• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція системи киснепостачання Міської дитячої лікарні № 2 (ім. акад. Б.Я. Резніка), розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 81»

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.

Завершена

15 872 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 79 360.50 UAH
Номер: 135cfd3aaf4041a886fbfe784ec70f96
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-02-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.02.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.02.2023 17:13 - 24.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.02.2023 № 25 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2022-10-28-009393-a 28.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону з урахуванням підпункту 4, абзацу другого підпункту 8 пункту пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом: привести умови договору у відповідність до умов тендерної пропозиції переможця торгів, а у разі неможливості припинити зобов’язання за договором; оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору (внесені відповідно до додаткової угоди № 1) та додаткову угоду №1 до Договору; Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостям, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.10.2022 № 24Т/_1, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТАРО БІЛД» (далі – ТОВ «БК «АНТАРО БІЛД»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 10.11.2022, договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 23.11.2022 № 16-22/П (далі – Договір), додаткову угоду від 28.12.2022 № 2, пояснення Замовника, надані 10.02.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами відкритих торгів з особливостями визнано переможцем торгів ТОВ «БК «АНТАРО БІЛД» з ціновою пропозицією 15 763 109,60 грн, з яким укладено Договір на відповідну суму. Строк дії договору 31.12.2023 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник встановив, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Учасник ТОВ «БК «АНТАРО БІЛД» погодився з умовами проекту договору та у тендерній пропозиції надав лист-згоду від 02.11.2022 № 292/9. Так у пункті 6.3.3. проекту договору тендерної документації зазначено інші зобов’язання Підрядника, зокрема: «Після підписання останнього Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати та Акту здачі змонтованого устаткування виготовити технічний паспорт об’єкту», яке відсутнє в укладеному Договорі. Таким чином, Замовник уклав договір з Переможцем з порушенням вимог пункту 18 Особливостей. У разі укладення договору з порушенням вимог пункту 18 Особливостей, договір про закупівлю є нікчемним відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 27.07.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, надати додаткову угоду № 1 до Договору та інформацію і документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для її укладання; надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 28.12.2022 № 2 до Договору. Замовник 10.02.2023 надав пояснення (далі – Пояснення) та запитувані документи, зокрема додаткову угоду від 12.12.2022 № 1 до Договору. Відповідно до додаткової угоди від 12.12.2022 № 1 внесені зміни до Договору в частині строку його дій, а саме перенесено з 31.12.2023 на 31.12.2022, та зміни терміну тривалості виконання робіт на об’єкті з листопада 2022 року – червня 2023 року на листопад-грудень 2022 року. Згідно пояснень Замовника від 10.02.2023 укладання додаткової угоди № 1 здійснено з урахуванням рішень Одеської міської ради №797-VIII від 08 грудня 2021р. «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2022 рік», №170-VIII від 25 серпня 2022р., № 1011-VIII від 30 листопада 2022р. «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради №797-VIII від 08 грудня 2021р. «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2022 рік». Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених в пункті 19 Особливостей. Згідно із частинами другою та третьою статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Таким чином, Замовник додатковою угодою № 1 вніс зміни до істотних умов Договору, однак на порушення пункту пункту 11 частини першої статті 10 Закону з урахуванням абзацу другого підпункту 8 пункту 19 Особливостей, не оприлюднив протягом трьох робочих днів з дня внесення таких змін повідомлення про внесення змін до договору та зазначену додаткову угоду № 1. Замовник 29.12.2022 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору (підстава– підпункт 4 пункту 20 Особливостей: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю). Додатковою угодою від 28.12.2022 (кінцевий термін виконання Договору з урахуванням змін, внесених додатковою угодою № 1) № 2 Замовником внесено зміни до Договору в частині продовження його терміну дії до 31.03.2023. В ході моніторингу процедури закупівлі на запит Держаудитслужби від 07.02.2023 щодо виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 28.12.2022 № 2 до Договору Замовник надав пояснення, що зміни до Договору в частині продовження строку дії договору внесені у зв’язку з проведенням пуско-налагоджувальних робіт. Однак, згідно Календарного графіку виконання робіт додатку № 2 до Договору з урахуванням змін, внесених додатковою угодою № 1, пуско-налогоджувані роботи повинні були виконані в грудні 2022 року. Моніторингом установлено, що Замовником документально не підтверджено виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 28.12.2022 № 2 до Договору, чим порушено вимоги підпункту 4 пункту 19 Особливостей. Відповідно інформації розміщений на сайті https://spending.gov.ua/new/transactions/search Замовник 28.12.2022 здійснив оплату у сумі 15 554 782,40 грн (ціна договору 15 763 109,60 грн) (посилання на трансакцію spending.gov.ua/new/disposers/04056902/transactions/247793251).
Період усунення порушень: 27.02.2023 18:09 - 14.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2023 18:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено
Дата публікації звіту: 06.03.2023 15:02

Запити/Пояснення