• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви

ДК 021:2015 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви

Завершена

234 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 170.00 UAH
Номер: ad8afa15d55f45c9b4252a9bc9106d0d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-06-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.12.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 06.12.2022 16:52 - 28.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.12.2022 № 63 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.12.2022 № 63 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-10-05-002636-a 05.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог п.1, п.3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2022-10-05-000712-c на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця ПП «Комбінат продуктів харчування», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи КЗ «Здолбунівський геріатричний пансіонат» Рівненської обласної ради від 27.10.2022 №57-П, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 08.11.2022 №245, пояснення замовника оприлюднені в електронній системі 14.12.2022. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Згідно з п.16 розділу ІV Додатку 2 Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 05.10.2022 (далі – Тендерна документація), учасник надає скан-копію оригіналу сертифікату щодо успішного опанування програми Внутрішнього аудиту згідно ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанови щодо проведення аудитів систем управління» виданого уповноваженій особі. Однак, учасником ПП «Комбінат продуктів харчування» в складі тендерної пропозиції надано Свідоцтво про проходження Іващенко Юрієм теоретичного та практичного курсу на тему «Практичні аспекти проведення внутрішнього аудиту інтегрованої систему менеджменту підприємства відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 22000:2019 та ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанови щодо проведення аудитів систем управління» (ISO 19011:2018, IDT)», що не відповідає вимогам п.16 розділу ІV Додатку 2 Тендерної документації. Згідно з п.3 Розділу 6 Тендерної документації для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах. У довідці учасник зазначає про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення органів управління учасника, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. Однак, в завантаженій тендерній пропозиції учасника ПП «Комбінат продуктів харчування» відсутня вищезазначена довідка та відсутні будь-які обґрунтування (листи, пояснення), які б пояснювали причину її неподання. Крім того, згідно з пп.3,4 розділу І Додатку 2 Тендерної документації Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до законодавства України, має надати копію витягу з реєстру платників податків України та витяг з Реєстру платників Єдиного податку або витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Однак, зазначені документи відсутні в завантаженій тендерній пропозиції учасника ПП «Комбінат продуктів харчування» та відсутні будь-які обґрунтування (листи, пояснення), які б пояснювали причину її неподання. Також, згідно з п.15 розділу ІV Додатку 2 Тендерної документації учасник надає скан-копію оригіналу сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданого на ім’я учасника. Однак, в завантаженій тендерній пропозиції учасника ПП «Комбінат продуктів харчування» відсутня вищезазначена сканкопія оригіналу сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та відсутні будь-які обґрунтування (листи, пояснення), які б пояснювали причину її неподання. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ПП «Комбінат продуктів харчування» не відповідає п.3 Розділу 6 Тендерної документації, пп. 3,4 розділу І Додатку 2, пп.15, 16 розділу ІV Додатку 2 до Тендерної документації. Відповідно до вимог частини першої ст.31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Комбінат продуктів харчування» не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації. Як наслідок в порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Комбінат продуктів харчування», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно з протоколом уповноваженої особи КЗ «Здолбунівський» геріатричний пансіонат» Рівненської обласної ради від 27.10.2022 №57-П ПП «Комбінат продуктів харчування» визначено переможцем закупівлі: ДК 021:2015 15240000-2 «Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви». Згідно з частиною 6 статті 17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Відповідно до Додатку №6 Тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема, переможець документально підтверджує відсутність підстав, зазначених в ч.2 ст. 17 Закону. Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів - ПП «Комбінат продуктів харчування» наявні наступні файли: «IMG_20221101_0004.pdf», який містить Довідку від 01.11.2022 №110 щодо не притягнення згідно з Законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; «Витяг-401297-Фесюк-2022-10-31.pdf», який містить витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ВР-000401297; «Довідка 1.pdf», що містить Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (номер запиту:271353, дата формування:28.10.2022 15:49); «Довідка.pdf», що містить Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (номер запиту:271355, дата формування:28.10.2022 15:50); «file.pdf», що містить Довідку ГУ ДПС у Рівненській області про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 01.11.2022 №2856; «IMG_20221102_0003.pdf», який містить Довідку від 02.11.2022 №117 щодо відсутності ПП «Комбінат продуктів харчування» в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство щодо боржників. Однак, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів ПП «Комбінат продуктів харчування» відсутні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; Однак, згідно з протоколом уповноваженої особи КЗ «Здолбунівський геріатричний пансіонат» Рівненської обласної ради від 27.10.2022 №57-П, ПП «Комбінат продуктів харчування» визначено переможцем закупівлі «ДК 021:2015 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви» та укладено з ним договір, чим порушено вимоги частини першої статті 31 Закону. На запити Держаудитслужби щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ПП «Комбінат продуктів харчування» в поясненні зазначив, що «Згідно проведеного моніторингу на закупівлю та виявлених недоліків прийнято рішення про розірвання договору в найкоротший термін».
Період усунення порушень: 22.12.2022 14:46 - 06.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.12.2022 14:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень: у звязку з виявленими порушеннями при проведенні моніторингу Замовник та Виконавець дійшли згоди розірвати Договір №245 від 08.11.22 р. додаткова угода №1 від 28.12.2022 р. додається.
Дата публікації звіту: 29.12.2022 09:50

Запити/Пояснення