• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Столярні вироби

Придбання вікон та дверей для СП "Дитяча лікарня" та СП "Пологовий будинок" (у вартість товару входить доставка, монтаж та демонтаж виробів)

Завершена

1 923 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 6 736.00 UAH
Номер: 65d52c7521c44942b9b4a104b5c5e15a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-31-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.10.2022 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 31.10.2022 14:11 - 22.11.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.10.2022 №70-З Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 31.10.2022 №70-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2022-10-06-004396-a 06.10.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamu1967@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ФОП Чорна Наталія Василівна за Лотом №1 та ТОВ "ВІКНО РЕСПЕКТ" за Лотом №2 – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік КНП "КОЛОМИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами) (далі – ТД), роз’яснення до процедури, запитання до процедури, тендерні пропозиції ФОП Чорна Наталія Василівна за Лотом №1 та ТОВ "ВІКНО РЕСПЕКТ" за Лотом №2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.10.2022 №258 за лотом №1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.10.2022 №259 за лотом №2, повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2022 року, відповідь Замовника на пояснення від 03.11.2022.
Період усунення порушень: 03.11.2022 15:07 - 09.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 03.11.2022 15:07

Запити/Пояснення