-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Засоби для чищення та прибирання (ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 759 робочих днів
351 390.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 756.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 756.95 UAH
Номер:
110851ee7a9b4891a19348c4163a8aca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-05-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2023 00:00
Період моніторингу:
05.04.2023 17:51 - 27.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.04.2023 № 77
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2023 № 77
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2022-10-04-011233-a
04.10.2022 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 32835966 Інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення пункту 29 частини першої статті 1, частини десятої статті 29, абзацу 4 пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) ID: UA-P-2022-09-28-002240-c на 2022 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.10.2023 із змінами (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.10.2022, протокол уповноваженої особи про визначення переможця № 1 від 26.10.2022, рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Клеменков Сергій Миколайович № 1 від 26.10.2022, № 4 від 09.12.2022, рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» № 2 від 26.10.2022, рішення уповноваженої особи щодо подовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника № 9 від 16.12.2022, протокол (рішення) уповноваженої особи про відміну закупівлі № 1 від 28.12.2022, рішення АМКУ від 15.11.2022 № 6730-р/пк-пз, від 09.11.2023 № 269-р/пк-пз, пояснення замовника, отримані 07.04.2023 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ та які викладені у рішеннях від 15.11.2022 № 6730-р/пк-пз, від 09.11.2023 № 269-р/пк-пз, не здійснювався.
В ході проведення відкритих торгів по закупівлі товару «Засоби для чищення та прибирання» за кодом ДК 021:2015: 39830000-9: Продукція для чищення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-04-011233-a), учасником ТОВ "Гренландія НВП" 05.11.2022 до Органу оскарження подано скаргу щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
15.11.2022 АМКУ прийнято рішення № 6730-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Гренландія НВП" від 05 листопада 2022 № UA-2022-10-04-011233-a.c3, Колегія постановила зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Гренландія НВП" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МЕНДЕЛЄЄВ ЛАБ" переможцем процедури закупівлі — "Засоби для чищення та прибирання (ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення)".
Відповідно до інформації, розміщеної Замовником в електронній системі закупівель, Замовником виконано Рішення АМКУ від 15.11.2022 № 6730-р/пк-пз, згідно з яким скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Гренландія НВП" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МЕНДЕЛЄЄВ ЛАБ" переможцем процедури закупівлі — "Засоби для чищення та прибирання (ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення)". Дата виконання рішення замовником: 08 грудня 2022 11:59.
Моніторингом установлено, що на дату початку моніторингу процедура закупівлі має статус "Кваліфікація переможця". Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, статус пропозиції ТОВ "Гренландія НВП" - "очікує рішення", опубліковано 09 грудня 2022 15:21.
Згідно з протоколом (рішенням) уповноваженої особи про відміну закупівлі від 28.12.2022 № 1 Замовником прийнято рішення про скасування закупівлі, причина скасування закупівлі: лист від 27.12.2022 № 7595/17-14, з яким замовник-ініціатор процедури закупівлі відкритих торгів за предметом «Засоби для чищення та прибирання» (ID: UA-2022-10-04-011233-a) – Комунальне підприємство «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» Дніпровської міської ради, керуючись статтями 11, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», звернувся до КП «ЦЗО» ДМР з проханням відмінити закупівлю UA-2022-10-04-011233-a з підстав, визначених частиною 1 статті 32 Закону, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів з заявленими технічними характеристиками.
Учасником ТОВ "Гренландія НВП" 30.12.2022 до Органу оскарження подано скаргу щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, в якій просить, зокрема, зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну Процедури закупівлі.
09.01.2023 АМКУ прийнято рішення № 269-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" від 30 грудня 2022 № UA-2022-10-04-011233-a.c4, Колегія постановила зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – "Засоби для чищення та прибирання (ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення)".
Проте, станом на дату початку моніторингу 05.04.2023 в електронній системі закупівель відсутня інформація та документи, що свідчать про виконання рішення АМКУ від 09.11.2023 № 269-р/пк-пз, його оскарження до суду, або інша інформація.
Відповідно до припису частини двадцять другої статті 18 Закону № 922 якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
На запит Східного офісу Держаудитслужби від 06.04.2023 Замовником надано пояснення про те, що КП «ЦЗО» ДМР не погодилось з вказаним рішенням АМКУ та 10.02.2023 було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування рішення, зобов’язання вчинити певні дії до Київського окружного адміністративного суду, про що надано накладну № 4900099258220 від 10.02.2023, фіскальний чек ФН 3000435265 від 10.02.2023 та опис поштового вкладення від 10.02.2023. Відповідно до даних трекінгу Укрпошти (роздруківка з офіційного сайту додається), Київський окружний адміністративний суд отримав позовну заяву ще 13.02.2023. Проте, на сайті «Судова влада» немає інформації щодо позову. Жодної ухвали також не отримували. Київський окружний адміністративний суд повідомив: «У зв'язку з надмірним навантаженням реєстрація затримується. Судом вживаються всі необхідні заходи для пришвидшення реєстрації. Реєстрація здійснюється в порядку черговості.» Станом на теперішній час КП «ЦЗО» очікує розгляду зазначеної позовної заяви в судовому порядку, у зв’язку з чим рішення АМКУ не виконується.
Крім того, аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що згідно пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону № 922 визначено, що строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Вимогами частини 8 статті 12 Закону № 922 передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до даних електронної системи закупівель процедура закупівлі має статус «Кваліфікація переможця».
Враховуючи, що інформація про подовження строку дії тендерних пропозицій в електронній системі закупівель відсутня та кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів є 20 жовтня 2022 року, отже, строк дії тендерних пропозицій закінчився 18.01.2023. Таким чином, на момент завершення моніторингу тендерні пропозиції учасників є недійсними.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону №922 рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону № 922 орган оскарження – Антимонопольний комітет України.
Відповідно до частини 17 статті 18 Закону №922 розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною 6 статті 33 Закону № 922, частиною сьомою статті 40 Закону № 922.
Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Отже, зупинення перебігу строків, зазначене частиною 17 статті 18 Закону № 922, застосовується у разі подання скарги до Антимонопольного комітету України.
При цьому, призупинення строку дії тендерних пропозицій, перебігу строку розгляду тендерних пропозицій та строку для укладання договору про закупівлю через звернення до суду Законом № 922 не передбачено.
Отже, строк дії тендерних пропозицій закінчився 18.01.2023 та відповідно до абзаца 4 пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону №922 Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зазначена норма Закону є імперативною, а отже обов’язковою до виконання.
Період усунення порушень:
18.04.2023 16:36 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2023 16:36
Оскарження висновку в суді
Опис:
02.05.2023 року було подано Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до Дніпропетровського окружного адмінісративного суду.
Дата публікації:
03.05.2023 14:32
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
8f07aebda17849dea95fe3586c8838d3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.04.2023 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 39830000-9: Продукція для чищення (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-10-04-011233-a), проведеної КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Просимо пояснити причину невиконання рішення Антимонопольного комітету України від 09.01.2023 № 269-р/пк-пз щодо зобов'язання КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – "Засоби для чищення та прибирання (ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-10-04-011233-a.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
7d3d64b87bfe4232b996111d2427c62c
Назва:
Відповідь на питання моніторингу
Дата опублікування:
07.04.2023 10:44
Опис:
Комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради (далі – «КП «ЦЗО» ДМР») під час здійснення публічних закупівель є юридичною особою комунальної власності, яка організовує і проводять тендери та закупівлі за рамковими угодами в інтересах замовників відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
КП «ЦЗО» ДМР в своїй діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України № 1216 від 27.12.2018 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій», Рішенням Дніпровської міської ради «Про визначення комунального підприємства «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради централізованою закупівельною організацією» від 23.06.2021 № 7/8, Розпорядженням Дніпровського міського голови «Про затвердження порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель» від 29.09.2021 № 6-29/9-р та іншими нормативно-правовими актами.
04.10.2022 Комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради оголосило закупівлю UA-2022-10-04-011233-a (предмет закупівлі: Засоби для чищення та прибирання (ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення) в електронній системі закупівель за веб-посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-04-011233-a в інтересах Комунального підприємства «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» Дніпровської міської ради (далі «Замовник-ініціатор»).
Протоколом № 1 від 28.12.2022 Уповноваженої особи зазначена закупівля була відмінена на підставі Листа від 27.12.2022 № 7595/17-14 (копія надається) від Замовника-ініціатора, керуючись статтями 11, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», останній звернувся до КП «ЦЗО» ДМР з проханням відмінити закупівлю UA-2022-10-04-011233-a з підстав, визначених частиною 1 статті 32 Закону, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів з заявленими технічними характеристиками».
Не зважаючи на те, що відміна вказаної закупівлі відбулась з повним дотриманням вимог законодавства, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – «АМКУ») 09.01.2023 прийняла Рішення № 269-р/пк-пз (копія надається), відповідно до якого КП «ЦЗО» ДМР було зобов’язане скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - "Засоби для чищення та прибирання (ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-10-04-011233-a.
КП «ЦЗО» ДМР не погодилось з вказаним рішенням АМКУ, з огляду на те, що нормою п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено право замовника на відміну тендеру у разі відсутності потреби у подальшій закупівлі. На підтвердження факту відсутності потреби у подальшій закупівлі Замовник-ініціатор закупівлі надав Лист від 27.12.2022 № 7595/17-14.
Оцінка обґрунтованості причин, викладених у вказаному Листі від 27.12.2022
№ 7595/17-14, аналіз змісту мотивації чи її повноти не входить до повноваженьАМКУ, про що неодноразово зазначали суди в своїх рішеннях, зокрема, у справі № 640/12037/21.
Додатково зазначаємо, що закупівля будь-яких товарів, робіт або послуг є господарською діяльністю Замовника-ініціатора (КП «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» ДМР), в яку КП «ЦЗО» ДМР, як Замовник закупівель, не може втручатись і будь-яким чином впливати на господарські потреби.
Відповідно до ч. 1 ст. 6 Господарського кодексу України: «Загальними принципами господарювання в Україні є: … заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини.»
Ч. 3 ст. 8 Господарського кодексу України встановлює: «Господарська компетенція органів державної влади та органів місцевого самоврядування реалізується від імені відповідної державної чи комунальної установи. Безпосередня участь держави, органів державної влади та органів місцевого самоврядування у господарській діяльності може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.»
Згідно з п. 4 ст. 23 Господарського кодексу України: «Незаконне втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб'єктів господарювання забороняється.»
Не погоджуючись з рішенням АМКУ, КП «ЦЗО» ДМР вирішило оскаржити рішення № 269-р/пк-пз від 09.01.2023 в судовому порядку.
Ст. 27 Кодексу адміністративного судочинства України встановлює: «…адміністративні справи з приводу оскарження рішень Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вирішуються окружним адміністративним судом, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ».
Відповідно до ч. 23 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.»
Дата публікації вказаного рішення АМКУ в електронній системі закупівель – 11.01.2023 о 16:38.
Відповідно до ч. 1 ст. 120 Кодексу адміністративного судочинства України: «Перебіг процесуального строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.»
Отже, строк на оскарження Рішення № 269-р/пк-пз становив з 12.01.2023 по 10.02.2023.
10.02.2023 КП «ЦЗО» ДМР було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування рішення, зобов’язання вчинити певні дії до Київського окружного адміністративного суду, про що надаємо накладну № 4900099258220 від 10.02.2023, фіскальний чек ФН 3000435265 від 10.02.2023 та опис поштового вкладення від 10.02.2023.
Відповідно до даних трекінгу Укрпошти (роздруківка з офіційного сайту надається), Київський окружний адміністративний суд отримав позовну заяву ще 13.02.2023.
Станом на теперішній час, будь-яка інформація, стосовно поданої позовної заяви, відсутня на порталі «Судова влада» за посиланням: https://court.gov.ua/, жодних ухвал до КП «ЦЗО» ДМР також не надходило, на дзвінки за вказаним номером телефону на сайті суду (за посиланням: https://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/pro_sud/contacts/), а саме: (044) 207-80-91, суд не відповідає, на повідомлення, надіслані через офіційну електронну пошту inbox@adm.ko.court.gov.ua, суд також не відповідає.
На офіційному сайті Київського окружного адміністративного суду в розділі «Контакти» за посиланням: https://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/pro_sud/contacts/ розміщена інформація про те, що суд за номером +380936556910 має власний акаунт «Telegram». КП «ЦЗО» надіслало лист на вказаний акаунт «Telegram» за номером +380936556910 лист з запитом: «Доброго ранку! Я представник Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради. 10.02.2023 я подавав позовну заяву, відповідно до даних «Укрпошти», суд отримав позовну заяву 13.02.2023, проте, на сайті «Судова влада» немає інформації щодо позову. Жодної ухвали ми також не отримували. Додзвонитися також не виходить, бо на вказаний номер телефону не відповідають. Підкажіть, будь ласка, як можна дізнатись про рух позовної заяви? Ми писали на електронну пошту, але відповіді так і не отримали. Номер накладної поштового відправлення позовної заяви: 4900099258220. Засоби зв‘язку: 0993416698, електронна пошта: czo.sds@gmail.com».
На вказане повідомлення Київський окружний адміністративний суд мені відповів: «Добрий ранок! У зв'язку з надмірним навантаження реєстрація затримується. Судом вживаються всі необхідні заходи для пришвидшення реєстрації. Реєстрація здійснюється в порядку черговості. Дякуємо за розуміння.» (роздруківка листування з судом надається)
Станом на теперішній час КП «ЦЗО» очікує розгляд зазначеної позовної заяви в судовому порядку у зв’язку з чим рішення АМКУ не виконується.
Звертаємо увагу, що електронна система «PROZORRO» та законодавство не передбачають можливості зазначення інформації в закупівлях, що рішення АМКУ знаходиться на стадії судового оскарження.