-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт: «Реконструкція схеми подачі пари на власні потреби з встановленням парогенеруючого котельного обладнання на ТЕЦ-5, м. Київ, вул. Промислова,4»
Завершена
47 152 525.15
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 471 525.25 UAH
мін. крок: 1% або 471 525.25 UAH
Номер:
f5ebaa40f4374e769cdffd690d031038
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-26-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.12.2022 00:00
Період моніторингу:
26.12.2022 12:16 - 17.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2022 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2022-09-30-007393-a 30.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ВКП «ТАУРУС» ТОВ установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника № 1722-ВС від 14.10.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерної пропозиції, тендерну пропозицію ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТАУРУС» ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ (далі – ВКП «ТАУРУС» ТОВ), протокол рішення уповноваженої особи Замовника № 1778-ВС від 31.10.2022, протокол рішення уповноваженої особи Замовника № 1796-ВС від 03.11.2022, повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2022, протокол рішення уповноваженої особи Замовника № 1881-ВС від 23.11.2022, договір про виконання робіт від 23.11.2022 № 1322/КТЕЦ-22, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 30.12.2022 № 1, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 02.01.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників, які будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі учасники повинні були надати:
2.1. Копії наказів про прийняття на роботу працівників (у разі якщо працівник перебуває у штаті Учасника);
2.2. Копії цивільно-правових договорів (у разі якщо працівник перебуває у трудових відносинах з Учасником).
Для виконання будівельних-монтажних робіт учасник повинен надати скан-копії діючих посвідчень, не менше 27 працівників: зварників 5 розряду (не менше 3-х); електромонтажників 5 розряду (не менше 3-х); електромонтажників 6 розряду (не менше 3-х); штукатур 5 розряду (не менше 2-х); електромонтерів 5 розряду (не менше 3-х) на виконання робіт в діючих електроустановках до 1000 В, у т.ч. керівника робіт не нижче IV-ї групи допуску по електробезпеці.
У складі пропозиції учасника ВКП «ТАУРУС» ТОВ надано свідоцтва про проходження навчання електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування Ківенко Андрія Івановича, Лозовенко Євгена Анатолійовича, Ківенка Івана Васильовича, свідоцтво про проходження навчання електромонтажників Мягченко Валерія Дмитровича, свідоцтво про проходження навчання та отримання кваліфікації штукатура Мацан Ігоря Анатолійовича.
Проте, у складі пропозиції учасника ВКП «ТАУРУС» ТОВ відсутні копії наказів про прийняття на роботу працівників або копії цивільно-правових договорів на Ківенко Андрія Івановича, Лозовенко Євгена Анатолійовича, Ківенко Івана Васильовича, Мягченко Валерія Дмитровича, Мацан Ігоря Анатолійовича, чим не дотримано вимоги пункту 2 додатку 2 до тендерної документації.
Отже на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ВКП «ТАУРУС» ТОВ, як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договір.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
Поряд з цим Замовник установив учаснику ВКП «ТАУРУС» ТОВ повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема, шляхом надання копії наказів про прийняття на роботу працівників, а саме: Мацан І. А., Ківенько А. І., Ківенько І. В., Лозовенко Є. А., Мягченко В. Д. (далі – Повідомлення), які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій були відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ВКП «ТАУРУС» ТОВ, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Водночас учасник ВКП «ТАУРУС» ТОВ розмістив на Повідомлення Замовника документи, зокрема копії наказів від 13.11.2019 № 10-К, від 13.11.2019 № 10-К, від 11.11.2019 № 7-К, від 11.11.2019 № 6-К, , від 07.11.2019 № 6-К про прийняття на роботу Мягченко В.Д., Мацан І. А., Ківенько А. І., Ківенько І. В., Лозовенко Є. А., які на кінцевий строк подання тендерних пропозицій (24.10.2022) у складі тендерної пропозиції учасника ВКП «ТАУРУС» ТОВ були відсутні.
Період усунення порушень:
17.01.2023 17:49 - 01.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.01.2023 17:49
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник не погоджується з висновком та з, так званим, виявленим порушенням, а також зобов’язанням здійснити Замовнику заходи щодо усунення виявлених «порушень» шляхом припинення зобов’язань за договором.
Замовник вважає висновок необґрунтованим, безпідставним, а також вважає його таким, що порушує права Замовника.
Отже, відповідно до частини десятої статті 8 Закону Замовник оскаржуватиме висновок у судовому порядку.
Дата публікації:
20.01.2023 15:37
Дата відкриття провадження:
11.04.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
320/10817/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
eb525e5496984cf19cd78d0ae2d6ceea
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.12.2022 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт: Реконструкція схеми подачі пари на власні потреби з встановленням парогенеруючого котельного обладнання на ТЕЦ-5, м. Київ, вул. Промислова,4 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-30-007393-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, у частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ТАУРУС» ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ (далі-ТОВ «ТАУРУС») відповідно до умов пункту 4.1.1 розділу IV Договору про виконання робіт від 28.11.2022 № 1322/КТЕУ-22 (далі – Договір). У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «ТАУРУС» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до пункту 4.1.1 розділу IV Договору.
4. Просимо надати пояснення щодо визначення початку виконання робіт у графіку виконання робіт (додаток 3 до Договору) з 24 жовтня 2022 року, тоді як договір про виконання робіт був укладений 28.11.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
200488d4b8504358a96f40b05fbd7101
Назва:
Надання інформації
Дата опублікування:
02.01.2023 14:47
Опис:
Надання інформації на запит від 28.12.2022 о 17.11 у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2022-12-26-000032 від 26.12.2022