• Укладання рамкової угоди
  • Однолотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях)

Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою викладено - українська

Завершена

75 920 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 379 600.00 UAH
Номер: 39e23ab03c8b4ba5ad2c4b0de6ca9e87
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-24-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.01.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 24.01.2023 16:13 - 15.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.01.2023 Одеса № 13 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.01.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 24.01.2023 № 13 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 7 UA-2022-11-02-010428-a 02.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, irina.khavkun@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 15 та частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 5 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, відповідності умов рамкової угоди змісту тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивний та упереджений розгляд тендерних пропозицій, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за рамковою угодою, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності рамкової угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення, затверджених Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.09.2017 № 1372, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 жовтня 2017 р. за № 1236/31104 (далі – Особливості), відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, відповідності умов рамкової угоди змісту тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.11.2022 № 14/2, тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ» (далі – ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»), товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЬГА» (далі – ТОВ «ОЛЬГА»), товариство з обмеженою відповідальністю «ТОНАР К» (далі – ТОВ «ТОНАР К»), протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 23.12.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.01.2023 № 14/14, повідомлення про намір укласти рамкову угоду, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.01.2023, укладену рамкову угоду від 27.01.2023 № 1 (далі – Рамкова угода), пояснення та документи Замовника від 10.02.2023 отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до частини першої статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 8 частини другої статті 15 Закону оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди повинно містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до пункту 15 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). При цьому, у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено вимоги щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції та відомості про розмір та умови його надання. Проте, на порушення пункту 8 частини другої статті 15 та частини першої статті 25 Закону в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди не зазначено вимоги щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції, його розміру, виду та умов надання у той час, коли у тендерній документації Замовником зазначено вимоги щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції та відомості про розмір та умови його надання. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД Замовником визначено, що учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати, зокрема: довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг. Інформація подається у наведеному Замовником табличному вигляді на фірмовому бланку; особові медичні книжки працівників - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до надання послуг закупівлі (у т.ч. водія/їв, вантажника/ів, кухарів, кухонних робітників або підсобних робітників, технолога тощо). Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано довідку б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «18. Довідка про працівників.pdf»), згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього 14 (чотирнадцяти) працівників, які будуть залучені до надання послуг, з яких, зокрема, 2 (два) кухарі – Павленко Наталія Василівна та Жуган Володимир Миколайович. Також, учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано особові медичні книжки на працівників, які будуть залучені до надання послуг закупівлі (водій/ї, вантажник/и, кухарі, кухонні працівники тощо) (файл «19.Мед.книжки.pdf»), саме стосовно 14 (чотирнадцяти) працівників, які зазначені у довідці учасника б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Проте, у наданій учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції особовій медичній книжці кухаря Жугана Володимира Миколайовича відсутні сторінки із чинними датами проходження медогляду, а саме: дата наступного медичного огляду 09.12.2022, яка не є чинною на момент подання учасником тендерної пропозиції та допущення його Замовником до аукціону (дата подання тендерної пропозиції – 19.12.2022, дата допущення до аукціону 23.12.2022), чим не дотримано вимоги Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 07.02.2023 щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» особистої медичної книжки кухаря Жугана Володимира Миколайовича, сторінки якої не містять чинної дати проходження медогляду, Замовник 10.02.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що Замовник звернувся до учасника процедури закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» з листом, в якому просив невідкладно надати обґрунтовані пояснення з підтверджуючими документами стосовно зазначених у запиті Південного офісу Держаудитслужби обставин. Листом учасника процедури закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» повідомлено Замовника, що ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» здійснює постійний контроль за проходженням його працівниками чергового медичного огляду. ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», проаналізувавши подані у складі тендерної пропозиції документи в межах закупівлі UA-2022-11-02-010428-a, встановило, що при підготовці тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» було допущено технічну помилку, яка полягає у тому, що ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції була надана попередня особиста медична книжка кухаря Жугана Володимира Миколайовича серії ААВ № 905000, в той час як станом на момент подання тендерної пропозиції у кухаря Жугана Володимира Миколайовича була наявна вже нова особиста медична книжка серії 12ААВ № 775395. Зазначене вище свідчить про суто формальну технічну помилку учасника процедури закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» щодо надання попередньої особистої медичної книжки замість нової. При цьому, в будь-якому разі у Замовника були відсутні правові підстави для прийняття рішення про невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» умовам Додатку 1 до тендерної документації з огляду на те, що Замовник не встановлював вимог щодо обов’язкової наявності певної кількості працівників визначеної кваліфікації, зокрема кухарів. При цьому, надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки відповідно до Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД учасник процедури закупівлі на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати інформацію та документи щодо працівників, які саме будуть залучені до надання послуг. При цьому учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» визначено конкретний перелік таких працівників, які будуть залучені до надання послуг, та відповідно, він повинен підтвердити їх наявність відповідно до умов тендерної документації Замовника. Крім того Замовником підтверджено відсутність у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» особової медичної книжки кухаря Жугана Володимира Миколайовича із чинними датами проходження медогляду. Отже, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у зв’язку із його невідповідністю кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та допустив його до аукціону. Також, відповідно до Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД Замовником визначено, що учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати, зокрема: копії витягів з трудових книжок, що свідчать про наявність трудових відносин між учасником та працівником (перша сторінка трудової книжки, де зазначено ПІБ працівника та сторінка (сторінки) трудової книжки, які підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівником) або копії трудових угод з працівниками, або копії наказів про призначення на посаду працівників, зазначених в довідці. Учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано довідку б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг (файл «1. Кваліфікаційна частина.pdf», стор. 28), згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього 6 (шести) працівників, які будуть залучені до надання послуг, з яких, зокрема, Дряєва Ірина Олегівна буде залучена до надання послуг на посаді кухаря. Також, учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано накази про призначення на посаду саме стосовно 6 (шести) працівників, які зазначені у довідці учасника б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Проте, відповідно до наданого учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції наказу (розпорядження) від 02.08.2021 № 55-к Дряєва Ірина Олегівна призначена на посаду завідувача виробництвом (код КП 1225), що не відповідає посаді, зазначеній у довідці учасника б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, та чим не дотримано вимоги Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 07.02.2023 щодо встановленої невідповідності посади Дряєвої Ірини Олегівни між довідкою б/д б/н та наказом (розпорядженням) про прийняття на роботу, Замовник 10.02.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «ОЛЬГА» надано також, зокрема, наказ (розпорядження) № 56-к від 02.08.2021 про прийняття на роботу Чорної Наталії Іванівни, назва структурного підрозділу – виробництво, посада – кухар, а також наказ (розпорядження) № 55-к від 02.08.2021 про прийняття на роботу Дряєвої Ірини Олегівни, назва структурного підрозділу – виробництво, посада – завідувач виробництва. При цьому, слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції надано також й наказ (розпорядження) № 79/к від 17.09.2021 про прийняття на роботу Вербицької Руслани Сергіївни, назва структурного підрозділу – виробництво, посада – кухонний робітник, відомості про яку, як кухонного робітника також містяться у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання товару згідно предмету закупівлі. З огляду на викладене, Замовником встановлено, що Чорна Наталія Іванівна, Дряєва Ірина Олегівна та Вербицька Руслана Сергіївна працюють в одному структурному підрозділі – виробництві ТОВ «ОЛЬГА», де Чорна Наталія Іванівна – кухар, Вербицька Руслана Сергіївна – кухонний робітник, а Дряєва Ірина Олегівна – завідувач. Тобто, Дряєва Ірина Олегівна є керівником структурного підрозділу ТОВ «ОЛЬГА», а саме завідувачем виробництва (шеф-кухарем), яка керує роботою кухаря та кухонного робітника. При цьому, слід дійти висновку, що Дряєва Ірина Олегівна, будучи завідувачем виробництва (шеф-кухарем), може бути залучена до виконання предмету закупівлі в якості кухаря та вказане не є невідповідністю тендерній документації Замовника, на відміну, наприклад, від Вербицької Руслани Сергіївни, яка, будучи кухонним робітником, не може бути залучена до виконання предмету закупівлі в якості кухаря. При цьому, в будь-якому разі у Замовника були відсутні правові підстави для прийняття рішення про невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ОЛЬГА» умовам Додатку 1 до тендерної документації, з огляду на те, що Замовник не встановлював вимог щодо обов’язкової наявності певної кількості працівників визначеної кваліфікації, зокрема кухарів. При цьому, надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки відповідно до Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД учасник процедури закупівлі на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати інформацію та документи щодо працівників, які саме будуть залучені до надання послуг. При цьому учасником ТОВ «ОЛЬГА» визначено конкретний перелік таких працівників, які будуть залучені до надання послуг, та відповідно, він повинен підтвердити їх наявність відповідно до умов тендерної документації Замовника. Крім того відповідно до національного класифікатора ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 № 327 (далі – КП), професії «кухар» та «шеф-кухар» відносяться до коду КП 5122 (Кухарі), а завідувач виробництва – до коду КП 1225 (Керівники виробничих підрозділів у закладах ресторанного господарства, готелях та інших місцях розміщення), як і зазначено у наказі (розпорядженні) від 02.08.2021 № 55-к про прийняття на роботу Дряєвої Ірини Олегівни. Отже, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЬГА» у зв’язку із його невідповідністю кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та допустив його до аукціону. Також, відповідно до Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД Замовником визначено, що учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально - технічної бази у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати, зокрема: документи водіїв, що підтверджують право керування транспортними засобами, в тому числі копії довідок за формою 083/о та особові медичні книжки. Учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано довідку б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «1. Кваліфікаційна частина.pdf», стор. 28), згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього 6 (шести) працівників, які будуть залучені до надання послуг, з яких, зокрема, 1 (один) водій автотранспортних засобів – Печений Сергій Вікторович. Також, учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції стосовно Печеного Сергія Вікторовича надано медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом за формою 083/о серії ААЖ № 271793, особову медичну книжку серії 10ЯЯЩ № 305398 та наказ (розпорядження) від 05.08.2021 № 57-к про прийняття на роботу водієм автотранспортних засобів. Проте, учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції не надано документи водіїв, що підтверджують право керування транспортними засобами, зокрема стосовно Печеного Сергія Вікторовича, чим не дотримано вимоги Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 07.02.2023 щодо ненадання учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції документів водіїв, що підтверджують право керування транспортними засобами, зокрема стосовно Печеного Сергія Вікторовича, Замовник 10.02.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що Замовником встановлено відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ «Ольга» кваліфікаційному критерію наявності обладнання та матеріально - технічної бази та умовам Додатка 1 до тендерної документації, у зв’язку із наданням учасником процедури закупівлі ТОВ «ОЛЬГА» документів щодо водія Печеного Сергія Вікторовича, що підтверджують право керування транспортними засобами, в тому числі копії довідок за формою 083/о та особові медичні книжки, а саме: наказу (розпорядження) № 57-к від 05.08.2021 про прийняття на роботу водієм автотранспортних засобів, медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом категорії А1, А, В1, В, С1, С, особистої медичної книжки та медичної карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності. При цьому, надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки відповідно до пункту 2 Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.1993 № 340 (із змінами), особи допускаються до керування транспортними засобами за наявності у них національного посвідчення водія України на право керування транспортними засобами відповідної категорії. Посвідчення водія є документом, що посвідчує особу та її спеціальний статус у частині підтвердження права його власника на керування транспортними засобами. Таким чином, Замовником не спростовано ненадання учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції документи водіїв, що підтверджують право керування транспортними засобами, зокрема стосовно Печеного Сергія Вікторовича, а саме посвідчення водія. Отже, на порушення абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЬГА» у зв’язку із його невідповідністю кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та допустив його до аукціону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник за результатами проведення закупівлі для укладення рамкової угоди уклав з ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ОЛЬГА» та ТОВ «ТОНАР К» Рамкову угоду, яку оприлюднено в електронній системі закупівель 30.01.2023. Відповідно до пункту 5 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди. Проте, на порушення пункту 5 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду, протягом семи днів з дня укладення Рамкової угоди.
Період усунення порушень: 14.02.2023 16:35 - 01.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2023 16:35

Оскарження висновку в суді

Опис: 21.02.2023 подано адміністративний позов до Одеського окружного адміністративного суду, справа № 420/3555/23
Дата публікації: 22.02.2023 12:34

Запити/Пояснення