-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Прання медичної білизни (ДК 021 2015 - 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення)
відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Завершена
288 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 880.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 880.00 UAH
Номер:
ae666e53de614ab78565130113253300
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-15-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.12.2022 00:00
Період моніторингу:
15.12.2022 16:41 - 06.01.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.12.2022 №81-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.12.2022 №81-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2022-10-28-005661-a 28.10.2022 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І. Пирогова Вінницької обласної Ради» (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28 жовтня 2022 року (із змінами внесеними рішенням уповноваженої особи від 03 листопада 2022 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «КІМС ЗАХІД», рішення уповноваженої особи про обрання переможця від 11 листопада 2022 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 17 листопада 2022 року №943, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 17 листопада 2022 року, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 22 грудня 2022 року №1, від 30 грудня 2022 року №2 та пояснення від 26 грудня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
06.01.2023 11:08 - 12.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.01.2023 11:08
Запити/Пояснення
Номер:
7e422ee78ad74eadbfb9abd1956e9efe
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.12.2022 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прання медичної білизни (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-10-28-005661-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином виконані умови підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ, додатку 1 тендерної документації щодо наявності інформації та документів про частково виконаний договір (видаткова накладна та лист-відгук про виконання договору, підписаний відповідним замовником), а саме: договір від 20 вересня 2022 року №20-09, дія якого не закінчена, що зазначений учасником ТОВ «КІМС ЗАХІД» в довідці від 07 листопада 2022 року №11?
2. Чому у пункті 1.7 договору про надання послуг від 17 листопада 2022 року №943 укладеного між Замовником та ТОВ «КІМС ЗАХІД» зазначено ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-28-002369-a?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
715186e97e604f1fa5e76b26c1ceb5e3
Назва:
ПОЯСНЕННЯ від 26.12.2022р. на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2022-12-15-000006 закупівлі UA-2022-10-28-005661-a
Дата опублікування:
26.12.2022 14:42
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2022 року, «У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прання медичної білизни (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-10-28-005661-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином виконані умови підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ, додатку 1 тендерної документації щодо наявності інформації та документів про частково виконаний договір (видаткова накладна та лист-відгук про виконання договору, підписаний відповідним замовником), а саме: договір від 20 вересня 2022 року №20-09, дія якого не закінчена, що зазначений учасником ТОВ «КІМС ЗАХІД» в довідці від 07 листопада 2022 року №11?
2. Чому у пункті 1.7 договору про надання послуг від 17 листопада 2022 року №943 укладеного між Замовником та ТОВ «КІМС ЗАХІД» зазначено ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-28-002369-a?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.» щодо закупівлі за номером ID: UA-2022-10-28-005661-a Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради" надає пояснення, інформацію та документи.
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-28-005661-a
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) уповноважена особа Замовника надає пояснення на вищезазначений Запит від 21 грудня 2022 року:
По першому питанню надаються пояснення:
Рішенням Уповноваженої особи Замовника 28 жовтня 2022 року було розглянуто, затверджено та оприлюднено тендерну документацію в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 51 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178 (надалі - Особливості) рішенням уповноваженої особи внесено зміни до тендерної документації.
Умовами пп.3.1.1 п. 1 розділу ІІІ затверджених змін до тендерної документації(надалі по тексту - Документація) - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема але не виключно: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Підпунктами 3.5.1-3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ Документації встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: «Кваліфікаційний критерій» Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - «Документальне підтвердження» Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору*, найменування організації (замовника), його адреси та контактними телефонами, суми договору та стану виконання ,разом з копією такого договору та документами, що підтверджують його виконання. (видаткова накладна та лист-відгук про виконання договору, підписаний відповідним замовником).
* Аналогічними договорами є договори на закупівлю товарів та послуг згідно переліку кодів за класом: «код ДК 021:2015, що зазначений в оголошенні. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями визначено: 09 листопада 2022 року до 12:00.
Учасником, ТОВ "КІМС ЗАХІД" ( код ЄДРПОУ 44659164) завантажено документи 09.11.2022р., зокрема:
- Довідка (файл «01 Довідка про наявність досвіду.pdf») в якій міститься інформація про відповідність кваліфікаційному критерієві, зокрема про наявність досвіду виконання наступних, аналогічних у розумінні тендерної документації та раніше укладених договорів:
- Договір про надання послуг №11 від 17 червня 2022 року (файл «02 Виконаний договір №11 від 17 червня + АВР.pdf») укладений ТОВ "КІМС ЗАХІД" з ТОВ «ДІМ Т», предметом якого є послуги з прання та сухого чищення речей (код ДК 021:2015: 98311000-6) (п. 1.1 цього Договору). Відповідно до п. 1.2 Договору №11 від 17 червня 2022 року сума послуг за Договором складає 36 025,00 грн.(Тридцять шість тисяч двадцять п’ять грн. 00 коп.) з ПДВ. Умовами пункту 5.1 Договору визначено строк його дії, а саме: Цей Договір набуває чинності з моменту підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2022 року, а в частині обов’язків по розрахунках – до повного проведення розрахунків та відшкодування збитків. До Договору про надання послуг №11 від 17 червня 2022 року ТОВ "КІМС ЗАХІД" надано акт № ОУ – 0000012 здачі – приймання робіт (надання послуг) від 1 серпня 2022 року на суму 36025,00 грн. .(Тридцять шість тисяч двадцять п’ять грн. 00 коп.) з ПДВ.
- Лист – відгук (файл «02-01Лист-відгук.pdf») від ТОВ «ДІМ Т»;
- Договір (файл «03 Чинний договір (медзаклад) №20-09 + АВР.pdf») № 20-09 про закупівлю послуг від 20 вересня 2022 року укладений ТОВ "КІМС ЗАХІД" з КП Літинська центральна районна лікарня Літинської селищної ради Комунальне некомерційне підприємство, предметом якого є послуги щодо «ДК 021:2015: 98311000-9 «Послуги з прання і сухого чищення» (п. 1.1.-1.2 цього Договору). Пунктом 3.1 визначено, що ціна Договору становить 47 500,00 грн. (Сорок сім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ. Умовами пункту 5.1 даного Договору строк (термін) надання послуг до 31 грудня 2022 року. До Договору № 20-09 про закупівлю послуг від 20 вересня 2022 року Учасником надано акт № ОУ – 0000041 здачі – приймання робіт (надання послуг) від 30 вересня 2022 року на суму 3 575,90 грн. (Три тисячі п’ятсот сімдесят п’ять грн. 90 коп.) з ПДВ.
З огляду на зазначене вище, з боку учасника ТОВ "КІМС ЗАХІД" в повному обсязі виконано встановлені вимоги Замовника з метою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору оскільки умовами тендерної документації (змінами до тендерної документації) передбачалося надання або повністю виконаного договору, або аналогічний договір, який частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Доцільно звернути увагу на те, що положеннями затвердженої документації Замовника встановлена вимога щодо надання аналогічного договору, а отже вважаться у кількісному визначенні не менше 1. Щодо надання акту здачі – приймання робіт (надання послуг). Статтею 1 Закону України від 16.07.1999 №996-XIV “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” із змінами та доповненнями (далі - Закону №996) визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Відповідно до ст.9 Закону №996 первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Первинний документ для оформлення послуг за договором надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається у процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити отриману послугу (ст. 901 Цивільного кодексу, далі – ЦК). Усі господарські операції, у тому числі і надання послуг, відображаються в бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування (документація). Підставою для бухобліку господарських операцій є первинні документи (ч. 1 ст. 9 Закону від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні», далі – Закон № 996). Нагадаємо, що первинним є документ, який містить відомості про господарську операцію (ст. 1 Закону № 996). Чинним законодавством не передбачені будь-які типові документи для оформлення операцій з надання (отримання) послуг. Як правило, таким документом є акт наданих послуг.
Завважимо, що на підставі первинних документів визначаються показники не тільки бухгалтерського, але й податкового обліку. Зокрема, згідно з п. 44.1 Податкового кодексу (далі – ПК) платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухобліку, фінзвітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачене законодавством. Крім того, платникам податків забороняється формувати показники податкової звітності, митних декларацій з даних, не підтверджених первинними документами (п. 44.1 ПК).
Накладна - документ, що використовується при передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи іншій. Є декілька видів накладних, наприклад, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, тощо. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів або послуг і по суті завершує купівлю-продажу між продавцем і покупцем. Видаткова накладна може бути замінена актом здачі-приймання. Товарно-транспортна накладна використовується, якщо в процесі купівлі-продажу бере участь транспортна (експедиторська) компанія, що займається перевезенням товару від продавця до покупця.
Отже, саме цим документом фактично Учасник підтвердив факт надання послуг, який підтверджує та містить інформацію саме про надання послуг. В свою чергу, з огляду на некоректну встановлену інформацію, уповноважена особа врахує з метою недопущення у подальшому.
Отже, недоліки, які виявлені під час моніторингу процедури закупівлі є незначними, не впливають на результат проведеної закупівлі загалом. Більш того, перелічені у Висновку невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації не мали вирішального впливу на результатами закупівлі, який визначений за умовою найбільш вигідної ціни.
Дії уповноваженої особи в цій частині не є протиправними або умисними.
По другому питанню надаються пояснення:
За результатами проведення відкритих торгів з особливостями між Комунальним некомерційним підприємством "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради" та ТОВ "КІМС ЗАХІД" укладено договір № 943 про надання робіт/послуг від 17.11.2022р. з предметом Договору – Прання медичної білизни «(ДК 021 2015 – 98310000-9 послуги прання і сухого чищення та загальна сума Договору складає 237 600,00 грн. (Двісті тридцять сім тисяч шістсот грн. 00 коп.) з ПДВ (п. 3.1 Договору).
Так дійсно під час перевірки Договору отриманого від ТОВ "КІМС ЗАХІД" , Замовником не було виявлено технічну помилку в пункті 1.7 цього Договору в частині некоректного ID закупівлі, а саме ,замісить ID закупівлі , було продубльовано часткове ID плану закупівлі .
Користуючись своїм правом Сторони, на підставі ст. ст. 651- 654 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України, керуючись пунктом 6.3 Договору №943 про надання робіт/послуг від 17.11.2022р., шляхом укладання додаткової угоди №1 від 22.12.2022р. внесли зміни (що не призвело до змін істотної умови договору) до пункту 1.7 цього Договору та виклали в наступній редакції: «п. 1.7 Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-UA-2022-10-28-005661-a».