• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревинна тріска

Завершена

1 440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
Номер: 0a4f0b473a294475904a87c319389fc3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-19-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.12.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 19.12.2022 15:30 - 10.01.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.12.2022 № 67 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.12.2022 № 67 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2022-10-12-005638-a 12.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 700-98-85, olenats1287@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII зі змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дубенського ліцею №7 Дубенської міської ради Рівненської області (далі – Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2022-10-12-001350-c; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.10.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; пропозиції учасників Фізичної особи-підприємця Бойчук Андрій Васильович ( далі - ФОП Бойчук Андрій Васильович), Фізичної особи-підприємця Лаушкін Сергій Вікторович (далі – ФОП Лаушкін Сергій Вікторович); протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.11.2022; повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2022; Договір № 65 від 15.11.2022; Додаткова угода № 1 від 15.11.2022. За результатами аналізу питання розгляду (підстав відхилення) тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Бойчук Андрій Васильович, Замовником відхилена правомірно з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій. Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Лаушкін Сергій Вікторович та прийнято рішення про намір укласти договір з ним. Між Замовником та переможцем торгів ФОП Лаушкін Сергій Вікторович укладено Договір № 65 від 15.11.2022 на загальну суму 868992,00 з ПДВ.
Період усунення порушень: 27.12.2022 15:55 - 31.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.12.2022 15:55

Запити/Пояснення