• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Реконструкція приміщення 2.12 БЦ-1 та прилеглих приміщень в осях 6-10 і П-Ф/1 виробничої бази ВП АРС для розміщення персоналу ЦСВЯП в м. Славутич Київської області на основі проекту: «Перепрофілювання бази ВРП ЧАЕС в виробничу базу ВП «Атомремонтсервіс» в м. Славутич Київської області, №3969.1»

ш/з ВТ-138-Р-2022

Завершена

28 092 168.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 461.00 UAH
Номер: c42a2c7594544a2a9bac1537d1c99f8a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-25-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.01.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 25.01.2023 12:07 - 16.02.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.01.2023 № 18 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30 UA-2022-10-27-012245-a 27.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (зі змінами) вимогам Закону та Постанови, розгляду тендерних пропозицій ПАТ «ЕЛЕКТРОСПЕЦБУД-СЛАВУТИЧ» та ТОВ «БК КБР», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (зі змінами) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель закупівель відокремленого підрозділу «Атомремонтсервіс» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 08.11.2022 № 329 (зі змінами), тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «ЕЛЕКТРОСПЕЦБУД-СЛАВУТИЧ» (далі – ПАТ «ЕЛЕКТРОСПЕЦБУД-СЛАВУТИЧ») та товариства з обмеженою відповідальністю «БК КБР» (далі – ТОВ «БК КБР»), повідомлення про вимоги усунення невідповідностей учасникам до 26.11.2022 та до 01.12.2022, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.11.2022 № 377 та від 28.11.2022 № 387, протокол уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 02.12.2022 № 398, повідомлення про намір укласти договір від 02.12.2022, договір підряду на закупівлю робіт від 21.12.2022 № 46-127-01-22-01325, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду до договору від 22.12.2022 № 1, пояснення на запит Держаудитслужби, надане 03.02.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 17.02.2023 17:38 - 23.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 17.02.2023 17:38

Запити/Пояснення