-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (код 43260000-3 за ДК 021:2015) (екскаватор на автомобільному шасі підвищеної прохідності 6х6)
Завершена
34 294 268.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 342 942.69 UAH
мін. крок: 1% або 342 942.69 UAH
Номер:
3b31d92fb41442b1b9c792454ac61040
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-29-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2023 00:00
Період моніторингу:
29.03.2023 14:58 - 20.04.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.03.2023 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2022-10-27-010227-a 27.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ», ТОВ «Техно Трейн», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022
№ 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртранснафта» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 27.10.2022 № 123УО/1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ» (далі – ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Техно Трейн» (далі - ТОВ «Техно Трейн»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.11.2022 № 123УОВ/3, від 18.11.2022 № 123УОВ/4, від 24.11.2022 № 123УОВ/5, від 05.12.2022 № 123УОВ/6, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.12.2022, службова записка щодо продовження строку для укладання договору поставки від 19.12.2022 № 19-12/22, договір від 02.02.2023 № 23-02/99-22 на суму 34 121 100,00 грн, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 06.04.2023, 18.04.2023.
Період усунення порушень:
21.04.2023 15:20 - 27.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2023 15:20
Запити/Пояснення
Номер:
396006987c2d457fa6a5850b1ed35122
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2023 10:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі механічних лопат, екскаваторів та ковшових навантажувачів, гірничої техніки (код 43260000-3 за ДК 021:2015) (екскаватор на автомобільному шасі підвищеної прохідності 6х6) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-27-010227-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії відповідно до пункту 6.6 розділу 6 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ca90ee03271e4c8cbcdbb87ae6eb615d
Назва:
надання пояснень на електронний запит ДАСУ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Механічних лопат, екскаваторів та ковшових навантажувачів, гірничої техніки (код 43260000-3 за ДК 021:2015) (екскаватор на автомобільному шасі підвищеної прохідності 6х6) за номером ID: UA-2022-10-27-010227-a
Дата опублікування:
06.04.2023 14:04
Опис:
На Ваш електронний запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Механічних лопат, екскаваторів та ковшових навантажувачів, гірничої техніки
(код 43260000-3 за ДК 021:2015) (екскаватор на автомобільному шасі підвищеної прохідності 6х6) за номером ID: UA-2022-10-27-010227-a
повідомляємо наступне:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закупівля цієї техніки виконувалась відповідно до п. 3.3 «Екскаватор на базі автомобіля підвищеної прохідності» Додатку 4 «Перелік технічного оснащення АВП(АВБ)» Інструкції з функціонування аварійно-відновлювальних підрозділів АТ «Укртранснафта», затвердженої наказом Товариства від 30.07.2021 № 353, для вирішення виробничих завдань, на підставі досвіду експлуатації транспортних засобів під час виконання завдань виробничими підрозділами та на підставі технічних, якісних характеристик транспортних засобів, що знаходяться на обліку АТ «Укртранснафта».
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до п. 3.2. «Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта», яка є Додатком 1 до «Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом від 29.08.2022 №422, згідно з рішенням головного акціонера АТ «Укртранснафта» - НАК «Нафтогаз України» (витяг з Протоколу №81 засідання правління акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 27.02.2020р.). Регламент взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг (далі – Регламент) розроблено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Порядку здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у Групі Нафтогаз, затвердженого наказом Товариства від 06.04.2020 № 134, Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК «Нафтогаз України», дочірніх підприємств (компаній) та господарських товариств, акціонером (засновником, учасником) яких вона є, під час закупівлі товарів, робіт та послуг, затвердженого рішенням правління Компанії від 27.02.2020, протокол № 81 зі змінами, інших чинних нормативно-правових актів України.
Запити цінових пропозицій направлено до потенційних постачальників -
ТОВ "АВІО ІНВЕСТ", ТОВ "АГСОЛКО Україна", ТОВ "ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ", ТОВ “ТГ “ПРОМТЕХСЕРВІС”. Отримано цінові пропозиції від ТОВ "АВІО ІНВЕСТ", ТОВ "АГСОЛКО Україна", ТОВ "ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ", ТОВ “ТГ “ПРОМТЕХСЕРВІС”, розрахунок очікуваної вартості додається.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії відповідно до пункту 6.6 розділу 6 тендерної документації.
Забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії № 30258 від «31» січня 2023 року було надано переможцем торгів ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ» у встановлені законодавством строки (документальне підтвердження додається).
Номер:
776ec44c88d7473e9f7aae842d349ebd
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
13.04.2023 16:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі механічних лопат, екскаваторів та ковшових навантажувачів, гірничої техніки (код 43260000-3 за ДК 021:2015) (екскаватор на автомобільному шасі підвищеної прохідності 6х6) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-27-010227-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ» на відповідність вимог підпункту 3.8.1.1 пункту 3.8.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині надання документально підтвердженої інформації щодо ступеню локалізації виробництва товару відповідно до Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2db978eac523481d9b8de07b8b5e88b4
Назва:
надання пояснень на електронний запит ДАСУ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Механічних лопат, екскаваторів та ковшових навантажувачів, гірничої техніки (код 43260000-3 за ДК 021:2015) (екскаватор на автомобільному шасі підвищеної прохідності 6х6) за номером ID: UA-2022-10-27-010227-a
Дата опублікування:
18.04.2023 09:03
Опис:
На Ваш електронний запит від 13.04.2023 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Механічних лопат, екскаваторів та ковшових навантажувачів, гірничої техніки (код 43260000-3 за ДК 021:2015) (екскаватор на автомобільному шасі підвищеної прохідності 6х6) за номером ID: UA-2022-10-27-010227-a повідомляємо наступне.
ПИТАННЯ:
Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника "ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" на відповідність вимог підпункту 3.8.1.1 пункту 3.8.1 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, в частині надання документально підтвердженої інформації щодо ступеню локалізації виробництва товару відповідно до Закону.
ВІДПОВІДЬ:
У Розділі 3 тендерної документації пункт 3.8 "Інформація щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товару відповідно до Закону.." складається з двох підпунктів: 3.8.1 та 3.8.2, а саме:
3.8.1. Якщо до предмету закупівлі застосовується ступень локалізації виробництва товарів, перелік яких міститься у підпункті 2 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції інформацію щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товару, а саме:
підпункт 3.8.1.1. описує документи, які в цьому випадку надає Учасник торгів;
підпункт 3.8.1.2. описує документи, які в цьому випадку надає Переможець торгів.
3.8.2. У разі, якщо на закупівлю поширюється дія пункту 3 "Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022р. №861 "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва", а саме, вартість закупівлі дорівнює або перевищує суми, вказані у наступних міжнародних угодах:
- Угода СОТ про державні закупівлі,
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ,
-Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою,
-Угода про асоціацію з ЄС,
-Угода про політичне співробітництво, вільну торгівлю і стратегічне партнерство між Україною і Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії,
Учасник надає сертифікат про походження товару з країни, яка є членом таких угод або лист-гарантію про надання сертифікату про походження товару з країни, яка є членом таких угод при постачанні товару.
Очікувана вартість закупівлі "Екскаватор на автомобільному шасі підвищеної прохідності 6х6" складала 34 294 268,60 грн з ПДВ, що перевищує суми, вказані у вищезазначених міжнародних угодах. Таким чином, на дану закупівлю поширюється дія пункту 3 "Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022р. №861.
З огляду на викладене, Учасник мав надати документ відповідно до п. 3.8.2, а не п.п. 3.8.1.1 п. 3.8.1 Розділу 3 тендерної документації, а саме: сертифікат про походження товару з країни, яка є членом вказаних міжнародних угод або лист-гарантію про надання сертифікату про походження товару з країни, яка є членом міжнародних угод при постачанні товару.
Учасник торгів ТОВ "ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" на виконання п. 3.8.2 надав лист-гарантію від 01.11.2022р. вих. №008 про надання сертифікату про походження товару з країни, яка є членом міжнародної угоди – Угоди про асоціацію з ЄС – при постачанні товару (файл у складі тендерної пропозиції Учасника – "8. Лист-гарантія") (додається).
Відповідно умов пункту 11.1. Договору між Замовником АТ "Укртранснафта" та Учасником ТОВ "ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ": "Цей Договір є укладеним з моменту його підписання Сторонами, набирає чинності з дати прийняття Загальними зборами акціонерів АТ "Укртранснафта" відповідного рішення та діє до 31 грудня 2023 року включно, а в частині розрахунків – до повного їх виконання."
На даний час рішення Загальних зборів акціонерів АТ "Укртранснафта" не отримано, отже вказаний Договір не набрав чинності та не почав виконуватись.