• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне ДГ (13-100)

Завершена

3 565 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 829.50 UAH
Номер: adb32922f0d542a6b3dcca52ab6f6e97
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-29-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.11.2022 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 29.11.2022 16:47 - 21.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.11.2022 № 63-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 25.11.2022 № 63-з Перелік процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-09-27-010571-а 27.09.2022 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 50) 545-63-67, echerepenko326@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Устинівської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.11.2022 б/н (зі змінами), тендерні пропозиції учасників приватне підприємство «ЛІДЕР АКТИВ», товариство з обмеженою відповідальністю «Вугільна компанія центр», товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм» (далі – ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм»), протокол рішення уповноваженої особи від 17.11.2022 № 17/11, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.11.2022 № 17/11/2, протокол рішення уповноваженої особи від 21.11.2022 № 21/11, протокол рішення уповноваженої особи від 21.11.2022 № 21/11-2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 21.11.2022, договір про закупівлю вугілля кам’яного від 06.12.2022 № 1, укладений між Замовником та ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм» (далі - Договір), додаткові угоди від 06.12.2022 № 1, від 14.12.2022 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався. За результатом моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено, що на порушення вимог частини 4 статті 41 Закону, умови Договору після його підписання має відмінності від проекту договору про закупівлю (Додаток 1 до тендерної документації), а саме, Договір містить пункт 10.6, який передбачає надання забезпечення виконання Договору у вигляді електронної банківської гарантії, при тому, що даного забезпечення не вимагалось ані вимогами тендерної документації, ані проектом договору. Слід зазначити, що в ході здійснення моніторингу Замовником внесено зміни до умов Договору та на підставі додаткової угоди від 14.12.2022 № 2 до Договору вилучено пункт 10.6, який передбачає надання забезпечення виконання Договору у вигляді електронної банківської гарантії.
Період усунення порушень: 22.12.2022 15:33 - 06.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.12.2022 15:33

Запити/Пояснення