• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання,детально ДК 021:2015 :34927100-2 Дорожня (технічна )сіль.

Завершена

285 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 86da58bfdecd4760b817c9c542ad0e10
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 17.01.2023 13:38 - 08.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.01.2023 № 2-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. О. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.01.2023 № 2-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2022-10-18-010172-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури та об’єктивності визначення переможця встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму їх усунення внаслідок виконання договору про закупівлю, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог частини 5 статті 8, пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: наявність умов для застосування переговорної процедури та об’єктивності визначення переможця, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Коростишівський Комунальник» (далі - Замовник) на 2022 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівель, запрошення до участі в проведенні переговорної процедури від 12.10.2022 № 1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.10.2022 № 108, протокол переговорів від 17.10.2022 № 110, звіти про результати проведення процедур закупівель UA-2022-08-18-006720-a та UA-2022-09-15-001862-a, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 18.10.2021, договір про закупівлю від 31.10.2022 № 1/31/10/22, звіт про виконання договору про закупівлю від 17.01.2023. Моніторингом установлено, що відповідно оприлюдненого Замовником в електронній системі закупівель запрошення до участі в проведенні переговорної процедури ТОВ «ЕМЕРАЛЬД-СТОУН» від 12.10.2022 № 1, Замовником на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 40 Закону встановлено вимоги до учасника, що відрізняються від вимог, які були визначені Замовником у тендерних документаціях при проведенні процедур закупівлі відкритих торгів, інформація про які опублікована в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2022-08-18-006720-a та UA-2022-09-15-001862-a, а саме: - не встановлено до учасника вимог, що визначені відповідно до пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерних документацій по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2022-08-18-006720-a та UA-2022-09-15-001862-a, щодо надання у складі пропозиції учасника підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 1 до тендерної документації та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з Додатком № 2 до тендерної документації; - не встановлено до учасника вимог, що визначені відповідно до пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерних документацій по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2022-08-18-006720-a та UA-2022-09-15-001862-a, щодо надання у складі пропозиції учасника інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника вимогам, визначеним у статтях 16 Закону (Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, копію аналогічного договору (-ів) зазначених у Довідці з усіма додатками, які вказані у договорі (-ах), копії документів, що підтверджують виконання договору (-ів) оформлені належним чином та оригінал позитивного відгуку (-ів) за договором (-ами) вказаними у Довідці від замовника); - не встановлено до учасника вимог, що визначені відповідно до пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерних документацій по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2022-08-18-006720-a та UA-2022-09-15-001862-a, щодо надання у складі пропозиції копії або оригіналу свідоцтва платника ПДВ (копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) або надання листа - пояснення щодо форми оподаткування учасника, а також надання документів, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами торгів (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності) - у разі підписання іншою особою; - не встановлено до учасника вимог, що визначені відповідно до пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерних документацій по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2022-08-18-006720-a та UA-2022-09-15-001862-a, щодо надання у складі пропозиції учасника листа-згоди на обробку персональних даних, згідно зі зразком у Додатку № 7 та проєкта договору, підготовленого у відповідності з Додатком № 8 до тендерної документації; - не встановлено до учасника вимог, що визначені відповідно до пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерних документацій по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2022-08-18-006720-a та UA-2022-09-15-001862-a щодо надання у складі пропозиції учасника довідки у довільній формі про те, що до учасника, не застосовано спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України «Про санкції» та Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення ради Національної безпеки і оборони України» від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 14.05.2018 № №126/2018 «Про рішення ради Національної безпеки і оборони України» від 2 травня 2018 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Указу Президента України №184/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Разом з тим, вказані документи, надання яких вимагалось умовами пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ до тендерних документацій (крім, пропозиції учасника підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 1 до тендерної документації та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з Додатком № 2 до тендерної документації) по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2022-10-05-004781-a та UA-2022-10-24-009223-a, також відсутні у складі пропозиції учасника переговорної процедури закупівель ТОВ «ЕМЕРАЛЬД-СТОУН». Крім того, за результатами моніторингу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено, що Замовник, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, від 23.01.2023, надав через електронну систему закупівель відповідні пояснення з копіями документів від 27.01.2023, тобто через чотири робочі дні, а не трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пунктів 1 та 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі якщо замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та/або неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Період усунення порушень: 31.01.2023 20:35 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2023 20:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: усунення порушення ДАСУ Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області .
Дата публікації звіту: 06.02.2023 16:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • useProceduresNotByLaw: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущені порушення вимог частини 5 статті 8, пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме зняття премії у розмірі 100 %.
Дата публікації: 11.02.2023 11:30

Запити/Пояснення