-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Номер:
b5658d331df24c6593c1886555382ba3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-02-000110
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2023 00:00
Період моніторингу:
02.10.2023 17:21 - 24.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2023 № 55-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 02.10.2023 № 55-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
07. UA-2022-10-28-010924-a 28.10.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей, абзацу третього пункту 44 Особливостей (в редакції від 12.10.2022) та частини шостої статті 17 Закону (в редакції від 10.09.2022).
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону та пункту 4 Особливостей.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Славутський навчально-виховний комплекс "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів, ліцей "Успіх" Славутської міської ради Хмельницької обл. (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.10.2022 №74, звернення за роз’ясненням від 31.10.2022, від 01.11.2022, відповідь на звернення від 01.11.2022, від 02.11.2022, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 07.11.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.11.2022 №76, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Чернецького Олександра Сергійовича (далі – ФОП Чернецький О.С.), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.11.2022, договір від 22.11.2022 №52, додаткову угоду від 23.11.2022 №1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 23.11.2022, пояснення від 06.10.2023, від 13.10.2023, від 18.10.2023 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Підпунктом 5.2 пункту 5 розділу Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та таблицею 4 додатку 1 тендерної документації встановлено строк надання документів переможцем (п’ять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 ч. 1 і ч. 2 статті 17, чим не дотримано вимог пункту 28 Особливостей, абзацу третього пункту 44 Особливостей (в редакції від 12.10.2022) та частини шостої статті 17 Закону (в редакції від 10.09.2022).
Пунктом 4 Особливостей визначено, що у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до вимог пункту дванадцятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 5.1 договору від 22.11.2022 №52 (далі – договір) строк поставки товару до 31.12.2022 року. Пунктом 10.1 договору встановлено термін його дії до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до виконання сторонами своїх зобов’язань.
Згідно пояснення, отриманого від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, станом 20.06.2023 року Договір виконаний у повному обсязі.
Відповідно до вимог абзацу третього пункту третього Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Станом на дату завершення моніторингу Замовником оприлюднено звіт про виконання договору та накладено кваліфікований електронний підпис 06.10.2023.
Отже, Замовником оприлюднено звіт про виконання договору 06.10.2023, чим порушено терміни встановлені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону та пункту 4 Особливостей.
Також, моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1 - 5) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень:
19.10.2023 16:58 - 02.11.2023 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2023 16:58
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13-07-0026/2022 ПР
Дата відкриття провадження:
16.11.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
13-07-0026/2023 ПН
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатом проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, повідомляемо, що помилки, які були допущені при проведенні закупівлі, щодо пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель буде враховано у наступних, закупівлях та будуть враховані вказані зауваження при підготовці тендерної документації.
Станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет і не можуть бути усунені замовником у зв’язку з тим, що договір виконано.
Щодо статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підп. 2, 5, 6 п. 44 Особливостей.
Переможець відкритих торгів з особливостями завантажив довідку про те,що надав відомості відповідно статті 17 Закону «Про публічні закупівлі». Зазначені документи стосуються керівника суб’єкта господарювання – учасника торгів (або ж фізичної особи – учасника) ФОП Чернецький О.С.
Відповідно до вимог пункту дванадцятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю. Звіт про виконання договору оприлюднено, виявлені недоліки усунені під час проведення моніторингу.
Дата публікації звіту:
26.10.2023 17:01
Запити/Пояснення
Номер:
9519e63fe5b94dd68bb83ac56cf5b2fe
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
03.10.2023 10:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-28-010924-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 5.1 договору від 22.11.2022 №52 (далі – договір) строк поставки товару до 31.12.2022 року.
Пунктом 10.1 договору встановлено термін його дії до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до виконання сторонами своїх зобов’язань.
Враховуючи вищевикладене, надайте документальне підтвердження та пояснення щодо постачання товару та фактичного стану виконання зобов’язань Замовника з фізичною особою – підприємцем Чернецьким Олександром Сергійовичем.
Крім того, надайте інформацію щодо внесення змін до даного договору (за наявності) із наданням копій документів (крім додаткової угоди №1 від 23.11.2022).
3. Відповідно до додаткової угоди №1 від 23.11.2022 внесено зміни в найменування товару шляхом заміни програмного забезпечення з ePresenter на moza Book.
Враховуючи вищевикладене, обгрунтуйте заміну даного програмного забезпечення.
Крім того, надайте інформацію щодо вартості програмного забезпечення ePresenter та moza Book.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0ab10b914bd14738af36e97521a31457
Назва:
Пояснення на проведення моніторингу
Дата опублікування:
06.10.2023 16:18
Опис:
Пояснення на проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-10-28-010924-a
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
Предмет закупівлі: Мультимедійне обладнання (Інтерактивна панель, портативний комп’ютер (ноутбук 2 шт.), багатофункціональний пристрій (принтер-копір-сканер) , веб камера, WI-FI роутер) з програмним забезпеченням moza Book – обладнання для кабінету хімії
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Вид процедури: відкриті торги з особливостями
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-28-010924-a
Вартість закупівлі – 176390,00 грн. з ПДВ. ( без ПДВ )
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі визначено згідно наказу Управління освіти №88-аг від 22.09.2022 року «Про використання залишків освітньої субвенції на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти» та рішення 04 сесії Славутської міської ради від 04.02.2022 №8-14/2022 «Про внесення змін до бюджету Славутської міської територіальної громади на 2022 рік». На придбання обладнання для кабінету хімії в Славутському НВК СЗОШ ліцеї «Успіх» було виділено 200000 грн.
Замовником здійснено розрахунки очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, цін, які запропоновані постачальниками на ринку на дату формування закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Якість телевізійного й аудіовізуального обладнання визначається згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 №1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів з дошкільної,загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженим наказом МОН України від 27.04.2021 №458 «Про затвердження змін до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної та професйної (професійно-технічної) освіти. Обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинне мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектоване україномовними інструкціями про використання та зберігання.
2. Відповідно до пункту 5.1 договору від 22.11.2022 №52 (далі – договір) строк поставки товару до 31.12.2022 року.
Пунктом 10.1 договору встановлено термін його дії до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до виконання сторонами своїх зобов’язань.
Відповідь:
Згідно Договору від 22.11.2022 року №52 з постачальником ФОП Чернецький Олександр Сергійович поставка товару здійснена згідно накладної №Ч52 від 24 листопада 2022 року до 31.12.2022 року на суму 176390,00 грн. Згідно накладної Товар (мультимедійне обладнання) був поставлений в повному обсязі. Договір №52 від 22.11.2022 року та накладна від №Ч52 від 24.11.2022 року було зареєстровано в Славутському УДКСУ 30.11.2022 року.
Державна казначейська служба виконує повноваження в особливому режимі в умовах воєнного стану згідно постанови 590 від 09.06.2021 року.
На період дії воєнного стану при проведенні видатків Казначейство керується черговістю, передбаченою п.19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 09.06.2021 №590.
Станом на 01.01.2023 року була зареєстрована кредиторська заборгованість в сумі 176390,00 грн. за мультимедійне обладнання.
На погашення данної заборгованості були виділені кошти з місцевого бюджету згідно рішення сесії Славутської міської ради від 03.02.2023 року №23 та Довідки про зміни до кошторису від 06.02.2023 року №4 головного розпорядника. В червні 2023 року надійшло фінансування. Згідно платіжного доручення №1 від 20 червня 2023 р. було погашено кредиторську заборгованість та виконані зобов’язання перед постачальником ФОП Чернецький Олександр Сергійович.
Щодо надання інформації про внесення змін до договору .
23 листопада 2022 року було внесено зміни до договору згідно додаткової угоди №2 від 23.11.2022 року, а саме уточнення п.11 Договору №52 від 22.11.2022 року.:
1.Викласти п.п. 11.1. розділу 11 «Інші умови» в наступній редакції:
«11.1. Основні умови цього договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених діючим законодавством, в тому числі статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
2.Викласти п.п. 11.3. розділу 11 «Інші умови» в наступній редакції:
11.3. Зміна істотних умов може здійснюватися за згодою сторін у випадках, що передбачені п.З ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», про що укладається додаткова угода із подальшим оприлюдненням таких змін відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
(Додаткова угода додається).
3. Відповідно до додаткової угоди №1 від 23.11.2022 внесено зміни в найменування товару шляхом заміни програмного забезпечення з ePresenter на moza Book.
Враховуючи вищевикладене, обгрунтуйте заміну даного програмного забезпечення.
Крім того, надайте інформацію щодо вартості програмного забезпечення ePresenter та moza Book.
Відповідь:
Враховуючи п. З ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.3 Договору № 52 від 22 листопада 2022 року (надалі - Договір), а також згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду №1 від 23.11.2022 року.
Сторони дійшли згоди та внести зміни щодо покращення якості предмета закупівлі.
Програмні забезпечення ePresenter та moza Book використовуються в освітніх цілях. Програмне забезпечення ePresenter використовується для створення інтерактивних презентацій та демонстраційних матеріалів на різних операційних системах, таких як Windows. За допомогою ePresenter є можливість додавати мультимедійні елементи, такі як зображення звук.
Програмне забезпечення moza Book може бути доступним для на різних платформах включаючи Windows, Android та ін., використовується для створення електронних книг та журналів у цифровому форматі, підтримка тексту зображень та інших друкованих матеріалів, можливість додавати гіперпосилання і переходи між сторінками. За допомогою moza Book можна вбудовувати аудіо та відео матеріали у електронні книги, що робить їх більш активними. Moza Book дозволяє публікувати електронні книги та журнали у цифровому форматі, що робить їх доступними для читачів через Інтернет або на інших пристроях. Дозволяє демонструвати хімічні явища та процеси, будову речовин та молекул. Дає можливість проводити інтерактивні уроки з наочним і відеоматеріалом, які використовують вчителі в навчальному процесі.
Зміст та завдання шкільного курсу хімії вимагають нових підходів до організації навчального процесу, спрямованих на розвиток здібностей школярів, формування навичок самостійного наукового пізнання та самореалізації особистості, тому при виборі програмного забезпечення moza Book були враховані потреби та завдання педагогів. Покращення якості предмета покращення не призвело до збільшення ціни договору.
Вартість програмного забезпечення ePresenter та moza Book може варіюватись в залежності від ліцензії та функцій. Вартість програмного забезпечення ePresenter входить в вартість інтерактивної панелі мультимедійного обладнання . Програмне забезпечення moza Book також входить в вартість інтерактивної панелі ePresenter. При визначенні предмета закупівлі враховано те, що кошти виділено на придбання комплекту обладнання для кабінету хімії в цілому.
Номер:
9adfb4a40fc645878496605e355031aa
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
09.10.2023 09:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-28-010924-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Пунктом 4 Особливостей визначено, що у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до вимог пункту дванадцятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 5.1 договору від 22.11.2022 №52 (далі – договір) строк поставки товару до 31.12.2022 року.
Пунктом 10.1 договору встановлено термін його дії до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до виконання сторонами своїх зобов’язань.
Згідно пояснення, отриманого від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, станом 20.06.2023 року Договір виконаний у повному обсязі.
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення чому не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e49482a55fde4d12aef463fdf0aa681c
Назва:
пояснення на моніторинг
Дата опублікування:
12.10.2023 16:40
Опис:
1.Питання
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення чому не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом?
Пояснення:
Указами Президента України №64/2022 від 24 лютого та № 133/2022 від 14 березня 2022 року у зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України введено воєнний стан. Постійні атаки та підвищена небезпека впливають на роботу в звичному режимі.
В червні 2023 року Славутський НВК СЗОШ ліцей «Успіх» було переіменовано на Славутську гімназію «Успіх» Славутської міської ради згідно рішення 27 сесії Славутської міської ради від 16.06.2023 року №7-27/2023 «Про перепрофілювання (зміну типу), зміну найменування та затвердження статутів закладів загальної середньої освіти Славутської міської територіальної громади». В зв’язку зі зміною назви установи, мені, як головному бухгалтеру (уповноваженій особі) потрібно було підготовити документи в органи Державної казначейської служби для отримання нових електронних ключів, подати документи в інші організації.
Також потрібно було підготовити і укласти додаткові угоди до договорів для оплати рахунків та актів виконаних робіт для функціонування закладу, провести нарахування заробітної плати працівникам, подати звітність за перше півріччя 2023 року.
В зв’зку з обставинами, які склались, просимо не вважати порушенням неоприлюднення звіту про виконання договору.
Номер:
ce3568eb4f114af0a101c33239ff0af5
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
13.10.2023 09:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-28-010924-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Пунктом 4 Особливостей визначено, що у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до вимог пункту дванадцятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 5.1 договору від 22.11.2022 №52 (далі – договір) строк поставки товару до 31.12.2022 року.
Пунктом 10.1 договору встановлено термін його дії до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до виконання сторонами своїх зобов’язань.
Згідно пояснення, отриманого від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, станом 20.06.2023 року Договір виконаний у повному обсязі.
Відповідно до вимог абзацу третього пункту третього Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення коли саме (вказати дату) замовником Завантажено звіт про виконання договору про закупівлю та чи накладено на нього кваліфікований електронний підпис посадової особи відповідно до вимог Порядку №1082?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d18f25785bca4f75a479d66f3da1e1f8
Назва:
поянення на проведення моніторингу
Дата опублікування:
18.10.2023 16:32
Опис:
Питання : Згідно пояснення, отриманого від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, станом 20.06.2023 року Договір виконаний у повному обсязі.
Відповідно до вимог абзацу третього пункту третього Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення коли саме (вказати дату) замовником Завантажено звіт про виконання договору про закупівлю та чи накладено на нього кваліфікований електронний підпис посадової особи відповідно до вимог Порядку №1082?
Пояснення : Згідно платіжного доручення №1 від 20 червня 2023 р. було погашено кредиторську заборгованість та виконані зобов’язання перед постачальником згідно договору №52 від 22 листопада 2022 р. 22 червня 2023 кошти були перераховані Державним казначейством для постачальника ФОП Чернецький Олександр Сергійович.
Звіт про виконання договору завантажено 07 липня 2023 р, але не був підписаний. Інформація , яка заповнена в електронних полях відобржена на сайті ДП «ПРОЗОРРО» у вигляді документа, доступного для друку. Кваліфікований електронний підпис накладено 06.10.2023 року. Недоліки, виявлені під час проведення моніторингу усунені.