-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне ДГ (13-100)
Завершена
3 565 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 829.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 829.50 UAH
Номер:
adb32922f0d542a6b3dcca52ab6f6e97
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-29-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2022 00:00
Період моніторингу:
29.11.2022 16:47 - 21.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.11.2022 № 63-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.11.2022 № 63-з
Перелік процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-09-27-010571-а 27.09.2022 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Устинівської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.11.2022 б/н (зі змінами), тендерні пропозиції учасників приватне підприємство «ЛІДЕР АКТИВ», товариство з обмеженою відповідальністю «Вугільна компанія центр», товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм» (далі – ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм»), протокол рішення уповноваженої особи від 17.11.2022 № 17/11, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.11.2022 № 17/11/2, протокол рішення уповноваженої особи від 21.11.2022 № 21/11, протокол рішення уповноваженої особи від 21.11.2022 № 21/11-2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 21.11.2022, договір про закупівлю вугілля кам’яного від 06.12.2022 № 1, укладений між Замовником та ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм» (далі - Договір), додаткові угоди від 06.12.2022 № 1, від 14.12.2022 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
За результатом моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено, що на порушення вимог частини 4 статті 41 Закону, умови Договору після його підписання має відмінності від проекту договору про закупівлю (Додаток 1 до тендерної документації), а саме, Договір містить пункт 10.6, який передбачає надання забезпечення виконання Договору у вигляді електронної банківської гарантії, при тому, що даного забезпечення не вимагалось ані вимогами тендерної документації, ані проектом договору.
Слід зазначити, що в ході здійснення моніторингу Замовником внесено зміни до умов Договору та на підставі додаткової угоди від 14.12.2022 № 2 до Договору вилучено пункт 10.6, який передбачає надання забезпечення виконання Договору у вигляді електронної банківської гарантії.
Період усунення порушень:
22.12.2022 15:33 - 06.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2022 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
6835b271791a45fbaf4a4feb96d8daf3
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
07.12.2022 13:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вугілля кам’яне ДГ (13-100)», код ДК 021:2015: 09110000-3: тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-09-27-010571-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами, при внесенні змін від 03.11.2022 до пункту 3 розділу 2 «Відомості згідно ст.22 Закону» тендерної документації, додані пункти 3.15.9 та 3.15.10, які містять вимоги до учасників щодо підтвердження статусу легальності виробника, при тому, що згідно рішення від 20.10.2022 № 6372-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вищевказані вимоги були визнані такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e18d1a9d754f4e3d851d6331d547015c
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
12.12.2022 16:58
Опис:
На ваш запит від 07.12.2022, який отримано в межах проведення з 25.11.2022 Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області моніторингу закупівлі «Вугілля кам’яне ДГ (13-100)», код ДК 021:2015: 09110000-3: тверде паливо (ідентифікатор в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro UA-2022-09-27-010571-а), щодо надання пояснень стосовно внесення змін до тендерної документації в закупівлі, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо таке.
Закупівля «Вугілля кам’яне ДГ (13-100)», код ДК 021:2015 - 09110000-3, тверде паливо (ідентифікатор в електронній системі закупівель Prozorro UA-2022-09-27-010571-а) здійснювалася уповноваженою особою Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Устинівської селищної ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів згідно з Законом. 08.10.2022 була подана скарга (номер скарги в електронній системі закупівель Prozorro UA-2022-09-27-010571-a.a1) приватним підприємством «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» (далі – ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ») на умови, встановлені Замовником в тендерній документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника 27.09.2022 і оприлюдненої в електронній системі закупівель Prozorro в редакції від 29.09.2022. ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» в цій скарзі скаржився на вимоги підпункту 3.15.5 пункту 3 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації, які скаржником вважалися дискримінаційними і унеможливлювали його участь у цій закупівлі, а саме:
«3.15.5 Для підтвердження статусу легальності виробника надати:
- довідку в довільній формі із посиланням на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/) щодо виробника вугілля (зазначеного учасником в довідці згідно з п.2.3. додатку 2 до цієї тендерної документації), згідно з яким підтвердженням статусу легальності його діяльності є наявність у нього чинних дозволів, виданих Державною службою України з питань праці, на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки у вугільній промисловості та на виконання робіт підвищеної небезпеки. З метою перевірки наявності дозволів, виданих на виробника вугілля, учасники процедури закупівлі мають в довідці зазначити повне найменування виробника, його код ЄДРПОУ, номери дозволів і строки їх дії. Відсутність у виробника вугілля будь-якого з перелічених дозволів в інформаційній системі «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/), або дані про їхнє анулювання, або надання учасником процедури закупівлі неповної чи недостовірної інформації в довідці, яка не дозволить здійснити перевірку в згаданому реєстрі, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника;
- надати довідку в довільній формі про наявність у виробника пропонованої продукції висновку з оцінки впливу на довкілля на перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення, відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 з додаванням копії означеного висновку або його першої сторінки. Якщо учасник не надає в тендерній пропозиції висновку з оцінки впливу на довкілля на перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення, або його першої сторінки, він має зазначити в довідці таку інформацію: повне найменування виробника, його код ЄДРПОУ, номер висновку та дата його видачі, реєстраційний номер справи, опис планової діяльності для самостійної перевірки замовником наявності означеного висновку в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля http://eia.menr.gov.ua/. Відсутність чинного висновку з оцінки впливу на довкілля на виробника пропонованої продукції в згаданому реєстрі або відсутність в тендерній пропозиції копії висновку з оцінки впливу на довкілля (або його першої сторінки), чи опис планової діяльності в висновку не пов’язаний з переробленням корисних копалин, у тому числі збагаченням, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника».
Згідно з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) № 6372-р/пк-пз від 20.10.2022 скарга ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» була задоволена і на виконання зазначеного рішення Замовник відкоригував тендерну документацію шляхом внесення змін до неї, вилучивши зазначений пункт тендерної документації в редакції, оприлюдненої в електронній системі закупівель Prozorro від 26.10.2022.
Однак, керуючись частиною другою статті 24 Закону, де зазначено, що замовник має право внести зміни до тендерної документації не лише на підставі рішення органу оскарження, а і з власної ініціативи, 03.11.2022 Замовник затвердив перелік змін до тендерної документації і оприлюднив цього ж дня нову редакцію тендерної документації, в якій врахував обставини скарги UA-2022-09-27-010571-a.a1 від ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ».
По-перше, ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» оскаржував не саму довідку в довільній формі про наявність у виробника вугілля дозволів Держпраці із посиланням на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», вимоги щодо надання якої були зазначені у п.3.15.5 тендерної документації в редакції оприлюдненої від 29.09.2022, а те, що виробник вугілля ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП» (з яким співпрацює ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» і у якого останній закуповує вугілля) не має дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки саме у вугільній промисловості. І що зазначена умова є дискримінаційною по відношенню до нього як учасника процедури закупівлі, який співпрацює з виробником, що має дозвіл, виданий Державною службою України з питань праці на експлуатацію устатковання для транспортування, дроблення, сортування корисних копалин, але без зазначення галузі – у вугільній промисловості. Тому, відповідно, така інформація відсутня в інформаційній системі «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua). Тобто, скаржник ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» в скарзі не заперечує вимогу наявності у виробника вугілля дозволу Держпраці, а предметом оскарження є - на саме на яку діяльність цей дозвіл розповсюджується і в якій галузі він має діяти. Враховуючи обставини, які ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» вважав дискримінаційними і такими, які заважали йому взяти участь у цьому тендері, Замовник в новій редакції тендерної документації від 03.11.2022 в доданому підпункті 3.15.9 п.3 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації, видалив з вимоги вислів «у вугільній промисловості» - «3.15.9 Для підтвердження статусу легальності виробника надати: - довідку в довільній формі із посиланням на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/) щодо виробника вугілля (зазначеного учасником в довідці), згідно з яким підтвердженням статусу легальності його діяльності є наявність у нього чинних дозволів, виданих Державною службою України з питань праці, на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки із збагачування корисних копалин. З метою перевірки наявності дозволів, виданих на виробника вугілля, учасники процедури закупівлі мають в довідці зазначити повне найменування виробника, його код ЄДРПОУ, номери дозволів і строки їх дії. Відсутність у виробника вугілля будь-якого з перелічених дозволів в інформаційній системі «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/), або дані про їхнє анулювання, або надання учасником процедури закупівлі неповної чи недостовірної інформації в довідці, яка не дозволить здійснити перевірку в згаданому реєстрі, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника», що усунуло дискримінацію і надало більшому колу учасників взяти участь у цій закупівлі, зокрема і ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ».
По-друге, ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» оскаржував вимогу наявності у виробника вугілля висновку з оцінки впливу на довкілля в реєстрі відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23.05.2017 року на перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення, оскільки виробник вугілля ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП» (з яким співпрацює ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» і у якого останній закуповує вугілля) випускає незбагачене розсортоване вугілля, тому не має такого висновку через недоцільність його отримання. Проте, ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» в скарзі зазначив, що ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП» має звіт про проведення екологічного аудиту вимогам діючого природоохоронного законодавства України. Тобто, ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» має інший документ, який підтверджує, що діяльність виробника вугілля здійснюється у відповідності до природоохоронного законодавства України. Враховуючи зазначені обставини, Замовник затвердив зміни до тендерної документації 03.11.2022, згідно з якими доданий підпункт 3.15.10 п.3 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації, в якому надана альтернатива наявності у виробника вугілля висновку з оцінки впливу на довкілля через застосування сполучника «або» – звіт про проведення екологічного аудиту, яка усуває дискримінацію по відношенню до ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» і розширює коло потенційних учасників в цьому тендері – «3.15.10 Звіт про проведення екологічного аудиту виданого на виробника або довідку в довільній формі про наявність у виробника пропонованої продукції висновку з оцінки впливу на довкілля на перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення, відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 з додаванням копії означеного висновку або його першої сторінки. Якщо учасник не надає в тендерній пропозиції висновку з оцінки впливу на довкілля на перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення, або його першої сторінки, він має зазначити в довідці таку інформацію: повне найменування виробника, його код ЄДРПОУ, номер висновку та дата його видачі, реєстраційний номер справи, опис планової діяльності для самостійної перевірки замовником наявності означеного висновку в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля http://eia.menr.gov.ua/. Відсутність чинного висновку з оцінки впливу на довкілля на виробника пропонованої продукції в згаданому реєстрі або відсутність в тендерній пропозиції копії висновку з оцінки впливу на довкілля (або його першої сторінки), чи опис планової діяльності в висновку не пов’язаний з переробленням корисних копалин, у тому числі збагаченням, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника».
Усунувши дискримінаційні вимоги, які унеможливлювали для скаржника ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» взяти участь у цьому тендері, нова редакція тендерної документації, що оприлюднена Замовником 03.11.2022, надала можливість ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» бути учасником цієї процедури закупівлі, підготувати свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації, зокрема і підпунктів 3.15.9 та 3.15.10 п.3 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації.
Отже, нова редакція тендерної документації, що оприлюднена в електронній системі закупівлі щодо зазначеного тендеру 03.11.2022, а саме підпункти 3.15.9 та 3.15.10 п.3 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації, не є предметом оскарження і предметом розгляду в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.10.2022 № 6372-р/пк-пз, оскільки в порівнянні з тендерною документацією в редакції оприлюдненої від 29.09.2022 зазнала суттєвих змін, до того ж скаржник - ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» зміг взяти участь у цій закупівлі, що свідчить про відсутність дискримінаційних вимог по відношенню до нього.
Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Устинівської селищної ради сподівається на неупереджений розгляд Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області в межах проведення моніторингу закупівлі – «Вугілля кам’яне ДГ (13-100)», код ДК 021:2015 - 09110000-3, тверде паливо (ідентифікатор в електронній системі закупівель Prozorro UA-2022-09-27-010571-а), оскільки Замовник намагався в повній мірі дотримуватися норм Закону.
Номер:
d9230b8d5b164abfb6008c5a5252b4ed
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
13.12.2022 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вугілля кам’яне ДГ (13-100)», код ДК 021:2015: 09110000-3: тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-09-27-010571-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому договір про закупівлю вугілля кам’яного від 06.12.2022 № 1, укладений між Вами та товариством з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм» (далі – Договір), має відмінності від проекту договору про закупівлю (Додаток 1 до тендерної документації), а саме, Договір містить пункт 10.6, який передбачає надання забезпечення виконання Договору у вигляді електронної банківської гарантії, при тому, що вимогами тендерної документації та проектом договору - даного забезпечення не вимагалось.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
326ca75623314a79960488f0ed1e7580
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
14.12.2022 16:19
Опис:
Щодо вашого запиту, повідомляємо, сталася технічна помилка , пов’язана із застосуванням в Договорі умови внесення Постачальником забезпечення виконання договору, яка не була передбачена проектом договору тендерної документації в останній редакції (саме через певну кількість редакцій тендерної документації), за результатами якої укладений Договір.
ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УСТИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ та постачальником було укладено додаткову угоду номер 2 від 9 грудня 2022 року щодо вилучення пункту 10.6 Договору.
Номер:
950ccff5aac04436a46235855ec5361b
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
15.12.2022 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вугілля кам’яне ДГ (13-100)», код ДК 021:2015: 09110000-3: тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-09-27-010571-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чи було виконано умови Договору в частині поставки товару у повному обсязі (у разі виконання – на яку суму)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a2abe2cfd7da4218b640eb72016dead5
Назва:
Щодо надання пояснення
Дата опублікування:
20.12.2022 16:18
Опис:
На ваш запит стосовно: "Чи було виконано умови Договору в частині поставки товару .." повідомляємо Вас, поставка предмету закупівлі вугілля кам'яного марки ДГ 13-100 в кількості 274,3 тн. була виконана повністю, та підписаний акт прийому передачі товару № 1 від 16.12.2022 року, та видаткова накладна №РН-0000135 від 16.12.2022 року. Всі зобов'язання щодо технічних та якісних показників, Постачальник виконав в повному обсязі.