• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Завершена

653 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 134.40 UAH
Номер: 5627dcf243324aad80d6293873fc2431
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-10-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 10.01.2023 15:18 - 01.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.01.2023 №2-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 10.01.2023 №2-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2022-11-04-004372-a 04.11.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 638-84-45, jbocharovar@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» за відсутності підстав, визначених у пункті 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Сумської обласної ради «Путивльський мистецький ліцей» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.11.2022 (протокол №15); по лоту 2: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.11.2022, тендерні пропозиції приватного підприємства «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» (далі – ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД»), товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ГАЗЕНЕРГОПОСТАЧ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.11.2022 №19 та від 16.11.2022 №20, повідомлення про намір укласти договір від 16.11.2022, договір від 25.11.2022 №1, додаткові угоди від 30.12.2022 №1 та 2, від 18.01.2023 №3, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.01.2023 та від 19.01.2023 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.11.2022 № 19 Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» через те, що учасник не виконав наступну вимогу тендерної документації: «У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ». Однак, аналізом документів, поданих у складі тендерної пропозиції ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» установлено, що учасник у складі тендерної пропозиції не подав жодного електронного документа, всі документи тендерної пропозиції ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» подані у вигляді сканованих копій з оригіналів документів, що містять власноручний підпис уповноваженої особи учасника та печатку, на тендерну пропозицію накладено кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (директора), що відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, яким зокрема визначено, що учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. Тендерна документація Замовника не містить вимоги, що всі документи тендерної пропозиції повинні бути подані у формі електронних документів. Отже, Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» за відсутності підстав, визначених у пункті 41 Особливостей.
Період усунення порушень: 19.01.2023 10:19 - 03.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2023 10:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Держаудитслужби України, щодо здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, сторони дійшли згоди згідно ст. 651 ЦК України розірвати договір про постачання електричної енергії споживачу від 25.11.2022 р. № 1.
Дата публікації звіту: 24.01.2023 14:52

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: .
Дата публікації: 25.01.2023 11:30

Запити/Пояснення