-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
22П-041_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування Яблунівського НГКР. Технічне переоснащення трансформаторної підстанції ПС 110/10/6 Сенча)
Торги відмінено
104 774 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 571 610.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 1 571 610.00 UAH
Номер:
d136eaac24c14680b2e588eb79f7f894
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 16:45 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 № 10
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 17.01.2023 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель
16 UA-2022-09-30-007217-a 30.09.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 2 частини 1 статті 31, що призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.09.2022 № 162 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ЕК «ЕНЕРГО-ТАЙМ», ТОВ «ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ», ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – Переможець), протоколи про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 19.10.2022 № 180, від 11.11.2022 № 200 та від 15.12.2022 № 342, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 09.11.2022 № 194 та від 14.12.2022 № 341, протокол про визначення переможця від 09.01.2023 № 014, повідомлення про намір укласти договір від 09.01.2021, протокол щодо продовження строку укладання договору від 24.01.2023 № 049, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 23.01.2023 та від 07.02.2023.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Пунктом 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
Замовником проведено процедуру закупівлі інженерних та будівельних робіт (Облаштування Яблунівського НГКР, технічне переоснащення трансформаторної підстанції ПС 110/10/6 Сенча), очікуваною вартістю
104 774 000,00 гривень.
Підпунктом 4 пункту 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону № 922 передбачено, що у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, зокрема підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів, визначених підпунктом 2, дорівнює чи перевищує 10 відсотків у 2022 році.
Вказаним підпунктом визначено перелік товарів до яких застосовуються особливості здійснення закупівель. Даний перелік містить, зокрема: електричні конденсатори, конденсатори постійної ємності, конденсатори змінної та регульованої ємності.
Технічними вимогами, встановленими Замовником в ТД, передбачається набуття у власність конденсаторів зв'язку СМПВ-110/√3-6,4У1 та конденсаторів зв'язку СМПВ-110/√3-6,4 У1.
Згідно з додатком 3.1 до ТД учасники повинні надати документи, що підтверджують відповідність ступеня локалізації, де передбачається отримання у власність товарів (на кожну позицію), який сформований Уповноваженим органом, вказаний ступінь локалізації повинен відповідати підпункту 1 пункту 61 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» на дату подання тендерної пропозиції, а саме:
лист/довідку в довільній формі, із зазначенням відповідного ступеня локалізації, де передбачається отримання у власність товарів у складі робіт або послуг (на кожну позицію), який сформований Уповноваженим органом (вказаний ступінь локалізації повинен відповідати підпункту 1 пункту 61 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» на дату подання цінової пропозиції), та/або зазначенням безпосереднього посилання на відповідний товар у складі робіт або послуг (на кожну позицію), оприлюднений на веб-порталі електронної системи закупівель та офіційному веб-сайті Мінекономіки;
якщо запропонований товар у складі робіт або послуг (на кожну позицію) виготовляється нерезидентом (в разі отримання у власність Замовника товару/ів), надати копію сертифікату про походження товару або лист-гарантію, складену в довільній формі з вказанням країни виробника товару, про надання сертифікату походження товару при поставці (в разі наявності вказаної країни виробника товару в переліку країн, з якими укладено угоди про державні закупівлі з урахуванням порогових значень для АТ «Укргазвидобування»), а також надати лист-обґрунтування з посиланням на норми Угоди про державні закупівлі, або положення про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, щодо застосування виключення вимоги щодо локалізації виробництва, складений в довільній формі, де також зазначається інформація, як щодо товару (вид, марка товару, інше), так і щодо виробника товару.
Вимога стосовно підтвердження ступеню локалізації не застосовується до товару у складі робіт або послуг (в разі отримання у власність Замовника товару/ів), країною походження (виробництва) якого є країна, з якою Україна уклала Угоду, та країна, яка є учасником Угод про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася, з урахуванням порогових значень.
Отже, у випадку, якщо країною виробництва конденсаторів зв'язку СМПВ-110/√3-6,4У1 та конденсаторів зв'язку СМПВ-110/√3-6,4 У1 є країна, з якою Україна уклала Угоду, або яка є учасником Угод про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася, то учасник повинен надати лист-обґрунтування в довільній формі з посиланням на норми Угоди або інших міжнародних договорів із зазначенням інформації щодо товару і виробника.
Однак, Переможцем не надано лист/довідку в довільній формі, із зазначенням відповідного ступеня локалізації та/або зазначенням безпосереднього посилання на відповідний товар у складі робіт або послуг (на кожну позицію); якщо запропонований товар у складі робіт або послуг (на кожну позицію) виготовляється нерезидентом: копію сертифікату про походження товару або лист-гарантію, складену в довільній формі з зазначенням країни виробника товару та інформацією про надання сертифікату походження товару при поставці, або лист-обґрунтування з посиланням на норми Угоди про державні закупівлі, або положення про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, які б підтверджували ступінь локалізації конденсаторів зв'язку СМПВ-110/√3-6,4У1 та конденсаторів зв'язку СМПВ-110/√3-6,4 У1, чим не дотримано вимогу Додатку 3.1 до ТД Замовника.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації.
Таким чином, в порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця, як таку, що не відповідає технічній специфікації тендерної документації, а визначив його Переможцем.
Одночасно, вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922 згідно з якою, у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень:
10.02.2023 13:33 - 25.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2023 13:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель в установленому законодавством порядку
Дата публікації звіту:
17.02.2023 10:27
Запити/Пояснення
Номер:
00dda21e6752423d9eddf7e9c6f8816e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2023 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
a345192919a140208e26196469a874a4
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ
Дата опублікування:
23.01.2023 11:33
Опис:
Пояснення на запит ДАСУ за процедурою закупівлі 22П-041_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування Яблунівського НГКР. Технічне переоснащення трансформаторної підстанції ПС 110/10/6 Сенча)
Номер:
92194faf1fa44290a6b5c6d3e430631e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.02.2023 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2023 00:00
Опис:
Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель Prozorro, встановлено, що Замовником не оприлюднено договір про закупівлю.
Прошу надати пояснення та їх документальне підтвердження.
Номер:
9c404fa0e6944f379497c79a75885c3a
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ
Дата опублікування:
07.02.2023 11:57
Опис:
Пояснення на запит ДАСУ за закупівлею 22П-041_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування Яблунівського НГКР. Технічне переоснащення трансформаторної підстанції ПС 110/10/6 Сенча)