• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Номер: b5658d331df24c6593c1886555382ba3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-02-000110
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 02.10.2023 17:21 - 24.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.10.2023 № 55-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 02.10.2023 № 55-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 07. UA-2022-10-28-010924-a 28.10.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей, абзацу третього пункту 44 Особливостей (в редакції від 12.10.2022) та частини шостої статті 17 Закону (в редакції від 10.09.2022). За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону та пункту 4 Особливостей. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Славутський навчально-виховний комплекс "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів, ліцей "Успіх" Славутської міської ради Хмельницької обл. (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.10.2022 №74, звернення за роз’ясненням від 31.10.2022, від 01.11.2022, відповідь на звернення від 01.11.2022, від 02.11.2022, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 07.11.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.11.2022 №76, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Чернецького Олександра Сергійовича (далі – ФОП Чернецький О.С.), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.11.2022, договір від 22.11.2022 №52, додаткову угоду від 23.11.2022 №1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 23.11.2022, пояснення від 06.10.2023, від 13.10.2023, від 18.10.2023 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Підпунктом 5.2 пункту 5 розділу Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та таблицею 4 додатку 1 тендерної документації встановлено строк надання документів переможцем (п’ять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 ч. 1 і ч. 2 статті 17, чим не дотримано вимог пункту 28 Особливостей, абзацу третього пункту 44 Особливостей (в редакції від 12.10.2022) та частини шостої статті 17 Закону (в редакції від 10.09.2022). Пунктом 4 Особливостей визначено, що у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону. Відповідно до вимог пункту дванадцятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до пункту 5.1 договору від 22.11.2022 №52 (далі – договір) строк поставки товару до 31.12.2022 року. Пунктом 10.1 договору встановлено термін його дії до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до виконання сторонами своїх зобов’язань. Згідно пояснення, отриманого від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, станом 20.06.2023 року Договір виконаний у повному обсязі. Відповідно до вимог абзацу третього пункту третього Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Станом на дату завершення моніторингу Замовником оприлюднено звіт про виконання договору та накладено кваліфікований електронний підпис 06.10.2023. Отже, Замовником оприлюднено звіт про виконання договору 06.10.2023, чим порушено терміни встановлені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону та пункту 4 Особливостей. Також, моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1 - 5) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень: 19.10.2023 16:58 - 02.11.2023 23:00
Дата публікації висновку: 19.10.2023 16:58

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13-07-0026/2022 ПР
Дата відкриття провадження: 16.11.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 13-07-0026/2023 ПН

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатом проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, повідомляемо, що помилки, які були допущені при проведенні закупівлі, щодо пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель буде враховано у наступних, закупівлях та будуть враховані вказані зауваження при підготовці тендерної документації. Станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет і не можуть бути усунені замовником у зв’язку з тим, що договір виконано. Щодо статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підп. 2, 5, 6 п. 44 Особливостей. Переможець відкритих торгів з особливостями завантажив довідку про те,що надав відомості відповідно статті 17 Закону «Про публічні закупівлі». Зазначені документи стосуються керівника суб’єкта господарювання – учасника торгів (або ж фізичної особи – учасника) ФОП Чернецький О.С. Відповідно до вимог пункту дванадцятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю. Звіт про виконання договору оприлюднено, виявлені недоліки усунені під час проведення моніторингу.
Дата публікації звіту: 26.10.2023 17:01

Запити/Пояснення