-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Апаратно програмний комплекс для виготовлення бланків службового посвідчення, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Завершена
376 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 882.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 882.50 UAH
Номер:
fd0576a7144a471388cf6fb0528b3c99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-16-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.12.2022 00:00
Період моніторингу:
16.12.2022 14:50 - 07.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.12.2022 №55-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 16.12.2022 № 55-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2022-10-27-004944-a від 27.10.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 8 та 14 частини другої статті 22 Закону.
Аналізом виконання Замовником вимог Постанови №710 встановлено порушення частини 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та через відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами, далі –Постанова №710), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління ДСНС України у Тернопільській області (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.10.2022 за №41, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ-ТЕХ» (далі – ТОВ «СМАРТ-ТЕХ»), протокол уповноваженої особи від 16.11.2022 за №51 про визначення переможця торгів та намір укласти з ним договір, повідомлення про намір укласти договір від 17.11.2022, договір купівлі від 30.11.2022 за №332, відповідь Замовника на запит з документальним підтвердженням, оприлюднена в електронній системі закупівель 21.12.2022, 26.12.2022 та 28.12.2022.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 19.12.2022 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, Замовник у поясненні від 21.12.2022 вказав, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті замовника не було розміщено чим порушено вимоги частини 4-1 Постанови №710.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону, а саме:
- на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій ( пункт 1 розділу IV);
- на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону в проекті договору (додаток 5 до тендерної документації) не зазначено порядку змін його умов.
Період усунення порушень:
05.01.2023 10:11 - 20.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.01.2023 10:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керуючись пп. 3, 6, 7, 57, 59, 68 Дисциплінарного статуту служби цивільного захисту, затвердженого Законом України від 05.03.2009 № 1068-VІ,
НАКАЗУЮ:
1. За порушення вимог службової дисципліни, що виразилось у неналежному виконанні посадових обов'язків, накласти на підполковника служби цивільного захисту ДОВГАЛЮКА Андрія Петровича, заступника начальника відділу ресурсного забезпечення Головного управління, дисциплінарне стягнення у вигляді зауваження.
Дата публікації звіту:
11.01.2023 08:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
16.01.2023 14:07
Запити/Пояснення
Номер:
0acfc9f92ff64cdba228f9c9f7dac3ce
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.12.2022 09:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апаратно- програмний комплекс для виготовлення бланків службового посвідчення, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання» ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-10-27-004944-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання Товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ-ТЕХ» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e5ff5020785d48bb8245783a195cdca0
Назва:
Про надання відповіді
Дата опублікування:
21.12.2022 16:46
Опис:
1. Замовником самостійно здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі виходячи з розміру бюджетних призначень виділених під предмет закупівлі на підставі самостійного аналізу та визначення технічних властивостей предмета закупівлі та здійснення порівняння такого предмету закупівлі відповідності потребам Замовника. Серед підпорядкованих структурних підрозділів Замовника є відповідні сектори а саме: сектор інформаційних технологій та сектор технічного захисту інформації та радіотехнічного контролю, що мають достатній рівень професійної кваліфікації для обґрунтування технічних та якісних характеристик конкретно цього предмету закупівлі.
2. На виконання постанови Кабінету міністрів України від 11.10.2016 року № 710 "Про ефективне використання державних коштів"(зі змінами) Замовником на офіційному веб сайті Замовника https://tr.dsns.gov.ua/ , з наданням обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівель а також із зазначенням очікуваної вартості таких закупівель здійснювалась відповідна публікація, у формі Річного плану закупівлі, у відповідності до п.4-1 Постанови. Однак варто зауважити, що у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, та численним хакерським атакам зі сторони ворога, офіційний веб сайт Замовника не функціонує. Станом на 15:00 год 20.12.2022 року веб сайт також не функціонує, хоча тижнем раніше був на половину відновлений. Зважаючи на цей факт у Замовника не має змоги опублікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі відповідно до вимог Постанови. Даний предмет закупівлі здійснений з використанням системи електронних закупівель "Prozorro" на якій Замовником опубліковано усі необхідні докумети, що стосуються предмету закупівлі згідно норм чинного законодавства.
3. Надаємо документи згідно вашого запиту.
Номер:
92be8c152df04df9a71a0874a4e94309
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.12.2022 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апаратно- програмний комплекс для виготовлення бланків службового посвідчення, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання» ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-10-27-004944-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. В пункті 7 « Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу I «Загальні положення» тендерної документації Замовником встановлено вимогу :
«Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою (іншими) мовою (мовами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, який повинен бути зроблений в центрі (бюро тощо) перекладів та підписаний керівником цього центру (бюро тощо). Переклад також може бути зроблений перекладачем та, відповідно, посвідчений підписом перекладача. У разі, якщо переклад буде здійснено перекладачем, кваліфікація перекладача повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції завіреної підписом уповноваженої особи учасника копії відповідного документу щодо кваліфікації (диплом, атестат, посвідчення тощо) перекладача».
В складі пропозиції переможець торгів ТзОВ«СМАРТ-ТЕХ» у файлі «технічна документація».pdf на сторінці 4-6 надано документи іншою мовою без перекладу їх на українську мову, з яких не зрозуміло що це за документи.
2. В пункті 7 « Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції листа-гарантії про те, що при передачі товару, який є предметом закупівлі, кожна одиниця товару (або партія) буде комплектуватися паспортом та/або інструкцією з експлуатації, який(а) викладено українською мовою.
Однак, у складі пропозиції ТзОВ«СМАРТ-ТЕХ» вищевказаний лист-гарантія відсутній.
3. В пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу, про надання учасниками у складі тендерних пропозицій надають листа-гарантії про те, що вони відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та будуть дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі:
1) Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 року № 1644-VII;
2) Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 року № 361-ІХ;
3) Указу Президента України від 15.05.2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»;
4) Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 року № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»;
5) Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 року № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
6) Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»
7) Указ Президента України від 14.05.2020 року № 184/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»;
8) інші.
Однак, у складі пропозиції ТзОВ «СМАРТ-ТЕХ» вищевказаний лист-гарантія відсутній.
У зв’язку з чим прошу надати інформацію чи подано у складі пропозиції ТзОВ«СМАРТ-ТЕХ» вищевказані документи та зазначити у якому файлі або інформацію чому не відхилено пропозицію, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2c4bcbd0fff64052bd2adf986cc868eb
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
26.12.2022 15:49
Опис:
1. Так постачальником продукції було долучено до технічної документації оригінал технічного опису продукції заводу виробника, що знаходиться за кордоном на оригінальній англійській мові, однак окрім цього Постачальником наступним по списку документом, що додається до цієї відповіді, було долучено також усі технічні характеристики предмету закупівлі на українській мові з детальним описом як технічних так і якісних характеристик, лише без інформації рекламного змісту, що був наявний у брошурі іноземною мовою. Це дало змогу трактувати це як фактичний переклад технічних характеристик предмету закупівлі, а тому Замовником не вбачалося тут порушень власних вимог.
2. У загрузнемо файлі учасником технічні характеристики є прикріплена довідка "Обґрунтування відсутності документів, передбачених технічною специфікації" сканкопію додаємо.
3. Вимога Замовника відповідно до третього питання Вашого запиту була виконана на 100%, Постачальник було надано та прикріплено на електронній площадці закупівель довідки, та листи-гарантії щодо дотримання норм чинного законодавства в тому числі того законодавства, що перелічено у Вашому запиті, копії додаємо. * Назва документів з електронної площадки (Стаття 17.pdf., Технічна документація. pdf., Тендерна документація. pdf.,) довідки та листи гарантії було розпорошені серед цих доданих документів.