-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо ( паливні брикети з лушпиння соняшника)
Тверде паливо ( паливні брикети з лушпиння соняшника)
Торги не відбулися
1 044 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 220.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 220.00 UAH
Номер:
c46e8c52a3304f6e9ca5cc11dd659029
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-24-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2023 00:00
Період моніторингу:
05.04.2023 17:48 - 27.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.04.2023 № 77
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2023 № 77
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2022-10-21-011170-a
21.10.2022 Комунальне некомерційне підприємство "Центральна лікарня" Межівської селищної ради" код ЄДРПОУ 01988410
Інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 31 Закону №922 та пункту 9 частини першої статті 10 Закону №922.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, відхилення тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення питання оприлюднення інформації про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), відхилення тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна лікарня» Межівської селищної ради» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.10.2022 (далі - тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.10.2022 №13, від 14.11.2022 №18, 19, 20 та від 30.12.2022 №28, вимогу про усунення невідповідностей, скаргу до процедури UA-2022-10-21-011170-a.b1 від 18.11.2022 та рішення Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 29.11.2022 № 7017-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.12.2022 №23, скаргу до процедури UA-2022-10-21-011170-a.c2 від 14 грудня 2022 та рішення Колегії від 23.12.2022 № 7692-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2022 №27, скаргу до процедури UA-2022-10-21-011170-a.a3 від 11 квітня 2023 та рішення Колегії від 20.04.2023 № 5163-р/пк-пз, правомірність відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «НДП «ЕКОДІМ», ФОП Хмара Ярослав Олександрович, ФОП БАЗІЛЕВИЧ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ, ПП «ІНВЕСТ АЛЬЯНС», пояснення замовника, отримане 13.04.2023 через електронну систему закупівель, інформацію про відміну торгів.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Моніторингом установлено, що на порушення вимог частини другої статті 31 Закону №922 та пункту 9 частини першої статті 10 Закону №922 протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2022 №28 щодо скасування процедури закупівлі UA-2022-10-21-011170-a та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВПК «ЛІГЕР» оприлюднено з порушенням установленого терміну.
Період усунення порушень:
02.05.2023 17:37 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2023 17:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення
Дата публікації звіту:
08.05.2023 16:12
Запити/Пояснення
Номер:
dcbd5f14ae484d7da2f288f99a30df85
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
10.04.2023 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Тверде паливо (паливні брикети з лушпиння соняшника)» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-10-21-011170-a), проведеної Комунальним некомерційним підприємством «Центральна лікарня» Межівської селищної ради» (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.12.2022 №7692-р/пк-пз Замовника зобов’язали скасувати рішення про визначення ТОВ «ВПК «ЛІГЕР» переможцем процедури закупівлі — «Тверде паливо (паливні брикети з лушпиння соняшника)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-10-21-011170-a.
Згідно із частини 22 статті 18 Закону №922 рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2022 № 28 (котрий оприлюднено 07.04.2023) вирішено скасувати закупівлю та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВПК «ЛІГЕР» з урахуванням статті 10 та частини 2 статті 31 Закону.
Частиною другої статті 31 Закону №922 зазначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Також, пунктом 9 частини першої статті 10 Закону №922 зазначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення: Чому інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВПК «ЛІГЕР» не оприлюднено в електронній системі закупівель Замовником протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
c51200330673436eb4536ed9cf24605b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.04.2023 13:20
Опис:
КНП «ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ»
МЕЖІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ»
Східний офіс Держаудитслужби
Про надання пояснення
23.12.2022 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 7692-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" від 14 грудня 2022 № UA2022-10-21-011170-a.c2, Колегія постановила зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "Центральна лікарня" Межівської селищної ради скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВПК "ЛІГЕР" переможцем процедури закупівлі — "Тверде паливо (паливні брикети з лушпиння соняшника)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-10-21-011170-a.
Рішення №7692-р/пк-пз від 23.12.2022 було опубліковано 27.12.2022 року
з метою дотримання вимог Закону під час проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Код ДК 021:2015: - 09110000-3 “Тверде паливо” (ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-21-011170-а), далі - торги, враховуючи висновки, викладені у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України №7692-р/пк-пз від 23.12.2022р. уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи про визначення переможцем торгів ТОВ “ВПК “ЛІГЕР”, оформлене протоколом № 26 від 09.12.2022р. і було оформлено протоколом №27 від 30.12.2022 року.
Внаслідок масової ракетної атаки 31.12.2022р на об’єкти енергетики України КНП” Центральна лікарня “МСР” була відключена від електропостачання ,чим було позбавлено Замовника роздрукувати та підписати пояснення в належний спосіб
В зв’язку з навантаження та закінчення бюджетного року та з початком нового бюджетного року та з перебоями в роботі уповноважена особа своєчасно незавантажила протокол.
Прохання Вашої допомоги, щодо закінчення процедури закупівлі за предметом закупівлі: Код ДК 021:2015:- 09110000-3 “Тверде паливо” (ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-21-011170-а)
Уповноважена особа С. А. ДАВИДЕНКО
Номер:
0934dc123bb1492caacffa0bc4bd1629
Назва:
Про зупинення моніторингу закупівель
Дата опублікування:
18.04.2023 13:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2023 00:00
Опис:
18.04.2023 № 92
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб'єктом оскарження скарги за номером UA-2022-10-21-011170-a.а3, в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити проведення моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2022-10-21-011170-a (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 13 квітня 2023 року), який розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05 квітня 2023 року №77 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Номер:
609e59f7bde04966be90906a5743260f
Назва:
добре
Дата опублікування:
21.04.2023 11:01
Опис:
добре