• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Трактор колісний " Беларус" 82.1 (або еквівалент)

Завершена

865 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 325.00 UAH
Номер: 46a81d9f8a4840f2af4a54fdf867e941
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-14-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.12.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 14.12.2022 16:18 - 05.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.12.2022 № 95-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 14.12.2022 № 95-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2022-11-03-007484-a, 03.11.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 033-71-07, shkliar.olexii@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: встановлено порушення частини третьої Порядку № 708. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питань: оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанові № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» Котелевської селищної ради (далі − Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.11.2022 № 120; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Техноторг» (далі – Переможець); протокольне рішення уповноваженої особи від 14.11.2022 № 130; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.11.2022; договір про закупівлю товарів від 23.11.2022 № 41/71 065 на суму 864000,00 грн. (в т.ч. ПДВ) із ТОВ «Техноторг». Моніторингом питання визначення предмета закупівлі установлено, що замовником визначено предмет «Трактор колісний "Беларус" 82.1 (або еквівалент)» (ДК 021:2015:16700000-2: Трактори) на порушення частини третьої Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 (далі – Порядок № 708). Так, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 (далі – Єдиний закупівельний словник) за показником четвертої цифри основного словника відповідно до норм частини третьої Порядку № 708. При цьому, замовником при визначені предмету закупівлі застосовано код Єдиного закупівельного словника - «ДК 021:2015:16700000-2: Трактори», тобто предмет закупівлі замовник визначив за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститися інформація про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів) (далі – КЕКВ), проте під час моніторингу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що в річному плані закупівлі замовником не вказано КЕКВ (при цьому вказано джерело фінансування – місцевий бюджет), чим порушено вищевказану норму Закону.
Період усунення порушень: 04.01.2023 15:01 - 19.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.01.2023 15:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Проведена робота з уповноваженою особою про недопущенння в подальшому порушень законодавства в сфері закупівель. Дану особу буде направлено на додаткові навчання.
Дата публікації звіту: 06.01.2023 09:00