-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
30210000-4 « Машини для обробки даних (апаратна частина) » (Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук)
Завершена
961 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 611.50 UAH
мін. крок: 1% або 9 611.50 UAH
Номер:
f0cc133fe3d54e1f9da35909db4f6d0c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000124
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 18:02 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 № 6
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 16.01.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.01.2023 № 6
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2022-10-19-011891-a 19.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ»), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік та зміни до річного плану закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, перелік змін до тендерної документації, затверджених протокольним рішенням від 21.10.2022 № 08-10/22 уповноваженої особи Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вільхівської сільської ради (далі – Замовник, Відділ); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «НАВІГАТОР СИСТЕМ» (далі – Учасник-переможець, ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення від 02.11.2022 № 01-11/22 уповноваженої особи Відділу; повідомлення про намір укласти договір; договір від 11.11.2022 № 10-11/22 та зміни до договору; пояснення Замовника від 05.02.2023, отримані через електронну систему закупівель.
Під час аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708. Разом з тим, пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Отже, на виконання пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів або послуг, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі та коду товару за ДК 021:2015 згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Проте, в порушення пункту 2 частини другої статті 21 Закону та пункту 14 Порядку № 1082, під час заповнення інформації щодо предмета закупівлі Замовником в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація у відповідності до пункту 14 Порядку № 1082 щодо коду товару, визначеного згідно з основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, зі змінами, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: код ДК: «30213200-7 Планшетні комп’ютери» (персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук).
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.02.2023 з питання не внесення в оголошення про проведення відкритих торгів інформації щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, Замовником надано пояснення від 05.02.2023, в якому зазначено наступне: «Предмет закупівлі визначається Замовником самостійно з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», «Порядку визначення предмету закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» від 15.04. 2020 року № 708, а також, з урахуванням «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» від 11 червня 2020 року № 1082. Інформація, що вноситься в оголошення, відповідно п.14 Порядку № 1082, щодо коду товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі являється додатковою, а не основною, прошу врахувати це при прийняті рішення, в даному випадку, мова йде про закупівлю однієї позиції товару, а саме, персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук, і ця інформація зазначена. Замовником визначений код предмету закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)», метою закупки є придбання однієї позиції товару – персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук. Замовником визначений код предмету закупівлі згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме, ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» та Замовник вважає , що саме цей код найбільше відповідає назві предмета закупівлі . Отже , в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником внесена інформація саме за цим кодом, тому, що Замовник вважає, що саме цей код найбільше відповідає предмету закупівлі».
Період усунення порушень:
10.02.2023 17:02 - 25.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2023 17:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ В СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОВЕДЕННОГО МОНІТОРИНГУ
ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ UA-2022-10-19-011891-a) :
Північно-східним офісом Держаудитслужби 07.02.2023 р. було завершено проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом відповідно коду ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук) , ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-19-011891-a . За результатами проведеного моніторингу складений та опублікований Висновок щодо встановлених порушень та зобов’язання про їх усунення . Висновком встановлено наявність порушення законодавства в сфері державних закупівель , а саме , при оприлюдненні оголошення про проведення закупівлі встановлено порушення п.14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» від 11 червня 2020 року № 1082 . Також , Висновком встановленно зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
«З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
Частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку з виявленими порушеннями законодавства в сфері державних закупівель , замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відділ освіти , культури молоді та спорту Вільхівської сільської ради (далі- Замовник) з розумінням та відповідальністю ставиться до проведеного моніторингу закупівлі. В подальшому , під час здійснення закупівель , Замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом порушення та неухильно дотримуватись чинного законодавства.
На виконання усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель Замовник повідомляє про здійсненні заходи , направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому :
1.Порушення законодавства в сфері державних закупівель , відповідно Висновку , розглянуто на оперативній нараді осіб, які задіяні в процесі здійснення закупівлі згідно Закону, особливо розглянуто «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» від 11 червня 2020 року № 1082 . Детально опрацьовано заповнення інформації щодо предмета закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів , з обов’язковістю внесення в окремих полях інформації щодо коду товару, визначеного згідно з основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, зі змінами, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ;
2.З особами , які задіяні в процесі здійснення закупівлі згідно Закону , проведено роз’яснювальну роботу , також , попереджене про встановлення суворого дотримання законодавства в сфері державних закупівель ;
3. Особам , які задіяні в процесі здійснення закупівлі , згідно Закону , запропоновано надати власні пропозиції щодо підвищення ефективності проведення публічних закупівель , зокрема , проведення закупівель без порушення законодавства ;
4.Особа , яка відповідальна за здійснення закупівлі притягнута до відповідальності шляхом усного попередження ;
5.Прийнято рішення про підвищення кваліфікації особи відповідальної за здійснення закупівлі , а саме , Уповноваженої особи відділу .
В подальшому , Замовник зобов’язується суворо дотримуватися законодавства , не вчиняти порушень в сфері державних закупівель , зокрема , дотримуватись «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» від 11 червня 2020 року № 1082 , щодо заповнення інформації про предмет закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів , з обов’язковістю внесення в окремих полях інформації щодо коду товару, визначеного згідно з основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, зі змінами, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно п. 14 .
Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
У зв’язку з виконанням Замовником встановленного Висновком зобов'язання , щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель , вжитими заходами , направленими на недопущення встановленого порушення у подальшому, оприлюдненням цих заходів , прошу застосувати підстави передбачені частиною 9 статті 8 Закону.
додається:
1.Наказ про недопущення порушень
2.Лист заходи на недопущення порушень
3.Доповідна
Дата публікації звіту:
15.02.2023 18:30
Запити/Пояснення
Номер:
b6e956eba2fa455e89d202bf120930bb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.02.2023 23:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-10-19-011891-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів Замовником не внесена інформація у відповідності до пункту 14 Порядку № 1082 щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук).
4. Поясніть, чому Замовником не розміщувалось в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, які подані у тендерній пропозиції учасником ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ», а саме: під час перевірки на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) файлу «Електронний підпис» (sign.p7s), наданого учасником/переможцем ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ», не відображені ідентифікаційні дані особи-учасника, а зазначається лише наступна інформація: «Виникла помилка при перевірці файлів. Сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа (52)».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
7d7904c188ad444db727609a2e7fe6ad
Назва:
На запит Північно-Східного Офісу Держаудитслужби від 01.02.2023 р. по закупівлі за предметом відповідно коду ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук) , ідентифікатор процедури закупівлі UA-2022-10-19-011891-a , повідомляю наступне :
Дата опублікування:
05.02.2023 19:07
Опис:
Запитання 1:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь на запитання 1:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалося шляхом порівняння ринкових цін у спосіб передбачений пунктом 1 та пунктом 2 частини 1 розділу 3 «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі » затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки , торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275 , а саме , шляхом пошуку , збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни товарів що містяться в Каталозі Прозоро Маркету , сайтах постачальників аналогічної продукції , інших спеціалізованих торговельних майданчиках , вже проведених подібних закупівлях на майданчику Прозоро , з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» , Постанови Кабінету Міністрів України № 332 від 04.04.2001 р. «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» .
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником здійснювалось на підставі «Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» , затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 , «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України № 143 від 07 лютого 2020 року , Наказу МОН від 27.04.2021 р. № 458 « Про затвердження змін до типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної , загальної та професійної (професійно-технічної) освіти» та з урахуванням потреб закладів загальної середньої освіти.
Запитання 2:
Надати посилання на сторінку веб-сайту (власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь на запитання2:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі , розмір бюджетного призначення , очікувана вартість предмета закупівлі розміщені за посиланням : http://vilh.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-14-23-05-28-07-2021/.
Запитання 3:
Чому в оголошення про проведення відкритих торгів Замовником не внесена інформація у відповідності до пункту 14 Порядку № 1082 щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук).
Відповідь на запитання 3:
Предмет закупівлі визначається Замовником самостійно з дотриманням вимог Закону України «Про Публічні Закупівлі» , «Порядку визначення предмету закупівлі » затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» від 15.04. 2020 року № 708 , а також , з урахуванням «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» від 11 червня 2020 року № 1082 . Інформація , що вноситься в оголошення , відповідно п.14 Порядку № 1082 , щодо коду товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі являється додатковою , а не основною , прошу врахувати це при прийняті рішення , в даному випадку , мова їде про закупівлю однієї позиції товару , а саме , персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук , і ця інформація зазначена . Замовником визначений код предмету закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» , метою закупки є придбання однієї позиції товару – персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук . Замовником визначений код предмету закупівлі згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону України «Про Публічні закупівлв» та за показником четвертої цифри Єдиного Закупівельного словника , а саме , ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» та Замовник вважає , що саме цей код найбільше відповідає назві предмета закупівлі . Отже , в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником внесена інформація саме за цим кодом , тому , що Замовник вважає , що саме цей код найбільше відповідає предмету закупівлі .
Запитання 4:
Поясніть, чому Замовником не розміщувалось в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, які подані у тендерній пропозиції учасником ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ», а саме: під час перевірки на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) файлу «Електронний підпис» (sign.p7s), наданого учасником/переможцем ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ», не відображені ідентифікаційні дані особи-учасника, а зазначається лише наступна інформація: «Виникла помилка при перевірці файлів. Сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа (52)».
Відповідь на запитання 4:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, які подані у тендерній пропозиції учасником ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» не розміщувалось , в зв’язку з відсутністю невідповідностей . При проведені кваліфікації Учасника процедури закупівлі ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" та перевірці на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) файлу «Електронний підпис» (sign.p7s), наданого учасником ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» , відображалися ідентифікаційні дані особи Учасника , а саме , ідентифікаційні дані директора ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" Крансношапка Сергія Володимировича . Закон України «Про Публічні Закупівлі» та Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 , не містять вимоги для Замовника робити та зберігати скрін- шоти екрану монітора при перевірці електронних підписів . На момент перевірки підпису , при проведені кваліфікації Учасника , відображалося вся необхідна інформація про особу Учасника та його кваліфікований підпис . Відповідно ст. 24 Закону України «Про електронні довірчі послуги» , кваліфікований сертифікат відкритого ключа вважається чинним у разі, якщо на момент перевірки чинності , був чинним кваліфікований сертифікат відкритого ключа суб’єкта, який видав сертифікат, строк дії, зазначений у кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, не закінчився , статус кваліфікованого сертифіката відкритого ключа не змінено на скасований або блокований , суб’єктом , який видав сертифікат. При перевірці файлу «Електронний підпис» (sign.p7s), наданого учасником ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» аудиторами Північно-Східного Офісу Держаудитслужби , кваліфікаційний сертифікат ключа надавача послуг був нечинним , тому не відобразилися ідентифікаційні дані особи-учасника, а зазначається лише наступна інформація: «Виникла помилка при перевірці файлів. Сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа (52)». Зазвичай , пролонгація кваліфікаційних сертифікатів ключів надавачів послуг здійснюється в автоматичному режимі , але в зв’язку з діючим воєнним станом на території України , технічними проблемами та іншим , даний сертифікат був не пролонгованим (до Пояснення додається Лист від Центру сертифікації ключів Україна з інформацією по даному підпису). Нечинним електронним підписом учасник ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» не зміг би підписати документи тендерної пропозиції . На момент проведення процедури закупівлі , на момент кваліфікації Учасника , ідентифікаційні дані особи Учасника відображалися коректна при перевірці електронного підпису , а при перевірці електронного підпису аудиторами Північно-Східного Офісу Держаудитслужби , ідентифікаційні дані особи Учасника відображаються некоректно , в зв’язку з тим , що , кваліфікаційний сертифікат ключа надавача послуг на даний час являється нечинним .
Номер:
8ddc5617ac314d0da03cebd24b32628d
Назва:
ПОЯСНЮВАЛЬНА
Дата опублікування:
06.02.2023 15:06
Опис:
05.02.2023 р. при накладання електронного підпису на відповідь по Запиту Північно-Східного Офісу Держаудитслужби від 01.02.2023 р. по закупівлі за предметом відповідно коду ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук) , ідентифікатор процедури закупівлі UA-2022-10-19-011891-a , виникла помилка 50 (сертифікат пошкоджений або не може використаний ) . 06.02.2023 р. звернулися до надавача послуг ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» по питанню неможливості накладання підпису . На даний час питання вирішується шляхом формування нового сертифікату ключа . При вирішенні питання підпис буде накладений на Пояснення на Запит .