-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки та рушники) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
Завершена
40 610 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 203 053.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 203 053.50 UAH
Номер:
e4eb64339a5242cfb8f42d6b0d33a66d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-02-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2022 00:00
Період моніторингу:
02.01.2023 12:09 - 24.01.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2022 № 320
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2022-10-25-007640-a 25.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БІГ МАГНАТ», ТОВ «ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА», ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-РІВНЕ», ТОВ «ТК-Домашній Текстиль», ТОВ «БТК ВАЙС, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з проведення закупівель від 25.10.2022 №98 тендерну пропозицію товариств з обмеженою відповідальністю «БІГ МАГНАТ» (далі – ТОВ «БІГ МАГНАТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕКСТИЛЬ-РІВНЕ» (далі – ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-РІВНЕ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній Текстиль» (далі – ТОВ «ТК-Домашній Текстиль»), товариства з обмеженою відповідальністю «БТК ВАЙС» (далі – ТОВ «БТК ВАЙС»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.11.2022, повідомлення про намір укласти договір від 09.11.2022, договір про закупівлю (поставку) товарів від 17.11.2022 №153, додаткові угоди до договору про закупівлю №1 від 24.11.2022, №2 від 15.12.2022, №3 від 31.12.2022 пояснення на запит Держаудитслужби наданні 06.01.2023 через електрону систему закупівель.
Період усунення порушень:
25.01.2023 18:42 - 31.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2023 18:42
Запити/Пояснення
Номер:
b4c581d89e4e430390fc5112f0328ede
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.01.2023 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Постільної білизни (підковдри, простирадла, наволочки та рушники) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-10-25-007640-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документи що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод №1 від 24.11.2022, та №2 від 15.12.2022, №3 від 31.12.2022 до договору №153 від 17.11.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях,та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0dda326f5ce74ecfbbb457f50ceb8fec
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.01.2023 16:15
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ на Ваш запит про надання пояснень (інформації та документів) від 03.01.2023 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Постільної білизни (підковдри, простирадла, наволочки та рушники) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-10-25-007640-a) розпочатого відповідно до наказу від 30.12.2022 № 320 повідомляємо наступне.
По пункту 1. «Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість» Очікувана вартість предмета закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та складає 40 610 700,00 грн., обсяг закупівлі 19 500 комплектів, розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки та рушники) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб», ДК 021:2015 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю, відповідає розрахунку видатків до кошторису Виконавчого комітету Маріупольської міської ради на 2022 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника для забезпечення комплексу спеціальних заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб та з урахуванням вимог діючих на території України нормативних документів
По пункту 2. «Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі» Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
- сторінка веб-сайту, де розміщено обґрунтування https://mariupolrada.gov.ua/page/obgruntuvannja-predmeta-zakupivli_
- безпосереднє посилання на обґрунтування https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Eld3xC8fmQnXbuwk8xZ5kbJ9nBQz54bZPJn1b-x63nU/edit#gid=0
По пункту 3. «Надати інформацію та документи що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод №1 від 24.11.2022, та №2 від 15.12.2022, №3 від 31.12.2022 до договору №153 від 17.11.2022.» Інформація стосовно укладеної додаткової угоди №1 від 24.11.2022 міститься в файлі «Лист_ВК Маріупольської міськ ради_153_ДУ1.pdf». Інформація стосовно укладеної додаткової угода №2 від 15.12.2022 міститься в файлі «Лист_ВК Маріупольської міськ ради_153 ДУ2.pdf». Стосовно додаткової угода №3 від 31.12.2022 повідомляємо наступне, що відповідно до наявної потреби у проведенні процедури закупівлі на початку 2023 року була укладена додаткова угода відповідно до пункту 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»