-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019: 35616 Система ендоскопічної візуалізації) «Система ендоскопічної візуалізації для гастро та колоноскопії»
Завершена
25 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 129 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 129 000.00 UAH
Номер:
08bc46e1258f435d8d70cd9ea54e058f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-02-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2022 00:00
Період моніторингу:
02.12.2022 16:17 - 24.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2022-10-27-001609-a 27.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХЛР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанові від 12.10.2022 р.
№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі –
Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної наукової установи «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи згідно з протоколом № 2 від 27.10.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.11.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.11.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ХЛР» (далі - ТОВ «ХЛР»), повідомлення про намір укласти договір від 07.11.2022, договір про закупівлю від 14.11.2022 № ВТ-42 (далі – Договір), пояснення Замовника надані 20.12.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
23.12.2022 22:08 - 29.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2022 22:08
Запити/Пояснення
Номер:
37dc57f063ac44c9835570d813a4f1ea
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2022 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі устаткування для операційних блоків «Система ендоскопічної візуалізації для гастро та колоноскопії» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-27-001609-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ХЛР» (далі – ТОВ «ХЛР») умов пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пунктів 1, 2 Додатку 2 до тендерної документації в частині наявності транспортних засобів необхідних для перевезення/поставки товарів за предметом закупівлі та способу підтвердження права володіння або користування транспортними засобами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d98718ece7f945dda8e7b2a3689ca48f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.12.2022 09:50
Опис:
На запит про надання пояснень від 16.12.2021 ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКЩЇ СЛУЖБАИ УКРАЇНИ ( обл.), відповідно проведення моніторингу процедури закупівлі устаткування для операційних блоків «Система ендоскопічної візуалізації для гастро та колоноскопії» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-27-001609-a ) повідомляємо.
1. Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення.
Очікувана вартість предмета закупівлі, визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін 3-х дистрибюторів (комерційних пропозицій), а саме:
- ТОВ «ІНТЕГРЕЙТЕД МЕДІКАЛ ГРУП» - 28 900 000,02 грн.
- ТОВ «ПІНОЛ Україна» - 28 470 000,02 грн.
- ТОВ»ХЛР» - 25 743 626,43 грн.
Копії комерційних пропозицій медичного обладнання виробництва компанії «OLIMPUS» надаються.
2. Інформацію, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення оприлюднено на власному веб-сайті ЦІМТ НАН України: https://sites.google.com/view/zakupivli/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0
3. Відповідно Додатку 2 Тендерної Документації: «ІНФОРМАЦІЯ* про наявність транспортних засобів необхідних для перевезення /поставку товарів учасником…», Учаснику необхідно заповнити Таблицю № 1 з інформацією про правову підставу володіння або користування, та надати відповідні документи на право володіння ( пункт 1 до таблиці 1 Додатку 2 Тендерної
документації) або на залучені транспортні засоби. Відтак, задля того, щоб уникнути дискримінаційних вимог в своїй тендерній документації, замовник допускає наявність в учасника будь-якого документально підтвердженого способу залучення транспортних засобів до перевезень. Враховуючи, що Договір про надання послуг з перевезень з Новою поштою за № 708861 від 08 червня 2021 року передбачає надання послуг із організації перевезень відправлень, тобто транспортування вантажу із залученням транспортних засобів надавача послуг.
Таким чином, Замовник, для виконання вимог Тендерної документації переможцем процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ХЛР» умов пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пунктів 1, 2 Додатку 2 до тендерної документації в частині наявності транспортних засобів необхідних для перевезення/поставки товарів за предметом закупівлі та способу підтвердження права володіння або користування транспортними засобами вважає достатнім залучення транспортних засобів на умовах надання послуг з перевезень Новою Поштою.