-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання вулиць та підмітання вулиць)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер:
9729153ab4024ac4903dbe76924312a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-17-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2023 00:00
Період моніторингу:
17.07.2023 14:19 - 08.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.07.2023 Одеса № 181
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.07.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2023 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2022-10-31-004683-a 31.10.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які діяли на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства, інфраструктури та капітального будівництва Кодимської міської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 31.10.2022
№ 27), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.11.2022 № 41, тендерну пропозицію комунального підприємства «Кодимакомунсервіс» Кодимської міської ради Подільського району Одеської області (далі – КП «Кодимакомунсервіс»), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 14.11.2022 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю від 23.11.2022 № 50 (далі - Договір), пояснення отримані 27.07.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на кваліфікованому сертифікаті учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з підпунктом 1.5
пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів — розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення), протокол зборів засновників, тощо; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності, — довіреність, оформлена відповідно до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що відповідно до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
Документи тендерної пропозиції учасника підписані начальником
КП «Кодимакомунсервіс» Анатолієм Ревенко, повноваження якого щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджені розпорядженням голови Кодимської міської ради Подільського району Одеської області про призначення на посаду начальника КП «Кодимакомунсервіс» Ревенка А.М. від 03.12.2021
№ 205/ОД.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Електронний підпис учасника перевіряється на сайті центрального засвідчувального органу (далі – ЦЗО) за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
За результатами перевірки електронного підпису учасника процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс», завантаженого в електронну систему закупівель 03.11.2022 14:04, на сайті ЦЗО за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що на тендерну пропозицію учасника накладено електронний підпис Карпенко Анастасії Болатівни (далі – Карпенко А.Б.).
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.07.2023 щодо накладення на тендерну пропозицію електронного підпису особи, яка не підписувала тендерну пропозицію та повноваження якої не підтверджено згідно з підпунктом 1.5 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Замовник 27.07.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що учасник надав на Карпенко Анастасію Болатівну, що є відповідальною за співпрацю з представниками замовника, як посадова (службова) особа учасника, документи в яких вказана інформація про особу: файл: 03 Копія паспорту і ідентиф код.pdf (завантажено копії паспорта і ідентифікаційного коду), також довідка про право підпису (файл: 37 Довідка право підписувати документи пропозиції та укладати договори.pdf).
Проте тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на кваліфікованому сертифікаті уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, а саме начальника КП «Кодимакомунсервіс» Анатолія Ревенко, яким підписано документи тендерної пропозиції та повноваження якого підтверджено відповідно до підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, чим порушено вимоги підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до вимог підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»).
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.07.2023 щодо ненадання учасником КП «Кодимакомунсервіс» вищезазначеної довідки, Замовник 27.07.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що згідно інформації у вільному доступі: Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, також ресурсу https://sanctions.nazk.gov.ua/sanction-lists/ і наданого листа-гарантії щодо дотримання у своїй діяльності положень вище наведених нормативно-правових актів з обов’язковим їх зазначенням (за посиланням: 27 Лист гарантія Про санкції.pdf) учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності.
Проте учасником КП «Кодимакомунсервіс» у складі тендерної пропозиції не надано інформації в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”), чим не дотримано вимоги підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник відповідно до вимог ТД повинен надати у складі тендерної пропозиції в тому числі інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з додатком 1 до ТД).
У пункті 2.1 додатка 1 до ТД Замовником визначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням: штатний/цивільно-правова угода, їх рівня освіти, досвіду, кваліфікації.
Учасником КП «Кодимакомунсервіс» у складі тендерної пропозиції надано довідку, складену учасником у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі від 02.11.2022 № 4 (файл: 07 Довідка про працівників.pdf), в якій зазначено посади та кількість працівників.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.07.2023 щодо незазначення учасником КП «Кодимакомунсервіс» у вищезазначеній довідці інформації про штатний/цивільно-правова угода, рівня освіти, досвіду, кваліфікації працівників, Замовник 27.07.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що учасник надав довідку, складену в довільній формі (файл: 07 Довідка про працівників.pdf), в якій учасник прописав, що послуги будуть виконувати двірники у кількості працівників – 10.
Проте учасником КП «Кодимакомунсервіс» у складі тендерної пропозиції надано довідку, складену учасником у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі від 02.11.2022 № 4, в якій не зазначено: штатний/цивільно-правова угода, рівень освіти, досвід, кваліфікація, чим не дотримано вимоги пункту 2.1 додатка 1 до ТД.
Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник відповідно до вимог ТД повинен надати у складі тендерної пропозиції в тому числі інформацію про учасника (згідно з додатком 4 до ТД).
Відповідно до додатка 4 до ТД учасник надає відомості про учасника, в яких зазначається така інформація: повна назва учасника; юридична адреса; поштова адреса; банківські реквізити (який у разі перемоги учасника буде вказаний у договорі); код ЄДРПОУ; індивідуальний податковий номер; статус платника податку; контактна особа (ПІБ, номер телефону, Е-mail), яка буде відповідальною за співпрацю з представниками Замовника; відомості про керівника (посада, ПІБ, контактний телефон, Е-mail); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, контактний телефон, Е-mail); відомості про підписанта тендерної пропозиції (посада, ПІБ, контактний телефон).
Учасником КП «Кодимакомунсервіс» у складі тендерної пропозиції надано лист про відомості про учасника від 01.11.2022 № 8, в якому зазначена така інформація: повна назва учасника; юридична адреса; поштова адреса; банківські реквізити (який у разі перемоги учасника буде вказаний у договорі); код ЄДРПОУ; індивідуальний податковий номер; статус платника податку; контактна особа (ПІБ, номер телефону), яка буде відповідальною за співпрацю з представниками Замовника; відомості про керівника (посада, ПІБ); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ); відомості про підписанта тендерної пропозиції (посада, ПІБ).
Проте учасником КП «Кодимакомунсервіс» у складі тендерної пропозиції надано лист про відомості про учасника від 01.11.2022 № 8, в якому не зазначена така інформація: Е-mail контактної особи, яка буде відповідальною за співпрацю з представниками Замовника; контактний телефон та Е-mail керівника, підписанта договору та підписанта тендерної пропозиції, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатка 4 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.07.2023 щодо ненадання учасником КП «Кодимакомунсервіс» вищезазначеної інформації Замовник у відповіді від 27.07.2023 пояснив, що така інформація є у відкритих реєстрах (ресурсах), що не спростовує факту виявленого порушення.
Відповідно до додатка 2 до ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель в тому числі документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, відповідно до якого замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, а саме: у разі відсутності технічної можливості перевірити переможця процедури закупівлі в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, переможець підтверджує інформацію про відсутність підстави передбаченої пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону шляхом надання інформаційної довідки/витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення із зазначенням дати формування не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Слід зазначити, що відповідно до листа Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – Національне агентство) від 31.05.2022
№ 23-06/12865-22 у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введенням воєнного стану з 24.02.2022, функції з перегляду відомостей стосовно фізичних та юридичних осіб, аналітичний блок Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (далі – Реєстр), а також формування та перевірка сформованих інформаційних довідок з Реєстру наразі тимчасово обмежена з метою забезпечення захисту інформації (пп. 4 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану»).
Разом з тим, наразі Національне агентство відновило тимчасово обмежену функцію з формування інформаційних довідок з Реєстру в онлайн режимі стосовно фізичних та юридичних осіб за допомогою їх кваліфікаційних електронних підписів та електронних печаток.
Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.07.2023 щодо ненадання переможцем КП «Кодимакомунсервіс» документа, що підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону, Замовник у відповіді від 27.07.2023 пояснив, що прийняв рішення про визначення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» та укладення з ним договору про закупівлю, враховуючи обставини перебоїв у роботі сервісу надання інформаційної довідки/витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, а також отримання довідки на юридичну особу.
Проте переможець процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, а саме: інформаційної довідки/витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення із зазначенням дати формування не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано вимоги додатка 2 до ТД.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію КП «Кодимакомунсервіс», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також у зв’язку з тим, що він як переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
31.07.2023 16:39 - 15.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.07.2023 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами висновку моніторингу Сторони дійшли згоди достроково розірвати дію Договору, що підтверджується Додатковою угодою №1 від 02 серпня 2023 року
Дата публікації звіту:
02.08.2023 15:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
04.08.2023 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
df233cfca3d14d608aea39ebd4897ec1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.07.2023 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Комунального підприємства «Кодимакомунсервіс» Кодимської міської ради Подільського району Одеської області (далі – КП «Кодимакомунсервіс») вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як тендерна пропозиція учасника КП «Кодимакомунсервіс» містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції не підтверджені відповідно до поданих документів, що вимагаються підпунктом 1.5 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» вимогам підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як останній не надав у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»)?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» вимогам пункту 2.1 Додатка 1 до ТД, тоді як останній надав довідку, складену в довільній формі, але без зазначення наступних даних щодо наявних в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг: штатний/цивільно-правова угода, їх рівня освіти, досвіду, кваліфікації?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» та укладення договору про закупівлю, тоді як останній на виконання вимог абзацу третього пункту 44 Особливостей не надав, у спосіб, зазначений у Додатку 2 до ТД, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстави, визначеної пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону, а саме: не надав інформаційну довідку/витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення із зазначенням дати формування не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» вимогам Додатка 4 до ТД, тоді як останній не вказав відомості про контактну особу, Карпенко Анастасію Болатівну, а саме – E-mail, а також про керівника, підписанта договору та підписанта тендерної пропозиції, Ревенка Анатолія Миколайовича, а саме – контактний телефон та E-mail?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
baa53419d6bd4882aeca220e281e42f6
Назва:
Надання пояснень по закупівлі UA-2022-10-31-004683-a
Дата опублікування:
27.07.2023 13:38
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Комунального підприємства «Кодимакомунсервіс» Кодимської міської ради Подільського району Одеської області (далі – КП «Кодимакомунсервіс») вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як тендерна пропозиція учасника КП «Кодимакомунсервіс» містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції не підтверджені відповідно до поданих документів, що вимагаються підпунктом 1.5 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» вимогам підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як останній не надав у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»)?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» вимогам пункту 2.1 Додатка 1 до ТД, тоді як останній надав довідку, складену в довільній формі, але без зазначення наступних даних щодо наявних в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг: штатний/цивільно-правова угода, їх рівня освіти, досвіду, кваліфікації?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» та укладення договору про закупівлю, тоді як останній на виконання вимог абзацу третього пункту 44 Особливостей не надав, у спосіб, зазначений у Додатку 2 до ТД, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстави, визначеної пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону, а саме: не надав інформаційну довідку/витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення із зазначенням дати формування не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» вимогам Додатка 4 до ТД, тоді як останній не вказав відомості про контактну особу, Карпенко Анастасію Болатівну, а саме – E-mail, а також про керівника, підписанта договору та підписанта тендерної пропозиції, Ревенка Анатолія Миколайовича, а саме – контактний телефон та E-mail?
Відповіді:
1. У підпункті 1.5 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД вказано:
що Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується:
для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів — розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення), протокол зборів засновників, тощо
Карпенко Анастасія Болатівна є відповідальною за співпрацю з представниками замовника, яка посадова (службова) особа учасника. На підтвердження у тендерній пропозиції надаємо посилання на документи в яких вказана інформація про особу: 03 Копія паспорту і ідентиф код.pdf (завантажено копії паспорта і ідентифікаційного коду). Також довідка про право підпису, посилання 37 Довідка право підписувати документи пропозиції та укладати договори.pdf
2. У підпункті 1.7 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник мав надати інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності…»
Згідно інформації у вільному доступі:
Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, також ресурсу https://sanctions.nazk.gov.ua/sanction-lists/ і наданого листа-гарантії щодо дотримання у своїй діяльності положень вище наведених нормативно-правових актів з обов’язковим їх зазначенням (за посиланням: 27 Лист гарантія Про санкції.pdf) учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності…
3. Вимогою пункту 2.1 Додатка 1 до ТД, учасник надав довідку, складену в довільній формі за посиланням: 07 Довідка про працівників.pdf в якій учасник прописав, що послуги будуть виконувати двірники у кількості працівників – 10, також за документом 20 Додаток 3 Технічне завдання.pdf учасник вказав, що підтверджує Технічне завдання замовника згідно якого послуги мають надаватися за:
«Період надання послуг: до 31.12.2023 року».
А для вчасної і кваліфікованої відповідності послуг, учасник має надати:
«Для надання послуг Учасник повинен мати кількість працівників та технічний потенціал (власний, орендований чи лізинг, надання послуг, виконання робіт, тощо) в достатній кількості для виконання обсягів зазначених в таблиці 1 даного додатку».
Таблиця 1
№ Код ДК 021-2015 Найменування послуг Оди-ниця виміру Кіль-кість
1 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць Послуги з прибирання та підмітання вулиць Год. 19770
4. Замовник прийняв рішення про визначення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» та укладення з ним договору про закупівлю, враховуючи обставини перебоїв у роботі сервісу надання інформаційної довідки/витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, також отримання довідки на юридичну особу
Дані для пошуку отримані з сертифікату
Найменування юрособи: "КП КОДИМАКОМУНСЕРВІС"
ЄДРПОУ: "32429562"
Довідки-пояснення 42 Довiдка щодо одного Витягу.pdf
5. Щодо вимогам Додатка 4 до ТД у відомості про контактну особу, Карпенко Анастасію Болатівну, а саме – E-mail, зазначимо, що у відкритих реєстрах (ресурсах) є інформація про електронну пошту:
Анастасія Карпенко +38 (096) 641-13-13 kpkodumakomynservis@ukr.net
а також про керівника, підписанта договору та підписанта тендерної пропозиції, Ревенка Анатолія Миколайовича, а саме – контактний телефон та E-mail:
Ревенко Анатолій Миколайович +38 (048) 672-15-08
+38 (048) 672-61-33 revenko@ukr.net
6. Також замовник веде переговори з надавачем послуг про розірвання договору за результатами перевірок.
Уповноважена особа _______________________ Ганна Адаховська