-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання,детально ДК 021:2015 :34927100-2 Дорожня (технічна )сіль.
Завершена
285 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
86da58bfdecd4760b817c9c542ad0e10
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 13:38 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2023
№ 2-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. О. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.01.2023 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2022-10-18-010172-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури та об’єктивності визначення переможця встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму їх усунення внаслідок виконання договору про закупівлю, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог частини 5 статті 8, пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: наявність умов для застосування переговорної процедури та об’єктивності визначення переможця, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Коростишівський Комунальник» (далі - Замовник) на 2022 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівель, запрошення до участі в проведенні переговорної процедури від 12.10.2022 № 1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.10.2022 № 108, протокол переговорів від 17.10.2022 № 110, звіти про результати проведення процедур закупівель UA-2022-08-18-006720-a та UA-2022-09-15-001862-a, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 18.10.2021, договір про закупівлю від 31.10.2022 № 1/31/10/22, звіт про виконання договору про закупівлю від 17.01.2023.
Моніторингом установлено, що відповідно оприлюдненого Замовником в електронній системі закупівель запрошення до участі в проведенні переговорної процедури ТОВ «ЕМЕРАЛЬД-СТОУН» від 12.10.2022 № 1, Замовником на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 40 Закону встановлено вимоги до учасника, що відрізняються від вимог, які були визначені Замовником у тендерних документаціях при проведенні процедур закупівлі відкритих торгів, інформація про які опублікована в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2022-08-18-006720-a та UA-2022-09-15-001862-a, а саме:
- не встановлено до учасника вимог, що визначені відповідно до пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерних документацій по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2022-08-18-006720-a та UA-2022-09-15-001862-a, щодо надання у складі пропозиції учасника підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 1 до тендерної документації та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з Додатком № 2 до тендерної документації;
- не встановлено до учасника вимог, що визначені відповідно до пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерних документацій по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2022-08-18-006720-a та UA-2022-09-15-001862-a, щодо надання у складі пропозиції учасника інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника вимогам, визначеним у статтях 16 Закону (Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, копію аналогічного договору (-ів) зазначених у Довідці з усіма додатками, які вказані у договорі (-ах), копії документів, що підтверджують виконання договору (-ів) оформлені належним чином та оригінал позитивного відгуку (-ів) за договором (-ами) вказаними у Довідці від замовника);
- не встановлено до учасника вимог, що визначені відповідно до пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерних документацій по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2022-08-18-006720-a та UA-2022-09-15-001862-a, щодо надання у складі пропозиції копії або оригіналу свідоцтва платника ПДВ (копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) або надання листа - пояснення щодо форми оподаткування учасника, а також надання документів, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами торгів (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності) - у разі підписання іншою особою;
- не встановлено до учасника вимог, що визначені відповідно до пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерних документацій по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2022-08-18-006720-a та UA-2022-09-15-001862-a, щодо надання у складі пропозиції учасника листа-згоди на обробку персональних даних, згідно зі зразком у Додатку № 7 та проєкта договору, підготовленого у відповідності з Додатком № 8 до тендерної документації;
- не встановлено до учасника вимог, що визначені відповідно до пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерних документацій по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2022-08-18-006720-a та UA-2022-09-15-001862-a щодо надання у складі пропозиції учасника довідки у довільній формі про те, що до учасника, не застосовано спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України «Про санкції» та Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення ради Національної безпеки і оборони України» від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 14.05.2018 № №126/2018 «Про рішення ради Національної безпеки і оборони України» від 2 травня 2018 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Указу Президента України №184/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Разом з тим, вказані документи, надання яких вимагалось умовами пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ до тендерних документацій (крім, пропозиції учасника підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 1 до тендерної документації та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з Додатком № 2 до тендерної документації) по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2022-10-05-004781-a та UA-2022-10-24-009223-a, також відсутні у складі пропозиції учасника переговорної процедури закупівель ТОВ «ЕМЕРАЛЬД-СТОУН».
Крім того, за результатами моніторингу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено, що Замовник, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, від 23.01.2023, надав через електронну систему закупівель відповідні пояснення з копіями документів від 27.01.2023, тобто через чотири робочі дні, а не трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пунктів 1 та 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі якщо замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та/або неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Період усунення порушень:
31.01.2023 20:35 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2023 20:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
усунення порушення ДАСУ Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області .
Дата публікації звіту:
06.02.2023 16:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- useProceduresNotByLaw: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущені порушення вимог частини 5 статті 8, пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме зняття премії у розмірі 100 %.
Дата публікації:
11.02.2023 11:30
Запити/Пояснення
Номер:
a51a63fc2d764f13851a5715959b5d0a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.01.2023 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання, детально ДК 021:2015: 34927100-2 Дорожня (технічна) сіль», (код за ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання) за номером ID: UA-2022-10-18-010172-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
1. Поясніть, чи установлювались Комунальним підприємством «Коростишівський комунальник» (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника ТОВ «ЕМЕРАЛЬД-СТОУН», зокрема, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону, тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «ЕМЕРАЛЬД-СТОУН» (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протоколи засідання тендерного комітету (Уповноваженої особи) що стосуються проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи що стосуються затвердження додатку до річного плану в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ca292d95646b476ea83098289da4babe
Назва:
ВІДПОВІДЬ ,ЩОДО ЗАКУПІВЛІ
Дата опублікування:
27.01.2023 11:42
Опис:
Доброго дня,так як у нас було проведено дві закупівлі відповідні ДК 021:2015 34920000-2 "дорожнє обладнання" більш відповідне ДК 021:2015: 34927100-2 " дорожня сіль"направляємо для рзгляду скан.документів .
та посилання до сайту Коростишівської міської ради https://www.korostyshiv-rada.gov.ua/novyny
З повагою, Адміністація КП "кОРОСТИШІВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИК"
Номер:
1796d68a57994c0db7405bc2c5ead90f
Назва:
ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ
Дата опублікування:
03.02.2023 14:57
Опис:
просимо звернути Вашу увагу на порушення норми закону України «Про публічні закупівлі», а саме абз.2 ч.1 ст.8 щодо здійснення моніторингу процедури закупівлі протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Строк дії за договором про закупівлю товару No 1/31/10/22 з 31 жовтня 2022 до 31 грудня 2022р. Також 17.01.2023р уповноваженою особою було оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-10-18-010172-a, дата формування звіту: 17 січня 2023р.