-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин та дизельне паливо (налив) за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 – нафта та дистиляти
Закупівля здійснюється відповідно до норм Закону з врахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 Запланована потреба 2022 - 2023 років
Завершена
8 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 43 500.00 UAH
Номер:
265f753de5f14a0eb3b6dbe884093037
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-05-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2023 00:00
Період моніторингу:
05.06.2023 10:16 - 27.06.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.06.2023 №34-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.06.2023 №34-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2022-11-03-013033-a 03.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень, із врахуванням пояснення замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 08 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Івано-Франківськводоекотехпром", (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами (далі – ТД), зміни до ТД, тендерну пропозицію ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", вимогу про усунення невідповідностей, протокол уповноваженої особи від 21.11.2022 №33-т, договір про закупівлю від 29.11.2022 №143 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 28.02.2023 №1 до Договору, відповідь замовника на пояснення від 08.06.2023.
Період усунення порушень:
08.06.2023 11:35 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.06.2023 11:35
Запити/Пояснення
Номер:
3cb7f455264f445f86316c37a1812450
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2023 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Бензин та дизельне паливо (налив) за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 – нафта та дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-03-013033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (за наявності).
Номер:
1b00e6f9ce5d40f481564afd5be5defb
Назва:
ПОЯСНЕННЯ по суті запиту від 06.06.2023 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
08.06.2023 09:44
Опис:
У відповідь на поставлені питання щодо процедури закупівлі «Бензин та дизельне паливо (налив) за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 – нафта та дистиляти» (далі – Закупівля), повідомляємо наступне.
Закупівля проводилася для задоволення потреб підприємства на 2023 рік. Планування закупівель, в тому числі визначення очікуваної вартості, є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовниками протягом року на підставі наявних та планових річних потреб. Дана потреба визначена службовою запискою головного механіка служби автотранспортної з врахуванням об’ємів споживання за попередні періоди. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі замовником використана «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275. Також Замовником для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі на момент її оголошення проаналізовано середньостатистичні ціни на газ скраплений в системі Prozorrо, промоніторино офіційні веб-сайти найбільших постачальників палива та здійснено перемовини з потенційними постачальниками. Враховуючи всі зазначені вище фактори була сформована очікувана вартість Закупівлі.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та власних потреб, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та з дотриманням вимог чинного законодавства. При визначенні технічних характеристик предмета закупівлі замовником дотримано вимоги абзацу 2 пункту 29 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Частиною 3 пункту 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Пунктом 1 статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик Закупівлі визначено
ДОДАТКОМ 4 до Тендерної документації «Технічне завдання».
Щодо розміщення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на веб-сайті замовника, повідомляємо наступне.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (п.4-1), зобов’язання оприлюднювати на власному веб-сайті обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі, його очікувану вартість та /або розмір бюджетного призначення стосується розпорядників бюджетних коштів. Оскільки підприємство Замовника не є бюджетною організацією і в своїй роботі розпоряджається коштами, отриманими від власної господарської діяльності, дана інформація не є обов’язковою для відображення на офіційному веб-сайті замовника.