-
Укладання рамкової угоди
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях)
Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою викладено - українська
Завершена
75 920 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 379 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 379 600.00 UAH
Номер:
39e23ab03c8b4ba5ad2c4b0de6ca9e87
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-24-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2023 00:00
Період моніторингу:
24.01.2023 16:13 - 15.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2023 Одеса № 13
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.01.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2023 № 13
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2022-11-02-010428-a 02.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 15 та частини першої статті 25 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 5 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, відповідності умов рамкової угоди змісту тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивний та упереджений розгляд тендерних пропозицій, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за рамковою угодою, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності рамкової угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення, затверджених Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.09.2017 № 1372, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 жовтня 2017 р. за № 1236/31104 (далі – Особливості), відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, відповідності умов рамкової угоди змісту тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.11.2022 № 14/2, тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ» (далі – ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»), товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЬГА» (далі – ТОВ «ОЛЬГА»), товариство з обмеженою відповідальністю «ТОНАР К» (далі – ТОВ «ТОНАР К»), протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 23.12.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.01.2023 № 14/14, повідомлення про намір укласти рамкову угоду, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.01.2023, укладену рамкову угоду від 27.01.2023 № 1 (далі – Рамкова угода), пояснення та документи Замовника від 10.02.2023 отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 8 частини другої статті 15 Закону оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди повинно містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до пункту 15 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
При цьому, у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено вимоги щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції та відомості про розмір та умови його надання.
Проте, на порушення пункту 8 частини другої статті 15 та частини першої статті 25 Закону в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди не зазначено вимоги щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції, його розміру, виду та умов надання у той час, коли у тендерній документації Замовником зазначено вимоги щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції та відомості про розмір та умови його надання.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Відповідно до Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД Замовником визначено, що учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати, зокрема:
довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг. Інформація подається у наведеному Замовником табличному вигляді на фірмовому бланку;
особові медичні книжки працівників - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до надання послуг закупівлі (у т.ч. водія/їв, вантажника/ів, кухарів, кухонних робітників або підсобних робітників, технолога тощо).
Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано довідку б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «18. Довідка про працівників.pdf»), згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього 14 (чотирнадцяти) працівників, які будуть залучені до надання послуг, з яких, зокрема, 2 (два) кухарі – Павленко Наталія Василівна та Жуган Володимир Миколайович.
Також, учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано особові медичні книжки на працівників, які будуть залучені до надання послуг закупівлі (водій/ї, вантажник/и, кухарі, кухонні працівники тощо) (файл «19.Мед.книжки.pdf»), саме стосовно 14 (чотирнадцяти) працівників, які зазначені у довідці учасника б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Проте, у наданій учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції особовій медичній книжці кухаря Жугана Володимира Миколайовича відсутні сторінки із чинними датами проходження медогляду, а саме: дата наступного медичного огляду 09.12.2022, яка не є чинною на момент подання учасником тендерної пропозиції та допущення його Замовником до аукціону (дата подання тендерної пропозиції – 19.12.2022, дата допущення до аукціону 23.12.2022), чим не дотримано вимоги Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 07.02.2023 щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» особистої медичної книжки кухаря Жугана Володимира Миколайовича, сторінки якої не містять чинної дати проходження медогляду, Замовник 10.02.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що Замовник звернувся до учасника процедури закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» з листом, в якому просив невідкладно надати обґрунтовані пояснення з підтверджуючими документами стосовно зазначених у запиті Південного офісу Держаудитслужби обставин. Листом учасника процедури закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» повідомлено Замовника, що ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» здійснює постійний контроль за проходженням його працівниками чергового медичного огляду. ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», проаналізувавши подані у складі тендерної пропозиції документи в межах закупівлі UA-2022-11-02-010428-a, встановило, що при підготовці тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» було допущено технічну помилку, яка полягає у тому, що ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції була надана попередня особиста медична книжка кухаря Жугана Володимира Миколайовича серії ААВ № 905000, в той час як станом на момент подання тендерної пропозиції у кухаря Жугана Володимира Миколайовича була наявна вже нова особиста медична книжка серії 12ААВ № 775395. Зазначене вище свідчить про суто формальну технічну помилку учасника процедури закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» щодо надання попередньої особистої медичної книжки замість нової. При цьому, в будь-якому разі у Замовника були відсутні правові підстави для прийняття рішення про невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» умовам Додатку 1 до тендерної документації з огляду на те, що Замовник не встановлював вимог щодо обов’язкової наявності певної кількості працівників визначеної кваліфікації, зокрема кухарів.
При цьому, надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки відповідно до Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД учасник процедури закупівлі на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати інформацію та документи щодо працівників, які саме будуть залучені до надання послуг. При цьому учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» визначено конкретний перелік таких працівників, які будуть залучені до надання послуг, та відповідно, він повинен підтвердити їх наявність відповідно до умов тендерної документації Замовника. Крім того Замовником підтверджено відсутність у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» особової медичної книжки кухаря Жугана Володимира Миколайовича із чинними датами проходження медогляду.
Отже, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у зв’язку із його невідповідністю кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та допустив його до аукціону.
Також, відповідно до Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД Замовником визначено, що учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати, зокрема:
копії витягів з трудових книжок, що свідчать про наявність трудових відносин між учасником та працівником (перша сторінка трудової книжки, де зазначено ПІБ працівника та сторінка (сторінки) трудової книжки, які підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівником) або копії трудових угод з працівниками, або копії наказів про призначення на посаду працівників, зазначених в довідці.
Учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано довідку б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг (файл «1. Кваліфікаційна частина.pdf», стор. 28), згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього 6 (шести) працівників, які будуть залучені до надання послуг, з яких, зокрема, Дряєва Ірина Олегівна буде залучена до надання послуг на посаді кухаря.
Також, учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано накази про призначення на посаду саме стосовно 6 (шести) працівників, які зазначені у довідці учасника б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Проте, відповідно до наданого учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції наказу (розпорядження) від 02.08.2021 № 55-к Дряєва Ірина Олегівна призначена на посаду завідувача виробництвом (код КП 1225), що не відповідає посаді, зазначеній у довідці учасника б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, та чим не дотримано вимоги Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 07.02.2023 щодо встановленої невідповідності посади Дряєвої Ірини Олегівни між довідкою б/д б/н та наказом (розпорядженням) про прийняття на роботу, Замовник 10.02.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «ОЛЬГА» надано також, зокрема, наказ (розпорядження) № 56-к від 02.08.2021 про прийняття на роботу Чорної Наталії Іванівни, назва структурного підрозділу – виробництво, посада – кухар, а також наказ (розпорядження) № 55-к від 02.08.2021 про прийняття на роботу Дряєвої Ірини Олегівни, назва структурного підрозділу – виробництво, посада – завідувач виробництва. При цьому, слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції надано також й наказ (розпорядження) № 79/к від 17.09.2021 про прийняття на роботу Вербицької Руслани Сергіївни, назва структурного підрозділу – виробництво, посада – кухонний робітник, відомості про яку, як кухонного робітника також містяться у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання товару згідно предмету закупівлі. З огляду на викладене, Замовником встановлено, що Чорна Наталія Іванівна, Дряєва Ірина Олегівна та Вербицька Руслана Сергіївна працюють в одному структурному підрозділі – виробництві ТОВ «ОЛЬГА», де Чорна Наталія Іванівна – кухар, Вербицька Руслана Сергіївна – кухонний робітник, а Дряєва Ірина Олегівна – завідувач. Тобто, Дряєва Ірина Олегівна є керівником структурного підрозділу ТОВ «ОЛЬГА», а саме завідувачем виробництва (шеф-кухарем), яка керує роботою кухаря та кухонного робітника. При цьому, слід дійти висновку, що Дряєва Ірина Олегівна, будучи завідувачем виробництва (шеф-кухарем), може бути залучена до виконання предмету закупівлі в якості кухаря та вказане не є невідповідністю тендерній документації Замовника, на відміну, наприклад, від Вербицької Руслани Сергіївни, яка, будучи кухонним робітником, не може бути залучена до виконання предмету закупівлі в якості кухаря. При цьому, в будь-якому разі у Замовника були відсутні правові підстави для прийняття рішення про невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ОЛЬГА» умовам Додатку 1 до тендерної документації, з огляду на те, що Замовник не встановлював вимог щодо обов’язкової наявності певної кількості працівників визначеної кваліфікації, зокрема кухарів.
При цьому, надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки відповідно до Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД учасник процедури закупівлі на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати інформацію та документи щодо працівників, які саме будуть залучені до надання послуг. При цьому учасником ТОВ «ОЛЬГА» визначено конкретний перелік таких працівників, які будуть залучені до надання послуг, та відповідно, він повинен підтвердити їх наявність відповідно до умов тендерної документації Замовника. Крім того відповідно до національного класифікатора ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 № 327 (далі – КП), професії «кухар» та «шеф-кухар» відносяться до коду КП 5122 (Кухарі), а завідувач виробництва – до коду КП 1225 (Керівники виробничих підрозділів у закладах ресторанного господарства, готелях та інших місцях розміщення), як і зазначено у наказі (розпорядженні) від 02.08.2021 № 55-к про прийняття на роботу Дряєвої Ірини Олегівни.
Отже, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЬГА» у зв’язку із його невідповідністю кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та допустив його до аукціону.
Також, відповідно до Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД Замовником визначено, що учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально - технічної бази у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати, зокрема:
документи водіїв, що підтверджують право керування транспортними засобами, в тому числі копії довідок за формою 083/о та особові медичні книжки.
Учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано довідку б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «1. Кваліфікаційна частина.pdf», стор. 28), згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього 6 (шести) працівників, які будуть залучені до надання послуг, з яких, зокрема, 1 (один) водій автотранспортних засобів – Печений Сергій Вікторович.
Також, учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції стосовно Печеного Сергія Вікторовича надано медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом за формою 083/о серії ААЖ № 271793, особову медичну книжку серії 10ЯЯЩ № 305398 та наказ (розпорядження) від 05.08.2021 № 57-к про прийняття на роботу водієм автотранспортних засобів.
Проте, учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції не надано документи водіїв, що підтверджують право керування транспортними засобами, зокрема стосовно Печеного Сергія Вікторовича, чим не дотримано вимоги Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 07.02.2023 щодо ненадання учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції документів водіїв, що підтверджують право керування транспортними засобами, зокрема стосовно Печеного Сергія Вікторовича, Замовник 10.02.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що Замовником встановлено відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ «Ольга» кваліфікаційному критерію наявності обладнання та матеріально - технічної бази та умовам Додатка 1 до тендерної документації, у зв’язку із наданням учасником процедури закупівлі ТОВ «ОЛЬГА» документів щодо водія Печеного Сергія Вікторовича, що підтверджують право керування транспортними засобами, в тому числі копії довідок за формою 083/о та особові медичні книжки, а саме: наказу (розпорядження) № 57-к від 05.08.2021 про прийняття на роботу водієм автотранспортних засобів, медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом категорії А1, А, В1, В, С1, С, особистої медичної книжки та медичної карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності.
При цьому, надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки відповідно до пункту 2 Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.1993 № 340 (із змінами), особи допускаються до керування транспортними засобами за наявності у них національного посвідчення водія України на право керування транспортними засобами відповідної категорії. Посвідчення водія є документом, що посвідчує особу та її спеціальний статус у частині підтвердження права його власника на керування транспортними засобами. Таким чином, Замовником не спростовано ненадання учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції документи водіїв, що підтверджують право керування транспортними засобами, зокрема стосовно Печеного Сергія Вікторовича, а саме посвідчення водія.
Отже, на порушення абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЬГА» у зв’язку із його невідповідністю кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та допустив його до аукціону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник за результатами проведення закупівлі для укладення рамкової угоди уклав з ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ОЛЬГА» та ТОВ «ТОНАР К» Рамкову угоду, яку оприлюднено в електронній системі закупівель 30.01.2023.
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди.
Проте, на порушення пункту 5 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду, протягом семи днів з дня укладення Рамкової угоди.
Період усунення порушень:
14.02.2023 16:35 - 01.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2023 16:35
Оскарження висновку в суді
Опис:
21.02.2023 подано адміністративний позов до Одеського окружного адміністративного суду, справа № 420/3555/23
Дата публікації:
22.02.2023 12:34
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
a8c2304262114eff9e23b9fb04e624cc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.02.2023 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Смаку» умовам Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано особисту медичну книжку кухаря Жугана Володимира Миколайовича, який буде залучений до надання послуг, сторінки якої не містять чинної дати проходження медогляду? Тобто у медичній книжці кухаря Жугана Володимира Миколайовича зазначено, що дата наступного медичного огляду 09.12.2022, яка не є чинною на момент подання учасником тендерної пропозиції та на момент допущення його до аукціону.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЬГА» умовам Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано наказ від 02.08.2021 № 55-к про прийняття на роботу Дряєвої Ірини Олегівни на посаду завідувача виробництва у той час, коли згідно довідки учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вона буде залучена до надання послуг у якості кухаря?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЬГА» умовам Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано копії актів наданих послуг від 18.12.2017 №№ 1, 2, які не містять інформації щодо реквізитів договору, до якого вони складались, та в яких найменування наданих послуг вказано послуги їдалень, що не відповідає предмету, визначеному у наданому аналогічному договорі від 15.12.2017 № 15-Ц?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЬГА» умовам Додатка 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації щодо наявності в учасника обладнання та матеріально - технічної бази, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано документи водіїв, що підтверджують право керування транспортними засобами, зокрема щодо водія Печеного Сергія Вікторовича?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
990e11846f2941e0a08064e00efde77f
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-02-010428-a
Дата опублікування:
10.02.2023 14:10
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит Південного офісу Держаудитслужби
в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-02-010428-a
1. Отримавши запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення процедури закупівлі UA-2022-11-02-010428-a щодо кухаря Жугана Володимира Миколайовича, Замовник звернувся до учасника процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» з листом, в якому просив невідкладно надати обґрунтовані пояснення з підтверджуючими документами стосовно зазначених у запиті Південного офісу Держаудитслужби обставин.
Листом учасника процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» повідомлено Замовника, що ТОВ «Фабрика смаку» здійснює постійний контроль за проходженням його працівниками чергового медичного огляду.
ТОВ «Фабрика смаку», проаналізувавши подані у складі тендерної пропозиції документи в межах закупівлі UA-2022-11-02-010428-a, встановило, що при підготовці тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика смаку» було допущено технічну помилку, яка полягає у тому, що ТОВ «Фабрика смаку» у складі тендерної пропозиції була надана попередня особиста медична книжка кухаря Жугана Володимира Миколайовича серії ААВ № 905000, в той час як станом на момент подання тендерної пропозиції у кухаря Жугана Володимира Миколайовича була наявна вже нова особиста медична книжка серії 12ААВ № 775395.
Відповідно до вказаної медичної книжки кухар ТОВ «Фабрика смаку» Жуган Володимир Миколайович пройшов медичний огляд 09.12.2022, що також підтверджується Медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності.
У зв’язку з цим, учасник процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» надав Замовнику особисту медичну книжку кухаря Жугана Володимира Миколайовича із чинною датою проходження медогляду (до 09.06.2023), як працівника, якого буде залучено до організації харчування.
Зазначене вище свідчить про суто формальну технічну помилку учасника процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» щодо надання попередньої особистої медичної книжки замість нової, що не впливає на наявність у кухаря ТОВ «Фабрика смаку» Жугана Володимира Миколайовича особистої медичної книжки із чинною на момент подання тендерної пропозиції датою проходження медогляду, що підтверджує про те, що учасник процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» має у штаті працівника відповідної кваліфікації (кухаря), який має необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, з особистою медичною книжкою з чинною датою проходження медогляду.
При цьому, в будь-якому разі у Замовника були відсутні правові підстави для прийняття рішення про невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Фабрика Смаку» умовам Додатку 1 до тендерної документації, з огляду на наступне.
Згідно з положеннями частин першої-другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У Додатку 1 до тендерної документації визначено, що наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору підтверджується наступним:
- довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг.
- особові медичні книжки працівників - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до надання послуг закупівлі (у т.ч. водія/їв, вантажника/ів, кухарів, кухонних робітників або підсобних робітників, технолога тощо).
В свою чергу, слід звернути увагу, що Замовник не встановлював вимог щодо обов’язкової наявності певної кількості працівників визначеної кваліфікації, зокрема кухарів.
Тобто, Замовник у тендерній документації не встановлював вимогу про необхідність залучення учасником процедури закупівлі для надання послуг, що є предметом закупівлі, певної кількості кухарів, що не виключає можливості залучення учасником процедури закупівлі одного кухаря.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказано про наявність у ТОВ «Фабрика смаку», в тому числі, іншого кухаря – Павленко Наталії Василівни та додано її особисту медичну книжку із чинною датою проходження медогляду.
Отже, Замовнник встановив відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності працівника відповідної кваліфікації (кухаря), який має, необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, а також особисту медичну книжку з чиною датою проходження медогляду.
При цьому, як вже вказувалось, тендерна документація Замовника та тим більше Додаток 1 до неї не містять вимоги замовника щодо необхідності залучення учасником процедури закупівлі для надання послуг, що є предметом закупівлі, певної кількості кухарів, що не виключає можливості залучення учасником процедури закупівлі одного кухаря.
Тобто, кількість кухарів, яких учасник процедури закупівлі планує залучити для надання послуг, що є предметом закупівлі, визначається безпосередньо самим учасником процедури закупівлі, виходячи з кваліфікації кухаря, кількості та модернізованості обладнання кухонного приміщення, кількості кухонних робітників, які допомагають кухарю, тощо.
Відповідно до положень статті 42 Господарського кодексу України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України, підприємництво здійснюється на основі:
- вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності;
- самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону;
- вільного найму підприємцем працівників;
- комерційного розрахунку та власного комерційного ризику;
- вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом;
- самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності, використання підприємцем належної йому частки валютної виручки на свій розсуд.
Юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями (частина перша статті 96 Цивільного кодексу України).
Отже, учасник процедури закупівлі самостійно організовує свій робочий процес, в тому числі визначає необхідну кількість кухарів для виконання договору про закупівлю, та несе відповідальність за неналежне виконання зобов’язань за договором про закупівлю.
Тому, залучення учасником процедури закупівлі одного кухаря або більше кухарів залишено Замовником у тендерній документації на розсуд учасника процедури закупівлі.
В іншому випадку, визначення Замовником певної кількості кухарів, яких учасник процедури закупівлі зобов’язаний залучити для надання послуг, що є предметом закупівлі (наприклад, виключно один кухар, більше одного, два, два і більше, не менше трьох тощо), свідчило б про дискримінаційні умови тендерної документації, які б надавали одним потенційним учасникам процедури закупівлі певні переваги перед іншими.
У зв’язку з цим, Замовник з метою недопущення кваліфікації умов його тендерної документації як корупційних дій та зловживань, у тендерній документації не визначив конкретну кількість кухарів, яких учасник процедури закупівлі планує залучити для надання послуг.
Згідно з приписами частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку».
2. Учасником процедури закупівлі ТОВ «Ольга» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання товару згідно предмету закупівлі, в якій зазначено, що для постачання товару згідно предмету закупівлі будуть залучені, зокрема:
- кухар – Чорна Наталія Іванівна;
- кухар – Дряєва Ірина Олегівна.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «Ольга» надано також, зокрема, наказ (розпорядження) № 56-к від 02.08.2021 про прийняття на роботу Чорної Наталії Іванівни, назва структурного підрозділу – виробництво, посада – кухар, а також наказ (розпорядження) № 55-к від 02.08.2021 про прийняття на роботу Дряєвої Ірини Олегівни, назва структурного підрозділу – виробництво, посада – завідувач виробництва.
При цьому, слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції надано також й наказ (розпорядження) № 79/к від 17.09.2021 про прийняття на роботу Вербицької Руслани Сергіївни, назва структурного підрозділу – виробництво, посада – кухонний робітник, відомості про яку, як кухонного робітника також містяться у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання товару згідно предмету закупівлі.
З огляду на викладене, Замовником встановлено, що Чорна Наталія Іванівна, Дряєва Ірина Олегівна та Вербицька Руслана Сергіївна працюють в одному структурному підрозділі – виробництві ТОВ «Ольга», де Чорна Наталія Іванівна – кухар, Вербицька Руслана Сергіївна – кухонний робітник, а Дряєва Ірина Олегівна – завідувач.
Тобто, Дряєва Ірина Олегівна є керівником структурного підрозділу ТОВ «Ольга», а саме завідувачем виробництва (шеф-кухарем), яка керує роботою кухаря та кухонного робітника.
При цьому, слід дійти висновку, що Дряєва Ірина Олегівна, будучи завідувачем виробництва (шеф-кухарем), може бути залучена до виконання предмету закупівлі в якості кухаря та вказане не є невідповідністю тендерній документації Замовника, на відміну, наприклад, від Вербицької Руслани Сергіївни, яка, будучи кухонним робітником, не може бути залучена до виконання предмету закупівлі в якості кухаря.
При цьому, в будь-якому разі у Замовника були відсутні правові підстави для прийняття рішення про невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Ольга» умовам Додатку 1 до тендерної документації, з огляду на наступне.
Згідно з положеннями частин першої-другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У Додатку 1 до тендерної документації визначено, що наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору підтверджується наступним:
- довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг.
В свою чергу, слід звернути увагу, що Замовник не встановлював вимог щодо обов’язкової наявності певної кількості працівників визначеної кваліфікації, зокрема кухарів.
Тобто, Замовник у тендерній документації не встановлював вимогу про необхідність залучення учасником процедури закупівлі для надання послуг, що є предметом закупівлі, певної кількості кухарів, що не виключає можливості залучення учасником процедури закупівлі одного кухаря.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Ольга» надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказано про наявність у ТОВ «Ольга», в тому числі, іншого кухаря – Чорної Наталії Іванівни та надано наказ (розпорядження) про прийняття її на роботу.
Отже, Замовнник встановив відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ «Ольга» кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності працівника відповідної кваліфікації (кухаря), який має, необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, а також особисту медичну книжку з чиною датою проходження медогляду.
При цьому, як вже вказувалось, тендерна документація Замовника та тим більше Додаток 1 до неї не містять вимоги замовника щодо необхідності залучення учасником процедури закупівлі для надання послуг, що є предметом закупівлі, певної кількості кухарів, що не виключає можливості залучення учасником процедури закупівлі одного кухаря.
Тобто, кількість кухарів, яких учасник процедури закупівлі планує залучити для надання послуг, що є предметом закупівлі, визначається безпосередньо самим учасником процедури закупівлі, виходячи з кваліфікації кухаря, кількості та модернізованості обладнання кухонного приміщення, кількості кухонних робітників, які допомагають кухарю, тощо.
Відповідно до положень статті 42 Господарського кодексу України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України, підприємництво здійснюється на основі:
- вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності;
- самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону;
- вільного найму підприємцем працівників;
- комерційного розрахунку та власного комерційного ризику;
- вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом;
- самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності, використання підприємцем належної йому частки валютної виручки на свій розсуд.
Юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями (частина перша статті 96 Цивільного кодексу України).
Отже, учасник процедури закупівлі самостійно організовує свій робочий процес, в тому числі визначає необхідну кількість кухарів для виконання договору про закупівлю, та несе відповідальність за неналежне виконання зобов’язань за договором про закупівлю.
Тому, залучення учасником процедури закупівлі одного кухаря або більше кухарів залишено Замовником у тендерній документації на розсуд учасника процедури закупівлі.
В іншому випадку, визначення Замовником певної кількості кухарів, яких учасник процедури закупівлі зобов’язаний залучити для надання послуг, що є предметом закупівлі (наприклад, виключно один кухар, більше одного, два, два і більше, не менше трьох тощо), свідчило б про дискримінаційні умови тендерної документації, які б надавали одним потенційним учасникам процедури закупівлі певні переваги перед іншими.
У зв’язку з цим, Замовник з метою недопущення кваліфікації умов його тендерної документації як корупційних дій та зловживань, у тендерній документації не визначив конкретну кількість кухарів, яких учасник процедури закупівлі планує залучити для надання послуг.
Згідно з приписами частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Ольга».
3. У Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надається довідка про виконання аналогічного договору, укладеного та виконаного учасником у повному обсязі, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), складена і заповнена за формою.
Підтверджується:
- оригіналом або копією зазначеного договору,
- оригіналом або копією акту(ів) приймання –передачі та / або акту (ів) звіряння за цим договором,
- оригіналом відгуку від замовника. Відгук за цим договором повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку та повинен містити інформацію щодо дати укладення та номеру договору (якщо договору присвоєно номер), окрім цього, відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договору, а також рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником.
Так, у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі ТОВ «Ольга» на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано Замовнику:
- Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в якій зазначено про Договір № 15-Ц від 15.12.2017 та вказано, що цей договір виконано у повному обсязі в період з 15.12.2017 по 31.12.2017.
- завірену копію Договору № 15-Ц від 15.12.2017, укладеного між Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» та учасником процедури закупівлі ТОВ «Ольга», про надання послуг, строк надання послуг – грудень 2017, ціна послуг в розмірі 151 832, 00 грн.;
- завірену копію Додатку № 1 «Дислокація» до вказаного Договору;
- завірену копю Акту наданих послуг № 1 від 18.12.2017;
- завірену копю Акту наданих послуг № 2 від 18.12.2017;
- лист-відгук Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» від 11.12.2019 № 01-72/2729 за підписом директора В.В. Волянського, виданий на ім’я ТОВ учасника процедури закупівлі «ОЛЬГА», в якому зазначено, що ТОВ «Ольга» виконало свої зобов’язання в повному обсязі відповідно до умов Договору № 15-Ц від 15.12.2017.
На підставі наданих підтверджуючих документів Замовник встановив відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ «Ольга» кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», адже надані документи підтверджують досвід учасника процедури закупівлі ТОВ «Ольга» щодо виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
При цьому, з наданих учасником процедури закупівлі ТОВ «Ольга» актів виконаних робіт вбачається, що в них вказані сторони Договору № 15-Ц від 15.12.2017 року, ці акти складені в період дії вказаного Договору, ціна наданих послуг за цими актами у сукупності складає 151 832, 00 грн., як зазначено й у Договорі № 15-ц від 15.12.2017.
В свою чергу, зазначення у вказаних актах наданих послуг про надання послуг їдалень, замість кейтерингових послуг жодним чином не спростовує наявність у учасника процедури закупівлі ТОВ «Ольга» документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме Договору № 15-Ц від 15.12.2017, предметом якого є кейтерингові послуги.
Більш того, Замовник безумовно враховує лист-відгук Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» від 11.12.2019 № 01-72/2729 за підписом директора В.В. Волянського, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі ТОВ «ОЛЬГА», в якому зазначено, що ТОВ «Ольга» виконало свої зобов’язання в повному обсязі відповідно до умов Договору № 15-Ц від 15.12.2017.
Отже, Замовник на підставі підтверджуючих документів встановив відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ «Ольга» кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору та умовам Додатка 1 до тендерної документації.
Таким чином, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Ольга».
4. У Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження наявності обладнання та матеріально - технічної бази надаються, зокрема, документи водіїв, що підтверджують право керування транспортними засобами, в тому числі копії довідок за формою 083/о та особові медичні книжки.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «Ольга» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання товару згідно предмету закупівлі, в якій зазначено, що для постачання товару згідно предмету закупівлі буде залучено, зокрема, водія автотранспортних засобів – Печеного Сергія Вікторовича.
Також, у складі тендерної пропозиції надано наказ (розпорядження) № 57-к від 05.08.2021 про прийняття на роботу водієм автотранспортних засобів Печеного Сергія Вікторовича.
Крім того, у складі тендерної пропозиції також надано Медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом, видану сертифікованим медичним закладом, на ім’я Печеного Сергія Вікторовича, серія ААЖ № 271793, дача видачі 23.02.2022, дійсна до 23.02.2023.
Відповідно до вказаної довідки, Печений Сергій Вікторович придатний до керування транспортними засобами категорій А1, А, В1, В, С1, С.
Також, учасником ТОВ «Ольга» надано особисту медичну книжну та медичну карту огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності щодо водія автотранспортних засобів Печеного Сергія Вікторовича.
На підставі вказаних документів Замовником встановлено відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ «Ольга» кваліфікаційному критерію наявності обладнання та матеріально - технічної бази та умовам Додатка 1 до тендерної документації, у зв’язку із наданням учасником процедури закупівлі ТОВ «Ольга» документів щодо водія Печеного Сергія Вікторовича, що підтверджують право керування транспортними засобами, в тому числі копії довідок за формою 083/о та особові медичні книжки, а саме: наказу (розпорядження) № 57-к від 05.08.2021 про прийняття на роботу водієм автотранспортних засобів, медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом категорії А1, А, В1, В, С1, С, особистої медичної книжки та медичної карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності.
Таким чином, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Ольга».