• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги

Строк надання послуг: до 01.03.2023 р., (впродовж дії Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), але не пізніше 31 грудня 2023 року. Місце доставки за адресою: Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, 45601, вул. Теремнівська, буд. 100. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Ціна в річному плані зазначається без врахування ПДВ. При складанні меню лікувального харчування Виконавець враховує наступне: приготування їжі тільки з високоякісних свіжих продуктів; хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи);калорійність раціону в цілому – не нижче 2400кКал;відповідність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування; різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки; сезонність продуктів. Ціна тендерної пропозиції визначається (розраховується) учасником самостійно відповідно до чинного законодавства про ціни та ціноутворення, спеціального законодавства, яке регулює діяльність, пов’язану з предметом закупівлі з урахуванням вимог тендерної документації - без врахування ПДВ. Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI.

Завершена

1 161 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 808.00 UAH
Номер: d2d3b958c8964e11b2556727f8ac0d5d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-21-000134
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 21.03.2023 15:10 - 12.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.03.2023 № 15-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 21.03.2023 №15-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-10-24-007390-a від 24.10.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням особливостей встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального підприємства «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.10.2022 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації затверджені протокольнимм рішеннямм уповноваженої особи Замовника від 26.10.2022; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ»; повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2022; договір про надання послуг харчування від 09.11.2022 №5552/11; додаткова угода від 23.02.2023 №1; додаткова угода від 03.03.2023 №2; відповідь Замовника від 27.02.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням особливостей встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній докумнтації зазначаються такі відомості, зокрема: кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Замовником у пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказаний в оголошенні про проведення відкритих торгів. Отже, на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178, Замовником у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 11.04.2023 15:16 - 26.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.04.2023 15:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 01983134) ) (далі – Замовник) у порядку, визначеному Розділом ІV Закону України «Про публічні закупівлі», та Особливостями, оголошено процедуру закупівлю - відкриті торги з особливостями, щодо предмета закупівлі Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги UA-2022-10-24-007390-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області наказом від 21.03.2023 р. № 15-з прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі, оголошеної Замовником, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу виявлено наступні порушення ( Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-10-24-007390-a): За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням особливостей встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178: Замовником у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Керівництвом закладу виданий відповідний наказ від 17.04.2023 року № 89-од щодо вжиття заходів за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-M-2023-03-21-000134, а саме – врахування в роботі уповноваженої особи пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178
Дата публікації звіту: 18.04.2023 10:14

Запити/Пояснення