• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція котельні потужністю 1200кВт "Богданівського ліцею Богданівської сільської ради" за адресою: вул.Шевченко 32г, в с.Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області

Завершена

9 077 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 385.00 UAH
Номер: 2aa7e08f89fa43b98bf01710a3eb08f7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-24-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.10.2022 10:32 - 14.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.10.2022 № 252 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2022-09-28-003637-a 28.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, m.zgoranets.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне визначення переможця, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.10.2022 № 64 (зі змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» (далі – ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 19.10.2021, договір від 07.11.2022 № 04/11 (далі – Договір), додаткова угода від 07.11.2022 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 01.11.2022. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 01.11.2022 звернулась через електронну систему закупівель (ЕСЗ) до Замовника з метою отримання, інформації та відповідних документів, на підставі яких Замовник визначив очікувану вартість предмета закупівлі, а також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. У запитанні також зазначено, що пояснення, інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через ЕСЗ протягом трьох робочих днів. Так, 04.11.2022 Замовник повідомив, що інформація щодо розміру бюджетного призначення, оголошеної вартості визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розмір видатків на закупівлю робіт, затверджений рішенням сільської ради № 664-19/VІІІ від 22.12.2021 р. «Про бюджет Богданівської сільської територіальної громади на 2022 рік» зі змінами та доповненнями. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно потреб Замовника та Робочого проекту. Крім того інформація щодо бюджетного призначення, оголошеної вартості, технічних та якісних характеристик предмету закупівель відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1266 від 16.12.2020 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» оприлюднюється на власному веб-сайті за посиланням https://bogdanivska.otg.dp.gov.ua/. Однак, на даний час доступ до вказаного сайту обмежений у зв`язку з введенням в Україні воєнного стану. Виготовлення проектно-кошторисної документації здійснено на підставі укладеного договору між Виконкомом Богданівської сільської ради та Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ КОНТРОЛЬ-Т» Коригування проектно-кошторисної документації: «Реконструкція котельні потужністю 1200кВт «Богданівського ліцею Богданівської сільської ради" за адресою: вул. Шевченко 32г, в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області» № 02/06 від 06.06.2021, який оприлюднено на офіційному сайті PROZORRO за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-06-06-001443-a. Також, Замовник зазначив, що проведено експертизу проекту та отримано позитивний висновок на підставі укладеного договору між Виконкомом Богданівської сільської ради та ДП «Жилком» за предметом договору «Проведення робіт з експертизи проекту «Реконструкція котельні потужністю 1200кВт «Богданівського ліцею Богданівської сільської ради» за адресою: вул. Шевченко 32г, в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області» від 06.09.2022 № 168-Е-22, який оприлюднено на офіційному сайті PROZORRO за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-06-005628-a». Водночас при переході за посиланнями, зазначеними в інформації Замовника, відсутній позитивний висновок від 06.09.2022 № 168-Е-22 та/або інші документи, що обґрунтовують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Отже, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель відповідні документи (робочий проєкт, договір від 06.09.2022 № 168-Е-22, позитивний висновок від 06.09.2022 № 168-Е-22), на підставі яких визначено очікувану вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації та абзацу 2 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації зазначив, що в ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт/послуг з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями та враховує витрати за використання відвалів будівельного сміття. В складі тендерної пропозиції надається договір про надання послуг з вивезення будівельних відходів, з підтвердженням подальшого захоронення даних відходів на спеціалізованому полігоні. Учасник ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» у складі своєї тендерної пропозиції надав скан-копію договору про надання послуг на розміщення твердих побутових відходів (ТПВ) від 19.09.2022 № 743, укладеного з комунальним підприємством «Затишне місто» Павлоградської міської ради. При цьому договір про надання послуг з вивезення будівельних відходів, з підтвердженням подальшого захоронення даних відходів на спеціалізованому полігоні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» не надав, чим не дотримано вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації та абзацу 2 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 14.11.2022 17:45 - 29.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2022 17:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Відсутній механізм
  • corruptionFailureDocuments: Відсутній механізм
Опис: Замовник оприлюднив додаткову угоду від 15.11.2022 № 2 до договору від 07.11.2022 № 04/11 про розірвання договору.
Дата публікації: 24.11.2022 18:36

Запити/Пояснення