• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Провід СІП-5нг (або еквівалент)

Завершена

454 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 540.00 UAH
Номер: 7513c767aac542f3829e5cbe3451406c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-21-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 21.11.2022 15:47 - 13.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.11.2022 № 85-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 21.11.2022 № 85-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2022-11-04-003600-a, 04.11.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушено абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод − порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міськсвітло» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-11-04-003600-a; тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.11.2022 № 70; тендерну пропозицію учасника Фізична особа-підприємець Мордасов Олексій Олександрович; скаргу до процедури № UA-2022-11-04-003600-a.b1 від 20.11.2022 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП»; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 24.11.2022 № 6933-р/пк-пз; протоколи уповноваженої особи від 16.11.2022 № 77, від 17.11.2022 № 78; повідомлення про намір укласти договір від 17.11.2022; договір від 29.11.2022 № 02-06/103 на суму 449000,00 грн. (без ПДВ), укладений із Фізична особа-підприємець Мордасов Олексій Олександрович; додаткова угода від 29.11.2022 № 2. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, що замовником при підписанні річного плану закупівель UA-P-2022-11-04-001101-a (процедури закупівлі за № UA-2022-11-04-003600-a), тендерної документації, протоколу розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, укладеного договору використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі ПОГОРЄЛОВСЬКА КАТЕРИНА ВЛАДИСЛАВІВНА. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону. Так, частиною третьою статті 12 Закону передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що замовник в пункті 1 розділу 3 тендерної документації вказав: «У випадку подання учасником більше однієї тендерної пропозиції учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства», водночас відповідно частини другої статті 26 Закону передбачено, що: «Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію/пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота)». Таким чином, в тендерній документації замовника міститься інформація, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону. Так, згідно з нормами абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Питання розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП» не розглядалось оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень: 13.12.2022 16:52 - 28.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.12.2022 16:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з неможливістю внесення змін до тендерної документації по «Провід СІП 5-НГ, ДК 021:2015: 31320000-5 Електророзподільні кабелі» (UA-2022-11-04-003600-a), для недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації (частини третьої статті 17 Закону та пунктів 2, 11, 19 частини другої статті 22 Закону) повторно ознайомитися з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998, ст. 17 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівель повторно ознайомитися з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082). Під час затвердження тендерної документації наступних запланованих закупівель взяти до уваги вищезазначений висновок та не допускати порушень у майбутньому. На момент розгляду висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 06.12.2022 уповноваженою особою оформлено та використовується КЕП згідно з Порядком №1082.
Дата публікації звіту: 20.12.2022 11:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • other: Відсутній механізм
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 30.12.2022 12:23