• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо ( паливні брикети з лушпиння соняшника)

Тверде паливо ( паливні брикети з лушпиння соняшника)

Торги не відбулися

1 044 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 220.00 UAH
Номер: c46e8c52a3304f6e9ca5cc11dd659029
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-24-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.04.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.04.2023 17:48 - 27.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.04.2023 № 77 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.04.2023 № 77 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2022-10-21-011170-a 21.10.2022 Комунальне некомерційне підприємство "Центральна лікарня" Межівської селищної ради" код ЄДРПОУ 01988410 Інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupivli.dnipro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 31 Закону №922 та пункту 9 частини першої статті 10 Закону №922. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, відхилення тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення питання оприлюднення інформації про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), відхилення тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна лікарня» Межівської селищної ради» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.10.2022 (далі - тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.10.2022 №13, від 14.11.2022 №18, 19, 20 та від 30.12.2022 №28, вимогу про усунення невідповідностей, скаргу до процедури UA-2022-10-21-011170-a.b1 від 18.11.2022 та рішення Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 29.11.2022 № 7017-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.12.2022 №23, скаргу до процедури UA-2022-10-21-011170-a.c2 від 14 грудня 2022 та рішення Колегії від 23.12.2022 № 7692-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2022 №27, скаргу до процедури UA-2022-10-21-011170-a.a3 від 11 квітня 2023 та рішення Колегії від 20.04.2023 № 5163-р/пк-пз, правомірність відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «НДП «ЕКОДІМ», ФОП Хмара Ярослав Олександрович, ФОП БАЗІЛЕВИЧ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ, ПП «ІНВЕСТ АЛЬЯНС», пояснення замовника, отримане 13.04.2023 через електронну систему закупівель, інформацію про відміну торгів. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Моніторингом установлено, що на порушення вимог частини другої статті 31 Закону №922 та пункту 9 частини першої статті 10 Закону №922 протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2022 №28 щодо скасування процедури закупівлі UA-2022-10-21-011170-a та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВПК «ЛІГЕР» оприлюднено з порушенням установленого терміну.
Період усунення порушень: 02.05.2023 17:37 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2023 17:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення
Дата публікації звіту: 08.05.2023 16:12

Запити/Пояснення