 3) документи представлені у вигляді завірених копій, а не з оригіналів документів, як вимагалось тендерною документацією, а саме файли: 6. Опис, рішення, протоколи, статут.pdf; 8. Наказ на директopa.pdf; 19. Ліцензія Безстрокова Електронна.pdf; 19.1. Ліцензія.pdf; 22. Витяг ЄДР. pdf; 26.1. Інвент.опис.pdf; 26.2. Договора оренди.pdf; 26.3. Тех. паспорта T3.pdf; 27. Декларація MTB.pdf; 29. Трудові книжки.pdf; 30. Дипломи інженерно-технічних робітників.pdf; 32. Аналогічні договори.pdf. (протокол від 16 листопада 2022 року №15). Згідно з інформацією, оприлюдненою на вебпорталі Уповноваженого органу, учасником ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» подано скаргу до колегії АМКУ щодо неправомірного рішення стосовно відхилення його тендерної пропозиції, яку було прийнято до розгляду. Рішенням колегії АМКУ від 29 листопада 2022 року №7016-р/пк-пз Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» з підстав неправомірного її відхилення. На виконання вимог рішення колегії АМКУ Замовник скасував протокольне рішення від 16 листопада 2022 року №15 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія СТАМ». Відповідно до інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу Замовник повторно розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія СТАМ». За результатами розгляду тендерної пропозиції учаснику ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, зокрема: 1. Переробити файл «Цінова пропозиція» та зазначити найменування учасника повністю, відповідно до встановленої форми 2. Файл «6. Опис, рішення, протоколи, статут» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу. 3. Файл «8. Наказ на директора» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу. 4. Файл «19.1. Ліцензія» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу 5. Файл «22. Витяг з ЄДР» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу 6. Файл «26.1. Інвент.опис.» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу 7. Файл «26.2. Договора оренди» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу 8. Файл «29. Трудові книжки» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу 9. Файл «32. Аналогічні договори» - надати скан-копію виготовлену з оригіналу 10. Файл «41. Акт обстеження об’єкту» - привести у відповідність до вимог, зазначити одну дату та «відповідність» або «не відповідність» технічному завданню об’єкта 11. Файл «Відомості про учасника» - привести у відповідність та зазначити вичерпну інформацію про беніфіціарного власника 12. Файл «23. Листи – згоди на обробку персональних даних» - привести у відповідність та заповнити пропущене поле, які були розглянуті колегією АМКУ та стосовно яких прийнято рішення щодо неправомірного відхилення даного учасника з зазначених підстав. В подальшому, Замовником вдруге відхилено тендерну пропозицію пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» на підставі абзацу 4 пункту 1 пункту 41 Постанови №1178 у зв’язку з не виправленням виявлених після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та були зазначені в повідомленні про усунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тобто, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» з підстав, що були предметом розгляду колегії АМКУ та стосовно яких було прийнято рішення колегії АМКУ від 29 листопада 2022 року №7016-р/пк-пз щодо неправомірного відхилення даного учасника. Слід зазначити, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Так, відповідно до вимог пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами, у тому числі максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Однак, в супереч зазначеному, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія СТАМ», Замовником порушено вимоги пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону, тим самим порушено принципи здійснення закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Отже, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» за відсутності підстав, визначених в абзаці 4 пункту 1 пункту 41 Постанови №1178, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Окрім того, установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Будівельна корпорація «ПРОМ-БУД», якого обрано переможцем торгів, не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме: - в довідці про наявність матеріально технічної бази не зазначено інформації про офісні та складські приміщення (підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації); - не надано документів на підтвердження наявності (права користування) обладнання, зазначеного в довідці про наявність матеріально-технічної бази (від 07 листопада 2022 року №22_01) у позиціях №3-6, 8-13 (підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації); - не надано копій трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника) або копії цивільно-правової угоди або копії наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) усіх працівників, оскільки у тендерній пропозиції учасник надав накази на прийняття на роботу (підпункт 2.1. пункту 2 Додатку 2 тендерної документації) - надано копій дипломів інженерно-технічних працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (від 07 листопада 2022 року №25_01), оскільки у тендерній пропозиції учасник надав посвідчення з отримання знань з охорони праці (підпункт 2.1. пункту 2 Додатку 2 тендерної документації); - не надано гарантійного листа, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також з зазначенням, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва (пункт 3 Додатку 3 тендерної документації). Відповідно до вимог абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначення аргументації в електронній системі закупівель, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна корпорація «ПРОМ-БУД», а визнав його переможцем та уклав з ним договір від 22 грудня 2022 року №5079 на суму 2 304 002,23 грн.
Період усунення порушень: 20.06.2023 16:51 - 05.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2023 16:51

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 02/064/2023ПР
Дата відкриття провадження: 14.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження : №3/127/6243/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: По Закупівлі за ідентифікатором № UA-2022-11-06-000181-a здійснено моніторинг, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2023-05-30-000034 від 30 травня 10:40 2023р., за результатом якого органами фінансового контролю в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону, абзацу 4 пункту 1 пункту 41 Постанови №1178 та абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти виконання рішення колегії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено. Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-05-30-000034 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, Капітальний ремонт будівлі 1/185 м. Вінниця повідомляю, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Також вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом навчання уповноваженої особи за його власні кошти в ТОВ "АКАДЕМІЯ РАДНИК" за курсом «Дводенне підвищення кваліфікації для замовників» терміном з 06–07.07.2023р. з отриманням кредитів ЄКТС - 0,3. Невід'ємними додатками є : 1. План навчання (додаток 1); 2. Зразок сертифікату (додаток 2); 3. Копія платіжки про оплату за навчання (додаток 3); 4. Протокол 39 від 21 06 2023р.
Дата публікації звіту: 21.06.2023 17:39

Запити/Пояснення