• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання робочих місць для виконання функції з взяття біометричних даних оформлення та видачі документів)

Робоча станція для оформлення та видачі паспортів громадян України для виїзду за кордон та паспортів громадян України у формі картки

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 1 500.00 UAH
Номер: 70b94c2b7d214aad9c09cbbb1e648ccb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-22-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.05.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.05.2019 17:56 - 15.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.05.2019 №27 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 22.05.2019 №27 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2017-12-01-002771-c 01.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону, щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника – порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону, щодо своєчасності укладання договору про закупівлю – порушення вимог частини другої статті 32 Закону, щодо оприлюднення інформації про закупівлю – порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. Крім того, встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2017 рік Агрономічної сільської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Астерлюкс» на відповідність вимогам тендерної документації замовника, протокол засідання тендерного комітету від 20.12.2017 №3/2017 щодо визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів за державні кошти укладений з ТОВ «Астерлюкс» від 10.01.2018 №1п, пояснення від 10.06.2019, отримане від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що замовником порушено вимоги абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за №449/28579 (далі – Наказ), а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2017-12-01-002771-с. Поряд з цим встановлено, що замовником у Додатку №3 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем тендеру у строк, що не перевищує 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір оригіналу або нотаріально завіреної копії документу, виданого уповноваженим територіальним органом Мін’юсту України, що свідчить про те, що посадова особа учасника, яка уповноважена на підписання тендерної документації та договору про закупівлю, не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, чинний на момент розкриття, але не більше 90 календарних днів давності відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону, щодо заборони вимагати від учасників документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Астерлюкс», якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям в частині відсутності довідки щодо наявності досвіду виконання договорів аналогічного предмету закупівлі у 2015 або 2016 роках (не менше трьох), чим порушено вимоги пункту 3 Додатку №2 тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Астерлюкс» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договір про закупівлю товарів за державні кошти від 10.01.2018 №1п на суму 348500,00 грн. Відповідно до вимог частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Водночас договір про закупівлю товарів за державні кошти від 10.01.2018 №1п укладено на 21 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги частини другої статті 32 Закону. Відповідно до частини першої статті 37 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону. За даними пошуково-аналітичної системи (https://www.007.org.ua) встановлено, що замовником на підставі видаткової накладної від 02.02.2018 №1 було здійснено оплату за договором в повному розмірі, строк дії якого до 31.12.2018. Відповідно до абзацу десятого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: звіт про виконання договору – протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовник оприлюднив 10.06.2019 (під час проведення моніторингу), чим порушено вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 11.06.2019 14:42 - 26.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2019 14:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: виявлені порушення усунути неможливо, оскільки дана закупівля має статус "Завершена"
Дата публікації звіту: 19.06.2019 16:27

Запити/Пояснення