-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації ( апарат УЗД)
Завершена
1 400 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер:
a57a5181e47948a899c324a431dc0a5d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-10-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2023 00:00
Період моніторингу:
10.01.2023 15:28 - 01.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2023 №6
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.01.2023 №6.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-10-05-009041-a, 05.10.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі, Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» щодо розірвання договору.
Крім того здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Самбірська районна лікарня «Хоспіс» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-10-05-003606-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.10.2022 №31; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені переможцем тендеру документи та інформацію після аукціону; договір від 14.11.2022 №103, опубліковані під час моніторингу Замовником відповідь та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника не зазначено посади посадової особи Замовника - Верес Наталії Орестівни.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
У пункті 2 розділу V тендерної документації Замовника зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998), далі – Наказ Мінекономрозвитку №710.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника не наведено прикладів формальних помилок, а також віднесено до переліку формальних помилок (пункт 2 розділу V) помилку, що не відповідає (не міститься) у переліку формальних помилок, затвердженому Наказом Мінекономрозвитку №710, а саме: відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції.
Згідно з нормами абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 3 розділу V тендерної документації Замовника учасник надає гарантійний лист про те, що відповідає за зміст своєї тендерної пропозиції та дотримується норм чинного законодавства України в тому числі: Закону України «Про санкції»; Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником тендеру ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» не надано інформації (гарантійний лист) про те, що учасник відповідає за зміст своєї тендерної пропозиції та дотримується норм вищенаведеного чинного законодавства України.
Відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника тендеру ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», який не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а укладено з ним договір від від 14.11.2022 №103 на суму 1 396 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
17.01.2023 14:57 - 01.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.01.2023 14:57
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
Серія ДАСУ №13/0073/2023пр від 27.02.2023
Дата відкриття провадження:
03.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
452/858/23
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
Серія ДАСУ №13/0072/2023пр від 27.02.2023
Дата відкриття провадження:
09.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
№13/0042/2023пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Причини не можливості усунення порушень.
Повідомляємо Західний офіс Державної аудиторської служби України, про неможливість усунення порушень за даним Висновком, з огляду на те, що договір є повністю виконаним. Згідно із ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням Постанови 1178 щодо собливостей, звіт за договором розміщується протягом 20 робочих днів з моменту завершення дії договору, або його розірвання, отже звітування за даним Договором можливе до 27.01.2023 року включно. Розірвання договору в односторонньому порядку з нашого боку, завдасть шкоди майновим інтересам як переможця торгів, так і інтересам замовника. Отдже даний договір повністю виконаний, та не може бути розірваним без нанесення фінансвої шкоди сторонам.
Дата публікації звіту:
24.01.2023 17:54
Запити/Пояснення
Номер:
1e9c59ae5f624c0badf7be8c6c4f2bbf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.01.2023 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-10-05-009041-a, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством «Самбірська районна лікарня «Хоспіс» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
У пункті 4 розділ V тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги пункту 4 розділу V тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
d117f6ce957448a2bb905aeeb356057d
Назва:
Пояснення щодо моніторингу
Дата опублікування:
13.01.2023 13:20
Опис:
У відповідь на запит замовнику щодо надання пояснення за процедурою проведення моніторингу закупівлі товару «Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації ( апарат УЗД)» (ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-05-009041-a), повідомляємо наступне: Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, було здійснено на основі аналізу інтернет-магазинів (зокрема але не виключно: https://protech-solutions.com.ua/ua/oborudovanie/uzd/versana-active, https://med.kind.kiev.ua/siemens-acuson-juniper/), телефонних комунікацій з ринковими постачальниками, та запиту цінових пропозицій. Очікувана вартість розрахована згідно отриманих цінових пропозицій, та аналізу ринкових цін зокрема через систему Prozorro. Розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті не здійснювалось, з огляду на те, що КНП Самбірська районна лікарня "Хоспіс" не підпадає під перелік Замовників згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 від і від 11.10.2016 №710», що мають такий обов’язок чи рекомендацію. Переможцем тендеру при укладанні договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону/пункту 4 розділу V тендерної документації Замовника.
Номер:
8cd179e273e845dc8ae718ce3f435264
Назва:
Причини не можливості усунення порушень.
Дата опублікування:
24.01.2023 17:56
Опис:
Причини не можливості усунення порушень. Повідомляємо Західний офіс Державної аудиторської служби України, про неможливість усунення порушень за даним Висновком, з огляду на те, що договір є повністю виконаним. Згідно із ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням Постанови 1178 щодо собливостей, звіт за договором розміщується протягом 20 робочих днів з моменту завершення дії договору, або його розірвання, отже звітування за даним Договором можливе до 27.01.2023 року включно. Розірвання договору в односторонньому порядку з нашого боку, завдасть шкоди майновим інтересам як переможця торгів, так і інтересам замовника. Отдже даний договір повністю виконаний, та не може бути розірваним без нанесення фінансвої шкоди сторонам. Яким чином діяти Замовнику.