-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль вантажний бортовий з краном маніпулятором)
Завершена
23 098 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 230 985.20 UAH
мін. крок: 1% або 230 985.20 UAH
Номер:
2704348008f94aa2a44b18323d9ad6ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-02-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2022 00:00
Період моніторингу:
02.12.2022 16:09 - 24.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2022-10-26-008754-a 26.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови, своєчасності надання роз’яснень на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанови), своєчасності надання роз’яснень на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.10.2022 № 286/22, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» (далі – ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.11.2022 № 320/22, повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2022, договір від 15.11.2022 № 95/11 (далі – договір), повідомлення про внесення змін до договору від 13.12.2022, додаткову угоду від 12.12.2022 № 1 до договору, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 08.12.2022 та 14.12.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
23.12.2022 22:54 - 29.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2022 22:54
Запити/Пояснення
Номер:
627c96a825e24924915631ea9e3671c7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2022 13:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби, (Автомобіль вантажний бортовий з краном маніпулятором), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-26-008754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
14702ff96df24c8092caa75dec485efa
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
08.12.2022 18:10
Опис:
Щодо першого питання.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувана вартість закупівлі визначені з урахуванням потреб замовника, на підставі проведеного моніторингу вартості товару, що є предметом закупівлі.
Щодо другого питання. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Так відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником шляхом розміщення на власному офіційному веб-сайті як головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» від 09 грудня 2021 року № 3704/3745 головним розпорядником бюджетних коштів КО «Київзеленбуд» є Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) (https://ecodep.kyivcity.gov.ua/).
Щодо третього питання.
Надаємо копію гарантії з додатками.
Номер:
27b3192e07b7430f9d265c11b69ab072
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.12.2022 14:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби, (Автомобіль вантажний бортовий з краном маніпулятором), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-26-008754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
на підставі яких документів вами прийнято рішення визначити ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» переможцем торгів, тоді як учасник ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» подав тендерну пропозицію та наклав на неї удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (далі - УЕП), а не кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП), як вимагалось умовами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7d779ba36c2b40478713d1ab4bd741db
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.12.2022 13:38
Опис:
Під час перевірки КЕП учасника на сайті https://czo.gov.ua/verify, замовник отримав повідомлення про помилку під час використання сервісу створення/перевірки інформації на сайті ЦЗО. Згідно з інформацією на сайті замовнику рекомендували звернутися до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, у якого учасник отримав сертифікат електронного підпису (далі – Надавач). Згідно інформації, отриманої від Надавача на сайті АЦСК АТ КБ «Приватбанк», тип сертифікату учасника – кваліфікований електронний підпис; директор ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» - Болотов М. О., сертифікат відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; призначення ключа – кваліфікований електронний підпис, неспростовність; термін дії – до 16.02.2023 (довідка додається).
Отже, КЕП учасника відповідає вимогам, що встановлені пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документацією для проведення закупівлі.