-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (вікна металопластикові, двері, дошка підлогова)
Завершена
3 183 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 831.00 UAH
мін. крок: 1% або 31 831.00 UAH
Номер:
b7a5d889823d432c8a406f2252be0ba6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-10-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2023 00:00
Період моніторингу:
10.01.2023 17:02 - 01.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.01.2023
№ 1-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.01.2023 №1-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2022-10-27-005613-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі установлено не дотримання вимог пункту 3 розділу I Порядку № 708.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій учасників ТОВ «Полісся -Інтербуд», ТОВ «Браво.Н.В.» та ТОВ «Науково-Виробнича фірма «Термоуніверсал», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими не дотримано вимог пункту 3 розділу I Порядку № 708, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель ДП Головинське ВПУ НТ (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 27.10.2022 року, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Полісся -Інтербуд», ТОВ «Браво.Н.В.», тендерна пропозиція переможця ТОВ «Науково -Виробнича фірма «Термоуніверсал», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.11.2022 № 22, від 10.11.2022 № 25 та від 10.11.2022 № 26, повідомлення про намір укласти договір від 10.11.2022 року, договір про закупівлю від 21.11.2022 № 115 (далі-Договір), звіт про виконання Договору від 31.12.2022 року пояснення Замовника з копіями документів надані через електронну систему закупівель 13.01.2023.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - ДК 021:2015).
Згідно пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (далі - Порядок № 708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником, зокрема, за показником четвертої цифри ДК 021:2015.
Проте, моніторингом установлено, що відповідно до річного плану закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та підпункту 4.1 пункту розділу I тендерної документації, предмет закупівлі товарів Замовником визначено за показником другої, а не четвертої цифри ДК 021:2015 44000000-0, чим не дотримано вимоги пункту 3 розділу I Порядку № 708.
Період усунення порушень:
24.01.2023 16:27 - 08.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2023 16:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
інформація про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
27.01.2023 10:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionDescription: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом притягнення до адміністративної відповідальності (оголошено догану)
Дата публікації:
27.01.2023 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
ff1a84be0d824732b23ab049cbcdbc26
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.01.2023 11:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (вікна металопластикові, двері, дошка підлогова)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-27-005613-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
80ecb92869bd47739b99d1414cdcd46d
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
13.01.2023 17:40
Опис:
На ваш запит від 11.01.2023 р., повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься і інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «ProZorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, при цьому технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням вимог ДСТУ Б В 2.6-15-11 «Вікна і двері полівінілхлоридні. Загальні технічні умови» та ISO 9001:2009 (ISO 9001:2009), ДСТУ Б ЕN 1279-5:2013.
Номер:
33002fc7492744f69775ac01ca8c63f8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.01.2023 13:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (вікна металопластикові, двері, дошка підлогова)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-27-005613-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до протоколів № 22 від 09.11.2022 року та № 25 від 10.11.2022 року , учасників ТОВ «ПОЛІССЯ-ІНТЕРБУД» та ТОВ «БРАВО Н.В.» було відхилено у зв’язку з тим, що учасники не мають змоги на даний момент підписати договір.
Отже, надайте документальне підтвердження, що відхилені учасники не мали змоги підписати договір.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ef311e8a5f1b450ca81b5d15c2af08d2
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
13.01.2023 17:42
Опис:
На ваш запит від 11.01.2023р. повідомляємо, що відповідно до протоколів №22 від 09.11.2022 року та № 25 від 10.11.2022 року, учасників ТОВ «ПОЛІССЯ-ІНТЕРБУД» та ТОВ «БРАВО Н.В.» було відхилено у зв’язку з тим, що учасники не мають змоги на даний момент підписати договір, при цьому в якості документального підтвердження надаємо копії листів вказаних учасників.