-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревинна тріска
Завершена
1 440 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
Номер:
0a4f0b473a294475904a87c319389fc3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-19-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.12.2022 00:00
Період моніторингу:
19.12.2022 15:30 - 10.01.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.12.2022 № 67
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.12.2022 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2022-10-12-005638-a 12.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII зі змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дубенського ліцею №7 Дубенської міської ради Рівненської області (далі – Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2022-10-12-001350-c; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.10.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; пропозиції учасників Фізичної особи-підприємця Бойчук Андрій Васильович ( далі - ФОП Бойчук Андрій Васильович), Фізичної особи-підприємця Лаушкін Сергій Вікторович (далі – ФОП Лаушкін Сергій Вікторович); протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.11.2022; повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2022; Договір № 65 від 15.11.2022; Додаткова угода № 1 від 15.11.2022.
За результатами аналізу питання розгляду (підстав відхилення) тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Бойчук Андрій Васильович, Замовником відхилена правомірно з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Лаушкін Сергій Вікторович та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів ФОП Лаушкін Сергій Вікторович укладено Договір № 65 від 15.11.2022 на загальну суму 868992,00 з ПДВ.
Період усунення порушень:
27.12.2022 15:55 - 31.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.12.2022 15:55
Запити/Пояснення
Номер:
3fb79ab0dc8e47bdac28f6b1f0746b17
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.12.2022 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревинна тріска», ДК 021:03410000-7 - Деревина (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-10-12-005638-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовником п.п. 2.1 п. 2 Якісні характеристики Додатку 1 до Тендерної документації передбачена вимога, щодо надання Учасниками процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, відповідну технічну специфікацію та копію сертифікату відповідності на товар, або копію протоколу випробування на товар, або копію звіту про наукове дослідження зразка товару, або копію іншого документу виданого у визначений порядок відповідною установою незалежно від форми власності, що підтверджує якісні показники товару. Якщо учасник являється дилером - надати копію договору (угоди) з виробником товару.
В тендерній пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця «Лаушкін Сергій Вікторович» відсутні документи, які підтверджують відповідність деревинної тріски якісним показникам товару, зокрема, але не виключно, протоколу випробування на товар, або копію звіту про наукове дослідження зразка товару, або копію іншого документу виданого у визначений порядок відповідною установою незалежно від форми власності, що підтверджує якісні показники товару.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця «Лаушкін Сергій Вікторович» відповідно до частини першої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
810a79379dca4283b6620bff2ca3716d
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
22.12.2022 17:02
Опис:
На наявну в електронній системі закупівель Інформацію про моніторинг та Запит замовнику на пояснення Західного офісу Держаудитслужби (номер: UA-M-2022-12-19-000021; Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 грудня 2022 , Дата публікації запиту: 2022-12-19 15:32:58) по відкритим торгам: Деревинна тріска, ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-12-005638-a), повідомляємо наступне.
1. Відповідно до п.п. 2.1 п. 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, відповідну технічну специфікацію та копію сертифікату відповідності на товар, або копію протоколу випробування на товар, або копію звіту про наукове дослідження зразка товару, або копію іншого документу виданого у визначений порядок відповідною установою незалежно від форми власності, що підтверджує якісні показники товару. Якщо учасник являється дилером - надати копію договору (угоди) з виробником товару.».
Як вбачається з зазначено вище, замовник не уточнює конкретно ким повинні бути видані такі документи, установами, лабораторіями, інститутами, тощо. Тобто, дана вимога не забороняє надавати такі документи виробникам товару. Головна мета – отримати документ, «що підтверджує якісні показники товару».
Учасник процедури закупівлі ФОП ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ в складі своєї пропозиції надав Паспорт якості (файл Паспорт якості.pdf), в якому зазначено, що ВИРОБНИК деревинної тріски - ФОП Лаушкін С.В., зазначений рік виготовлення, вологість, теплотворність, довжина, регіон походження сировини з якої виготовляється деревинна тріска. Тобто, учасником підтверджені якісні характеристики, що були зазначені в Додатку 1 до тендерної документації. Оскільки, застереження в зазначеному вище пп.2.1. п.2 щодо неможливості надання документів, що підтверджує якісні показники товару, ВИРБНИКОМ товару НЕ ЗАЗНАЧЕНО, то і підстави для відхилення пропозиції учасника ФОП ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ у замовника були відсутні.
Додатково повідомляємо, що у складі пропозиції був наданий Договір купівлі-продажу №7 від 08.11.2021 (файл Договір на тв п ФОП Лаушкін 2022р. pdf), який підтверджує придбання сировини (твердих порід) учасником для виготовлення товару, який пропонується для поставки.