• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (код 43260000-3 за ДК 021:2015) (екскаватор на автомобільному шасі підвищеної прохідності 6х6)

Завершена

34 294 268.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 342 942.69 UAH
Номер: 3b31d92fb41442b1b9c792454ac61040
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-29-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 29.03.2023 14:58 - 20.04.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.03.2023 № 86 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2022-10-27-010227-a 27.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gorbachov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ», ТОВ «Техно Трейн», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртранснафта» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 27.10.2022 № 123УО/1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ» (далі – ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Техно Трейн» (далі - ТОВ «Техно Трейн»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.11.2022 № 123УОВ/3, від 18.11.2022 № 123УОВ/4, від 24.11.2022 № 123УОВ/5, від 05.12.2022 № 123УОВ/6, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.12.2022, службова записка щодо продовження строку для укладання договору поставки від 19.12.2022 № 19-12/22, договір від 02.02.2023 № 23-02/99-22 на суму 34 121 100,00 грн, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 06.04.2023, 18.04.2023.
Період усунення порушень: 21.04.2023 15:20 - 27.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.04.2023 15:20

Запити/Пояснення