• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проекту організації дорожнього руху на вулицях та дорогах міста Вараш, Вараського району, Рівненської області

Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою

Завершена

361 115.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 805.58 UAH
Номер: 07edc63d9106403b8fb0ca6440b003f6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-22-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 22.11.2022 13:54 - 14.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.11.2022 № 60 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.11.2022 № 60 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2022-10-14-004604-a 14.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог п.3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході моніторингу Замовник розірвав договір від 16.11.2022 №4330-Д-107-22 згідно додаткової угоди №3 від 05.12.2022.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2022-10-14-001326-c на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи ( протокол №35 від 14.10.2022) з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БЕЗПЕКА ІНФРАДОРПРОЕКТ» (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію переможця ФОП Гонгало Іван Іванович, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи №42 від 02.11.2022 та №44 від 04.11.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.11.2022 №4330-Д-107-22, додаткова угода №1 до договору від 16.11.2022 року №4330-Д-107-22 від 17.11.2022, додаткова угода №2 до договору від 16.11.2022 року №4330-Д-107-22 від 02.12.2022, пояснення замовника оприлюднені в електронній системі від 23.11.2022. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Згідно з протокольним рішенням №44 уповноваженої особи з публічних закупівель департаменту житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради від 04.11.2022 ФОП Гонгало Іван Іванович визначено переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71320000-7: Послуги з інженерного проектування) (оголошення про закупівлю UA-2022-10-14-004604-a) Розроблення проекту організації дорожнього руху на вулицях та дорогах міста Вараш, Вараського району, Рівненської області. Згідно з частиною 6 статті 17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Також, дана вимога передбачена п. 5 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол №35 від 14.10.2022) (далі – Тендерна документація). Так, згідно з п. 5 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати, зокрема, довідку, складену у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону. Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів - ФОП Гонгало Іван Іванович наявні наступні файли: «16 - Витяг МВС-416024-ГОНГАЛО-2022-11-04.pdf» (завантажений 08.11.2022 в 12:26 (двічі), в 12:27, в 12:28), що містить витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та файл «17 - Довідка про відсутність заборгованості з платежів _37040 від 18.11.2022р..pdf» (завантажений 08.11.2022 в 12:26 (двічі), в 12:27, в 12:28), який був завантажений 08.11.2022 в 12:26 (двічі), в 12:28, що містить Довідку ГУ ДПС у Рівненській області про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 08.11.2022 №37040, однак не містить документів що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону, внаслідок чого не дотримано вимоги частини 6 статті 17 Закону, п. 5 розділу 3 Тендерної документації. Відповідно до вимог п.3 частини першої статті 31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Згідно з п.5 розділу 6 Тендерної документації, у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. При цьому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Гонгало Іван Іванович, а укладено з ним договір, чим порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 31 Закону, п. 5 розділу 3 Тендерної документації, в частині ненадання переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, та визнано переможцем торгів і укладено з ним договір. Надані Замовником пояснення від 23.11.2022 не обґрунтовують прийняття рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Гонгало Іван Іванович вимогам тендерної документації. В ході моніторингу Замовник розірвав договір від 16.11.2022 №4330-Д-107-22 згідно додаткової угоди №3 від 05.12.2022. Проведеним аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника «БЕЗПЕКА ІНФРАДОРПРОЕКТ» порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 07.12.2022 14:47 - 22.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.12.2022 14:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: повідомляємо, що замовником усунуто встановлені порушення, за згодою сторін розірвано (припинено подальші зобов’язання), що виникли по договору №4330-Д-107-22 від 16.11.2022 року на закупівлю з «Розроблення проекту організації дорожнього руху на вулицях та дорогах міста Вараш, Вараського району, Рівненської області».
Дата публікації звіту: 08.12.2022 15:20

Запити/Пояснення