-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Реконструкція приміщення 2.12 БЦ-1 та прилеглих приміщень в осях 6-10 і П-Ф/1 виробничої бази ВП АРС для розміщення персоналу ЦСВЯП в м. Славутич Київської області на основі проекту: «Перепрофілювання бази ВРП ЧАЕС в виробничу базу ВП «Атомремонтсервіс» в м. Славутич Київської області, №3969.1»
ш/з ВТ-138-Р-2022
Завершена
28 092 168.88
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 461.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 140 461.00 UAH
Номер:
c42a2c7594544a2a9bac1537d1c99f8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-25-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.01.2023 00:00
Період моніторингу:
25.01.2023 12:07 - 16.02.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2023 № 18
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
30 UA-2022-10-27-012245-a 27.10.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (зі змінами) вимогам Закону та Постанови, розгляду тендерних пропозицій ПАТ «ЕЛЕКТРОСПЕЦБУД-СЛАВУТИЧ» та ТОВ «БК КБР», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (зі змінами) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель закупівель відокремленого підрозділу «Атомремонтсервіс» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 08.11.2022 № 329 (зі змінами), тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «ЕЛЕКТРОСПЕЦБУД-СЛАВУТИЧ» (далі – ПАТ «ЕЛЕКТРОСПЕЦБУД-СЛАВУТИЧ») та товариства з обмеженою відповідальністю «БК КБР» (далі – ТОВ «БК КБР»), повідомлення про вимоги усунення невідповідностей учасникам до 26.11.2022 та до 01.12.2022, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.11.2022 № 377 та від 28.11.2022 № 387, протокол уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 02.12.2022 № 398, повідомлення про намір укласти договір від 02.12.2022, договір підряду на закупівлю робіт від 21.12.2022 № 46-127-01-22-01325, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду до договору від 22.12.2022 № 1, пояснення на запит Держаудитслужби, надане 03.02.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
17.02.2023 17:38 - 23.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.02.2023 17:38
Запити/Пояснення
Номер:
c2aa4c45f432422c86b0504c069ff91f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2023 10:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції приміщення 2.12 БЦ-1 та прилеглих приміщень в осях 6-10 і П-Ф/1 виробничої бази ВП АРС для розміщення персоналу ЦСВЯП в м. Славутич Київської області на основі проекту: «Перепрофілювання бази ВРП ЧАЕС в виробничу базу ВП «Атомремонтсервіс» в м. Славутич Київської області, №3969.1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-27-012245-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 22.12.2022 № 1 до договору підряду на закупівлю робіт від 21.12.2022 № 46-127-01-22-01325.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a35015b62de442509bdd4b5eaa0da0d9
Назва:
На закупівлю ID: UA-2022-10-27-012245-a «Реконструкція приміщеня 2.12 БЦ-1 та прилеглих приміщень в осях 6-10 і П-Ф/1 виробничої бази ВП АРС для розміщення персоналу ЦСВЯП в м. Славутич Київської області на основі проекту: «Перепрофілювання бази ВРП ЧАЕС в виробничу базу ВП «Атомремонтсервіс» в м. Славутич Київської області, №3969.1» (ДК 021:2015 код 453000000-0 Будівельно-монтажні роботи).
Дата опублікування:
03.02.2023 14:55
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на оголошену закупівлю ID: UA-2022-10-27-012245-a предмет закупівлі, якої визначений згідно з Єдиним закупівельним словником Національного класифікатора ДК 021:2015 код та згідно з Настановою з визначення вартості будівництва «Реконструкція приміщеня 2.12 БЦ-1 та прилеглих приміщень в осях 6-10 і П-Ф/1 виробничої бази ВП АРС для розміщення персоналу ЦСВЯП в м. Славутич Київської області на основі проекту: «Перепрофілювання бази ВРП ЧАЕС в виробничу базу ВП «Атомремонтсервіс» в м. Славутич Київської області, №3969.1» (ДК 021:2015 код 453000000-0 Будівельно-монтажні роботи).
Зведений кошторисний розрахунок будівництва, загальна вартість якого складає 29 761,703 тис. грн. з ПДВ (Додаток 1).
Титул об’єкта будівництва з фінансуванням до кінця будівництва в розмірі
29 277,153 тис. грн з ПДВ, затверджений ДП НАЕК «Енергоатом» від 25.10.2022
(Додаток 2).
Внутрішньобудівельний титул будови (ВПТС) за напрямком інвестиційної діяльності «Реконструкція інших промислових об’єктів по ВП «Атомремонтсервіс» далі ВП АРС на 2022, затверджений ДП НАЕК «Енергоатом» від 25.10.2022 (Додаток 3).
Річний план закупівлі оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro: UA-P-2022-10-27-003368-c. Бюджет закупівлі складає 28 092 168,88 грн. з ПДВ.
1. Згідно з наказом ДП «НАЕК «Енергоатом» від 31.08.2020 №682 «Про підготовку ДП «НАЕК «Енергоатом» до введення в експлуатацію ЦСВЯП» на ВП АРС
покладено функції з підготовки до введення в експлуатацію та з експлуатації Центрального сховища відпрацьованого ядерного палива (ЦСВЯП). Тому виникла нагальна потреба в розміщені інженерного персоналу з підготовки об’єкту ЦСВЯП в експлуатацію та експлуатаційного персоналу.
Для реалізації поставленого завдання був розроблений робочий проект «Реконструкція приміщення 2.12 БЦ-1 та прилеглих приміщень в осях 6-10 і П-Ф/1 виробничої бази ВП АРС для розміщення персоналу ЦСВЯП в м. Славутич Київської області на основі проекту: «Перепрофілювання бази ВРП ЧАЕС в виробничу базу ВП «Атомремонтсервіс» в м. Славутич Київської області, №3969.1». Робоча документація проекту була розроблена проектувальником ПП «Архітектурно-будівельна майстерня Травки З.С.» у відповідності з діючими нормами, правилами і стандартами України.
Технічні та якісні характеристики об’єкту реконструкції зазначені в Робочому проекті №24-21, де в Альбомах 1-2 викладені: Генеральний план 24-21-ГП1;ГП2, Архітектурні рішення (24-21- АР1;АР2), Технологія виробництва 24-21-ТХ, Конструктивні рішення (24-21-КР1;КР2), Водопровід та каналізація (24-21-ВК1;ВК2), Електротехнічні рішення (24-21ЕТР),Опалення та вентиляція ( ОВ), Кошторисна вартість (24-21-К).
Кошторисна вартість розрахована в поточних цінах станом на 20.06.2022 року, має позитивний Експертний ЗВІТ від 30.06.2022 №02/019/22, серія СУ №214390 виданий ТОВ «СІВЕРЕКСПЕРТ» м. Чернігів (Додаток 5) та затверджена наказом ДП «НАЕК «Енергоатом» від 06.09.2022 №01-598-н «Про затвердження проекту з реконструкції приміщення БЦ-1 та прилеглих приміщень виробничої бази ВП АРС для розміщення персоналу ЦСВЯП»(Додаток 6) з такими основними техніко-економічними показниками:
- вид будівництва – реконструкція;
- загальна кошторисна вартість 29 761, 703 тис. грн., у тому числі :
- будівельно-монтажні роботи – 19 474, 773 тис. грн.;
- устаткування меблі, інвентар 3 638, 57 тис. грн.;
- інші витрати 6 648, 360 тис. грн.
При цьому об’єкт реконструкції має клас наслідків (відповідальності)СС-1 - незначні наслідки. Тому згідно п.п 3 п. 4 статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 №3038-VI (зі змінами і доповненнями) експертиза проектів будівництва, що мають клас наслідків (відповідальності) СС-1 і які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, - проводиться тільки щодо кошторисної частини проектної документації.
Очікувана вартість зазначеного об’єкту реконструкції визначена з рахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства від 05.07.2013 № 293.
З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі замовником - відділом капітального будівництва (ВКБ) був проведений моніторинг цін, шляхом направлення запиту потенційним виконавцям робіт щодо надання цінових пропозицій, а саме:
• вих.лист від 20.09.2022 №46-30/69/3375 виконавцю ПрАТ «Електроспецбуд-Славутич» (Додаток 7);
• вих.лист від 20.09.2022 №46-30/68/3376 виконавцю ТОВ ВКФ «Промкомплект» Додаток 8);
• вих.лист від 20.09.2022 №46-30/70/3377 виконавцю ТОВ БТК «Промбудкомлект» (Додаток 9).
На підставі отриманих відповідей від потенційних виконавців:
• вхд.лист від 23.09.2022 №15-420 від ПрАТ «Електроспецбуд-Славутич»
(Додаток 10);
• вхд.лист від 26.09.2022 №15-425 від ТОВ БТК «Промбудкомплект» (Додаток 11);
• вхд.лист від 26.09.2022 №15-426 від ТОВ ВКФ «Промкомплект» (Додаток 12);
була сформована Інформаційна довідка щодо визначення очікуваної вартості зазначеного предмету закупівлі, в розмірі 28 092 168,88 грн. з ПДВ (Додаток 13).
А також з метою виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 22.02.2022 № 01-128-р «Щодо оприлюднення інформації про оголошені процедури закупівлі» та розпорядження ДП «НАЕК «Енергоатом» від 27.06.2022 № 01-376-н «Щодо оприлюднення на офіційному сайті Компанії інформації про оголошені закупівлі» в п 3 визначено, що відокремлені підрозділи Компанії, надають до департаменту комунікацій дирекції зі стратегічних комунікацій Обґрунтування технічних якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, протягом двох робочих днів, з дня оприлюднення оголошення про закупівлю, тому вих. листом від 28.10.2022 № 24-21-/406/3945» були направлені зазначені документи для їх оприлюднення на сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (Додаток 14).
2. За результатами проведення відкритих торгів Протоколом УО про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 02.12.2022 №398 переможцем торгів був визначений другий учасник торгів - Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна Компанія КБР» далі - ТОВ «БК КБР».
Замовник уклав Договір підряду від 21.12.2022 №46-127-01-22-01325 з ТОВ «БК КБР» відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі керуючись вимогами абзацу 4 п.46 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, тобто не змінюючи терміни виконання робіт, які були зазначені в розділі I. Загальні положення, п.4.6 тендерної документації предмета закупівлі, а саме: з моменту передачі будівельного майданчика відповідно до підписаного «Акту прийому-передачі будівельного майданчику»:
в 2022 році до 20.12.2022;
в 2023 році виконання робіт з дня отримання від Замовника повідомлення про підписання фінансового плану ДП «НАЕК «Енергоатом», закінчення до 20.12.2023 року;
в 2024 році виконання робіт з дня отримання від Замовника повідомлення про підписання фінансового плану ДП «НАЕК «Енергоатом», закінчення до 20.11.2024 року.
Але, під час укладання зазначеного Договору підряду переможець торгів ТОВ «БК КБР» надіслав листа (вих. від 13.12.2022 №КБР 00002150) (Додаток 15) в якому зазначив про об’єктивні причини, які унеможливлювали виконання будівельних робіт у 2022 році у термін до 20.12.2022 року, а саме у зв’язку з налаштуванням логістичних ланцюгів, які порушені до м. Славутича (понтонна переправа через р. Десна) для своєчасного постачання будівельних матеріалів, виробів, конструкцій, обладнання тощо, та з аварійними відключеннями енергопостачання на території міста Києва та Київської області, а також поширенням масованих ракетних атак, які несуть загрозу для здоров’я та життя людей, що в свою чергу вплинуло на оперативне реагування та комунікацію між підрозділами ТОВ «КБ КБР» та Замовником.
Розглянувши надісланий лист від ТОВ «КБ КБР» та зваживши сукупність усіх перерахованих вище причин і факторів, ВП «Атомремонтсервіс» звернувся в профільну дирекцію з інвестиційних програм ДП «НАЕК «Енергоатом» (вих. від 15.12.2022 №46-30/130/4694) щодо корегування бюджету фінансування робіт по об’єкту «Реконструкція приміщення 2.12 БЦ-1 та прилеглих приміщень в осях 6-10 і П-Ф/1 виробничої бази ВП АРС для розміщення персоналу ЦСВЯП в м. Славутич Київської області на основі проекту: «Перепрофілювання бази ВРП ЧАЕС в виробничу базу ВП «Атомремонтсервіс» в м. Славутич Київської області, №3969.1», а саме : на 2022 рік-0,00 тис.грн.; 2023 рік – 16 200 тис.грн.: 2024 рік -13 500 тис грн. (Додаток 16).
Але враховуючи воєнний стан та значний дефіцит коштів у Компанії ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2023 рік профільна дирекція з інвестиційних програм за підписом директора з проектів та інвестиційних програм погодила перенос терміну виконання обсягу робіт 2022 року не на 2023 рік, а на 2024 рік (вих. від 15.12.2022 №01-09071) (Додаток 17).
Тому, з урахуванням вищенаведеного, та з метою виконання зобов’язань обома сторонами умов Договору підряду від 21.12.2022 №46-127-01-22-01325, уклали Додаткову угоду №1 з перенесенням терміну виконання робіт відповідно до бюджету фінансування, а саме:
- 2022 рік – 0,00 тис. грн.;
- 2023 рік – 13 129 177,63 тис. грн з ПДВ.;
- 2024 рік – 13 730 361,37 тис. грн. з ПДВ.
Станом на 01.02.2023 ТОВ «БК КБР» не приступив до виконання будівельних робіт на зазначеному об’єкті, підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) у Замовника немає.