-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38
У рамках реалізації проекту «CBC-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія –Україна» (Код EMS ENI 1HARD/4.3/2), який фінансується Європейським Союзом в межах Спільної Операційної Програми «Румунія Україна 2014-2020»
Завершена
14 574 128.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 870.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 72 870.64 UAH
Номер:
6c29892a33ce4276ad5c9b8bd3bde89c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-26-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.12.2022 00:00
Період моніторингу:
26.12.2022 12:05 - 17.01.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2022 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
26 UA-2022-10-28-007249-a 28.10.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції
ПП «Роднік», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
(далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 31.10.2022 № 202, тендерну пропозицію приватного підприємства «Роднік» (далі – ПП «Роднік»), протокол уповноваженої особи від 15.11.2022 № 220, повідомлення про намір укласти договір від 15.11.2022, договір від 29.11.2022 № 98 (далі – Договір), додаткові угоди від 01.12.2022 № 1 та від 28.12.2022 № 2 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 04.01.2023 та 11.01.2023.
Період усунення порушень:
17.01.2023 17:27 - 21.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.01.2023 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
f31a8a09c62d41fbae4eb6f534457305
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.12.2022 14:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-28-007249-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7f5f80f068e44cbabc4cdba5c4e55d47
Назва:
Пояснення (інформацію та документи) щодо закупівлі UA-2022-10-28-007249-a щодо проведення моніторингу UA-M-2022-12-26-000004
Дата опублікування:
04.01.2023 15:36
Опис:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищенаведене, необхідно опублікувати на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, пояснення щодо закупівлі Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м._Ізмаїл, вул. Соборна, 38 (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), у рамках реалізації проекту «CBC-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія –Україна» (Код EMS ENI 1HARD/4.3/2), який фінансується Європейським Союзом в межах Спільної Операційної Програми «Румунія Україна 2014-2020» (ідентифікатор – UA-2022-10-28-007249-a), наступного змісту.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі:
- Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за РОБОЧИМ ПРОЕКТОМ: Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38» (від 14.06.2022 за №_ЕК4683/06-22), виданого Державним підприємством «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» (Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ») Міністерства розвитку громад та територій України;
- Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул._Соборна, 38», ОБ’ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 02-01 будівництво: Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Соборна, 38, ОБ’ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 02-01 будівництво: Платформа підйомна, ОБ’ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 06-01 на будівництво: Ремонт (нове введення) систем каналізації, водопостачання, опалення адміністративної будівлі, затверджених рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 07.10.2022 за №_661.
Враховуючи дані вказаних вище документів, калькуляція очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2022-10-28-007249-a розраховувалась, включаючи: Об’єкти основного призначення. Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Соборна, 38 (номер кошторису та кошторисного розрахунку 02-01) – 12631,504 тис. грн, Об’єкти енергетичного господарства. Платформа підйомна (номер кошторису та кошторисного розрахунку 04-01) – 279,871 тис. грн, Зовнішні мережі та споруди водопостачання, водовідведення, теплопостачання та газопостачання. Ремонт (нове введення) систем каналізації, водопостачання, опалення адміністративної будівлі (номер кошторису та кошторисного розрахунку 06-01) – 112,71 тис. грн, також, кошторисний прибуток (П), кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ), кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових, пов’язаних з інфляційними процесами обчислювалися пропорційно згідно зі Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул._Соборна, 38», оскільки по даному об’єкту будівництва проведено 2 закупівлі UA-2022-10-28-007249-a (без ПДВ) та UA-2022-10-28-007654-a (з ПДВ), враховуючи технічне завдання до тендерних документацій, специфіку та види, період виконання робіт.
(Скан-копії оригіналів Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за РОБОЧИМ ПРОЕКТОМ: Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38» (від 14.06.2022 за № ЕК-4683/06-22) та - Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38», ОБ’ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 02-01 будівництво: Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Соборна, 38, ОБ’ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 02-01 будівництво: Платформа підйомна, ОБ’ЄКТНОГО КОШТОРИСУ № 06-01 на будівництво: Ремонт (нове введення) систем каналізації, водопостачання, опалення адміністративної будівлі, скан-копія рішення виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 07.10.2022 за № 661 «Про затвердження зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38» додаються).
Протокол уповноваженої особи виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району № 4 від 04.01.2023 додається.
Номер:
c1e0d57bca244fb98ab627c1df928a33
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.01.2023 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-28-007249-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Чому в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) приватного підприємства «Роднік» враховані кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва в сумі 320 827,95 грн (в тому числі будівельні роботи 292 062,33 грн), що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до якого кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт за динамічної договірної ціни не враховуються?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dbd90bf5f6c54b2ab0cc5d2a1531b4af
Назва:
Пояснення (інформацію та документи) щодо закупівлі UA-2022-10-28-007249-a щодо проведення моніторингу UA-M-2022-12-26-000004
Дата опублікування:
11.01.2023 16:52
Опис:
Закупівля UA-2022-10-28-007249-a проводиться у межах реалізації проекту «CBC-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія –Україна» (Код EMS ENI 1HARD/4.3/2), який фінансується Європейським Союзом в межах Спільної Операційної Програми «Румунія Україна 2014-2020». Враховуючи нагальну потребу та зобов’язання за часом перед європейськими партнерами, капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38, необхідно зробити в обмежені строки.
За результатами прийому тендерних пропозицій закупівлі Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38 (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) - була отримана лише одна – від Приватного підприємства «Роднік». Цінова пропозиція даного учасника базувалася на основних нормативно-правових актах кошторисних норм будівництва України, а саме: згідно з Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 67 «Про затвердження кошторисних норм України Зміна № 1 до Настанови з визначення вартості будівництва, Настанова з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм та Настанова з визначення вартості проведення робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності об’єктів будівництва», наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а також на технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, обґрунтування яких здійснено на підставі Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за РОБОЧИМ ПРОЕКТОМ: Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38» (від 14.06.2022 за № ЕК-4683/06-22), виданого Державним підприємством «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» (Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ») Міністерства розвитку громад та територій України.
Відповідно до п. 5.32 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»: під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок; при виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку; компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
Учасником було проведено обстеження будівельного об’єкту з метою виявлення проблем, що можуть виникнути в процесі виконання замовлення. Виявилося, що роботи, пов’язані з посиленням фундаменту будівлі несуть на собі певні ризики. Це пов’язане з тим, що неможливо врахувати обсяги витрат без виконання земляних робіт (приховані роботи).
Підрядник визначив умови, які б могли запобігти виникненню ризикових ситуацій, що пов’язані з проектною документацією. При виявленні недоліків проектної документації, помилок тощо та відповідно змін до неї, учасник процедури передбачив компенсацію ризиків у якості страхування на виняток несталого фінансування державних об’єктів та збільшення обсягів робіт, які не можуть бути точно визначені при проектуванні.
У разі відсутності потреби компенсування ризиків Підряднику, вказана сума залишається у Замовника та сума договірної ціни буде скоригована додатковою угодою.
Скан-копія протоколу уповноваженої особи № 12/1 від 11.01.2023 додається.