-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сіль технічна
Завершена
4 730 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 652.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 652.00 UAH
Номер:
f43bebcde96e4972b9d27511676561a0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-29-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2022 00:00
Період моніторингу:
29.11.2022 16:02 - 21.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2022 № 292
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2022 № 292
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4
UA-2022-10-06-001548-a
06.10.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.10.2022 №2, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.10.2022, протокол відхилення від 26.10.2022 №1, тендерну пропозицію ТОВ “ СВІТ ПОСТАЧАННЯ”, повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2022, договір від 08.11.2022 № 346-к, додаткову угоду від 14.11.2022 №1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 01.12.2022 року.
Період усунення порушень:
21.12.2022 17:29 - 27.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2022 17:29
Запити/Пояснення
Номер:
a4283b000b20428e805108f97d9657af
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2022 09:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b2b8503236ac480e97451d82d7607759
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.12.2022 13:13
Опис:
Одним з основних напрямків діяльності КП «Бровари-Благоустрій» є утримання вулиць, доріг та тротуарів м. Бровари. При здійсненні цієї діяльності підприємство дотримується вимог НАКАЗУ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» № 54 від 14.02.2012 р (далі – НАКАЗ). В зимовий період, для боротьби з ожеледицею, в якості протиожеледного матеріалу, згідно НАКАЗУ комунальним підприємством використовується сіль.
Під час підготовки тендерної документації, до закупівлі UA-2022-10-06-001548-a замовником у пункті 6 таблиці 1 Додатку 4 до Тендерної документації (далі – ТД) зазначено, що предмет закупівлі – сіль технічна, повинен відповідати ДСТУ 4246:2003. Даним Державним Стандартом України позначена сіль для промислового переробляння, якою, в тому числі, передбачається обробка доріг та тротуарів під час ожеледиці технологічним транспортом (ДСТУ 3587-97 «АВТОМОБІЛЬНІ ДОГРОГИ, ВУЛИЦІ ТА ЗАЛІЗНІЧНІ ПЕРЕЇЗДИ. Вимоги до експлуатаційного стану»). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені замовником в Додатку 4 до ТД зазначені замовником на підставі цього стандарту.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах розміру бюджетного призначення, згідно плану використання бюджетних коштів КП «Бровари-Благоустрій» на 2022 рік, затвердженого головним розпорядником – Управлінням будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено за допомогою розрахунку, методом порівняння ринкових цін, шляхом здійснення аналізу наданих Постачальниками комерційних пропозицій, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами, внесеними наказом від 07.04.2020 № 649).
Для розрахунку очікуваної вартості Солі технічної за запитом замовника було отримано дві комерційні пропозиції від різних Постачальників даного товару, станом початок жовтня місяця 2022 року (пропозиції додаються).
Для розрахунку використовується формула середнього арифметичного значення:
ОВ = V * (Ц1 + … +Цк)/К,
де:
ОВ – очікувана вартість товару;
V – кількість (обсяг) товару, що закуповується;
Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації, запит комерційних пропозицій;
К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації, комерційних пропозицій.
Ціна за одиницю товару, грн/т з ПДВ
Постачальник 1 – 13 200,00 грн з пдв/1 тонну
Постачальник 2 – 13 080,00 грн з пдв/1 тонну
Середня ціна за 1 тонну складає - 13140,00 грн з пдв
Необхідна запланована кількість товару складає - 360 тонн
ОВ = 360*13 140,00 = 4 730 400,00 грн з ПДВ.
Кількісні межі (360 т) визначені на основі показників використання солі технічної за минулий 2021 рік, з урахуванням прогнозованого показника використання на кінець 2022 року.
Одночасно повідомляємо, що у КП «Бровари-Благоустрій» відсутній власний веб-сайт, на якому повинно бути розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. КП «Бровари-Благоустрій» згідно Постанови КМУ №1266 від 16.12.2020 року, що вносить зміни до Постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710, перебуває поза межами переліку категорій замовників, які мають оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). При цьому, звертаємо увагу, що з 02.08.2021 р. Фінансовим управлінням Броварської міської ради Броварського району Київської області створено проект, який передбачає проведення закупівель КП «Бровари-Благоустрій» за попереднім погодженням, щодо обґрунтування необхідності закупівлі, детальних технічних характеристик предмета закупівлі, переліку робіт чи надання послуг.