-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Захід з поточного ремонту для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, а саме: “Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. Андрія Фабра, 10 у Центральному районі, м. Дніпро»
Завершена
2 549 083.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 745.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 745.42 UAH
Номер:
ea8212e9b99d49a899ae1ddd1475a80f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-30-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.01.2023 00:00
Період моніторингу:
30.01.2023 19:24 - 21.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
30.01.2023 № 4 -з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 30.01.2023
№ 4-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Міське управління капітального будівництва м. Маріуполь UA-2022-10-24-011842-a 24.10.2022 п.2 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 розділу V Тендерної документації та пункту 40 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону та частини дев’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, додержання вимог статті 10 Закону в частині оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про врахування або вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Міського управління капітального будівництва (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.10.2022№10, реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 03.11.2022№13, тендерні пропозиції учасників: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ «Опитний завод М» (далі – ТОВ «Опитний завод М»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» (далі – ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК», повідомлення про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.10.2022 № 20/2022 на суму 2 549 083,07 грн. з ПДВ, додаткова угода до договору від 27.12.2022 №1, повідомлення про внесення змін до договору.
Моніторингом відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено, що згідно пункту 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні 2 закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022, передбачено, що «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель»
Пунктом 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Так, за результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником у тендерній пропозиції учасника ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» - з ціновою пропозиціє 2 380 000,00 грн з ПДВ виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі, а саме: електронний підпис, яким підписана пропозиція ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК не є кваліфікованим; в підсумковій відомості ресурсів вказане обладнання, яке не відображено у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для надання послуг за предметом закупівлі; не підтверджено досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів), так як було надано договір на будівництво, що суперечить вимозі Замовника; не надано позитивний відгук щодо виконання аналогічних робіт/надання аналогічних послуг, копію договору та копію довідки про вартість виконаних робіт.
При цьому, Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, тим самим не надано змогу учаснику ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» виправити недоліки шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим порушено вимоги пункту 2 розділу V Тендерної документації та пункту 40 Постанови № 1178 від 12.10.2022.
Поряд з цим Замовником в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей іншому учаснику ТОВ «Опитний завод М» з більшою ціновою пропозицією, тим самим надано змогу виправити недоліки, який став переможцем та з яким в подальшому укладено договір підряду від 09.11.2022№ 20/2022 на суму 2 549 083,07 грн. з ПДВ.
Аналізом своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне:
Замовником 27.12.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено Додаткову угоду №1 від 27.12.2022 року, якою внесені зміни до основного договору. Відповідно до пункту 1 Додаткової угоди у з зв’язку з отриманням повного обсягу послуг за договором i виникненням економії бюджетних коштiв, сторони дiйшли згоди, викласти абзац перший пункту 3.1 та пункт 3.3 основного договору у наступнiй редакції, а саме: цiна Договору та обсяг послуг на 2022 рік складає у сумі 2 463 691,28 грн з ПДВ. Також, відповідно до даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua) Замовником проведено повну оплату за договором в сумі 2 463 691,28 грн з ПДВ.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовником самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднюється звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Частиною 9 статті 41 Закону передбачено, що у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.
Однак, на момент початку моніторингу станом на 30.01.2023 звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовником не оприлюднено з дня настання підстав для його оприлюднення, чим порушено норми пункту 12 частини першої статті 10 Закону та вимоги частини 9 статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
22.02.2023 13:33 - 09.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2023 13:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зауваження враховані, порушення усунуто, уповноважену особу притягнуто до дисциплінарної відповідальності. Уповноваженій особі вказано на необхідність чіткого і не ухильного дотримання вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель (наказ від 23.02.2023року №05-пр «Про винесення догони уповноваженій особі із закупівель»)
Дата публікації звіту:
24.02.2023 12:44