• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

код за ДК 021:2015: 66510000-8 - «Страхові послуги» Послуги із добровільного страхування нерухомого майна ( власного та орендованого) ( 66515200-5 Послуги зі страхування майна)

Роз’ясненням викладеним у листі Мінекономіки № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 у розділі «Щодо внесення змін до річного плану та закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити» зазначено, що виходячи зі змісту частини першої статті 3 Закону сфера застосування Закону визначається очікуваною вартістю предмету закупівлі та категорією замовника. При цьому відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі –товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Отже, замовники вносять інформацію про закупівлі до річного плану, обираючи при цьому за кожним предметом закупівлі один з видів закупівлі, визначений пунктом 5 частини другої статті 4 Закону, керуючись відповідними вартісними межам, та враховуючи при цьому категорію такого замовника. Разом з тим частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель (зміна розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмету закупівлі; виду закупівлі; орієнтовного початку проведення закупівлі), періодичність і характер таких змін законодавством не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Таким чином, замовник, визначаючи вид закупівлі під час планування та проведення закупівель, повинен дотримуватись вартісних меж, визначених Законом. Обґрунтуванням про додаткову закупівлю послуг зі страхування за рахунок економії (перерозподілу) коштів по предмету закупівлі шляхом укладання прямого договору внаслідок проведення процедур закупівель є: Відповідно до номеру процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2022-08-08-006396-а 08.08.2022 року було розпочато проведення процедури закупівлі по предмету закупівлі код за ДК 021-2015 - 66510000-8 - Страхові послуги. На очікувану вартість закупівель 90 000,00 гривень (Дев’яносто тисяч гривень 00 копійок). 24 серпня 2022 року в результаті завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій дану процедуру відкритих торгів було завершено проведенням аукціону, який відбувся 25.08.2022 15:56 - 25.08.2022 16:19, до участі у процедурі «Відкриті торги» було подано 2 (дві) тендерних пропозицій, що значно збільшило конкуренцію та економію по проведеній процедурі. Після цього, відповідно до рішення Уповноваженої особи КНП «ХОЦЕМД та МК ХОР» згідно протоколу № 1 від 31 серпня 2022 року було визначено переможця відкритих торгів ПАТ "НАСК "ОРАНТА" (00034186), та було прийняте рішення укласти договір з переможцем відкритих торгів на суму 66 695,00 грн. ( Шістдесят шість тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок). Таким чином, внаслідок проведення вищезазначеної процедури закупівлі послуг , економія (перерозподіл) коштів по предмету закупівлі за кодом ДК 021-2015 - 66510000-8 - Страхові послуги становить 23 305,00 грн. ( Двадцять три тисячі триста п’ять гривень 00 копійок). Так як потреба КНП «ХОЦЕМД та МК ХОР» в додатковій закупівлі код за ДК 021:2015: 66510000-8 - «Страхові послуги» Послуги із добровільного страхування нерухомого майна ( власного та орендованого) ( 66515200-5 Послуги зі страхування майна) становить – 363, 41 грн. (Триста шістдесят три гривні 41 коп) Тому дану закупівлю провести шляхом підписанням прямого договору без використання електронної системи закупівель із постачальником послуг страхування "НАСК "ОРАНТА" (00034186).

Завершена

363.41 UAH без ПДВ