• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки та рушники) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб

Завершена

40 610 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 203 053.50 UAH
Номер: e4eb64339a5242cfb8f42d6b0d33a66d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-02-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.12.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.01.2023 12:09 - 24.01.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.12.2022 № 320 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2022-10-25-007640-a 25.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БІГ МАГНАТ», ТОВ «ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА», ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-РІВНЕ», ТОВ «ТК-Домашній Текстиль», ТОВ «БТК ВАЙС, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з проведення закупівель від 25.10.2022 №98 тендерну пропозицію товариств з обмеженою відповідальністю «БІГ МАГНАТ» (далі – ТОВ «БІГ МАГНАТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕКСТИЛЬ-РІВНЕ» (далі – ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-РІВНЕ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній Текстиль» (далі – ТОВ «ТК-Домашній Текстиль»), товариства з обмеженою відповідальністю «БТК ВАЙС» (далі – ТОВ «БТК ВАЙС»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.11.2022, повідомлення про намір укласти договір від 09.11.2022, договір про закупівлю (поставку) товарів від 17.11.2022 №153, додаткові угоди до договору про закупівлю №1 від 24.11.2022, №2 від 15.12.2022, №3 від 31.12.2022 пояснення на запит Держаудитслужби наданні 06.01.2023 через електрону систему закупівель.
Період усунення порушень: 25.01.2023 18:42 - 31.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2023 18:42

Запити/Пояснення