• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації ( апарат УЗД)

Завершена

1 400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер: a57a5181e47948a899c324a431dc0a5d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-10-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 10.01.2023 15:28 - 01.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.01.2023 №6 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.01.2023 №6. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-10-05-009041-a, 05.10.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі, Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» щодо розірвання договору. Крім того здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Самбірська районна лікарня «Хоспіс» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-10-05-003606-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.10.2022 №31; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені переможцем тендеру документи та інформацію після аукціону; договір від 14.11.2022 №103, опубліковані під час моніторингу Замовником відповідь та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника не зазначено посади посадової особи Замовника - Верес Наталії Орестівни. Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. У пункті 2 розділу V тендерної документації Замовника зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998), далі – Наказ Мінекономрозвитку №710. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника не наведено прикладів формальних помилок, а також віднесено до переліку формальних помилок (пункт 2 розділу V) помилку, що не відповідає (не міститься) у переліку формальних помилок, затвердженому Наказом Мінекономрозвитку №710, а саме: відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції. Згідно з нормами абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 3 розділу V тендерної документації Замовника учасник надає гарантійний лист про те, що відповідає за зміст своєї тендерної пропозиції та дотримується норм чинного законодавства України в тому числі: Закону України «Про санкції»; Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником тендеру ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» не надано інформації (гарантійний лист) про те, що учасник відповідає за зміст своєї тендерної пропозиції та дотримується норм вищенаведеного чинного законодавства України. Відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника тендеру ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», який не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а укладено з ним договір від від 14.11.2022 №103 на суму 1 396 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 17.01.2023 14:57 - 01.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 17.01.2023 14:57

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: Серія ДАСУ №13/0073/2023пр від 27.02.2023
Дата відкриття провадження: 03.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 452/858/23
Номер протоколу: Серія ДАСУ №13/0072/2023пр від 27.02.2023
Дата відкриття провадження: 09.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження : №13/0042/2023пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Причини не можливості усунення порушень. Повідомляємо Західний офіс Державної аудиторської служби України, про неможливість усунення порушень за даним Висновком, з огляду на те, що договір є повністю виконаним. Згідно із ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням Постанови 1178 щодо собливостей, звіт за договором розміщується протягом 20 робочих днів з моменту завершення дії договору, або його розірвання, отже звітування за даним Договором можливе до 27.01.2023 року включно. Розірвання договору в односторонньому порядку з нашого боку, завдасть шкоди майновим інтересам як переможця торгів, так і інтересам замовника. Отдже даний договір повністю виконаний, та не може бути розірваним без нанесення фінансвої шкоди сторонам.
Дата публікації звіту: 24.01.2023 17:54

Запити/Пояснення