-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Система рентгенівська мамографічна, код НК 024:2019 - 37672 Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова
місцезнаходження замовника та місце поставки-79052, м. Львів, вул. Повітряна, 99. Дата розкриття тендерних поставок - 28.10.2022 р. 00:001 год., кількість- 1 комплект, умови оплати - 100% післяоплата після постаки товару. , мов-українська, строк поставки- до 31.12.2022 р.
Завершена
7 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Номер:
d596e544b5844e49aac283fcc55803e1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 13:35 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 № 11
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2023 № 11.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-09-27-008412-a, 27.09.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІПРАЙМ», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «МЕДІПРАЙМ» щодо розірвання договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «3-я міська поліклініка м. Львова» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-09-27-002718-b); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «МЕДІПРАЙМ» та ТОВ «ЕКВІПМЕД», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 07.11.2022, опубліковані переможцем тендеру документи та інформацію після аукціону, договір №442 від 18.11.2022, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Отже, нормою частини шостої статті 17 Закону імперативно визначено обов’язок переможця надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, які підтверджують відсутність відповідних підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Так, у розділі 2 Додатку №1 до тендерної документації наведено перелік документів, що надаються учасником-переможцем, серед яких, на підтвердження відсутності підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону, переможець повинен надати: інформацію про відсутність підстав у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що ТОВ «МЕДІПРАЙМ», як переможцем тендеру (якому Замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю), не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Крім того, відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Однак, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ТОВ «МЕДІПРАЙМ», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (частиною другою статті 17), в тому числі у спосіб, встановлений в тендерній документації, а укладено з ним договір від 18.11.2022 №442 на суму 6 930 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
25.01.2023 11:59 - 09.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2023 11:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, Замовник враховуючи висновок Західного офісу Держаудитслужби вважає за необхідне уникнути будь-яких найменших , навіть формальних невідповідностей, тому на виконання зобов’язуючого рішення згідно Висновку Держаудитслужби повідомляємо, що контрагенту по договору надіслано лист про припинення зобов’язань по договору № 442 від “18” листопада 2022р. на майбутнє в межах цього договору , зокрема щодо післягарантійного обслуговування.
Однак додатково повідомляємо, що Замовником торгів було проведено цю закупівлю ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська мамографічна, код НК 024:2019 - 37672 Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова) за результатом якої учасником переможцем було визначено ТОВ "МЕДІПРАЙМ". Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. На підтвердження цієї вимоги учасником було довантажено всі довідки, зокрема і по ч.2 ст.17Закону. А саме, учасником надано довідки, згідно яких повідомлено та гарантовано , що «Товариство з обмеженою відповідальністю гарантує відсутність підстав для відмови в участі закупівлі згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»», тобто всіх підстав наведених у цій статті, як ч.1 так і ч.2. Додатково по деяких із пунктів учасником наведено конкретизацію, зокрема по п.2,3,8. Відсутність конкретизації по ч.2 ст.17 Закону не скасовує загальної гарантії наведеної вище, а є додатковим підтвердженням, а відсутність конкретизації не є підставою для відхилення пропозиції переможця, так як вимог щодо форми документа замовником не встановлювалось. Надаючи довідку в довільній формі учасник виконав вимоги Закону, відтак з таким учасником було укладено договір, що виконувався належно, якісно та у строки встановлені договором.
Дата публікації звіту:
27.01.2023 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
dc2eb80809024f3099145fcfb2042325
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2023 10:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-09-27-008412-a, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством «3-я міська поліклініка м. Львова» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
У пункті 6.4 розділу 6 тендерної документації Замовника зазначено, що учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги пункту 6.4 розділу 6 тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
286bc23b6d5d4b2e88986185dbb3dd95
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
20.01.2023 15:25
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 2023-01-18 по моніторингу UA-M-2023-01-17-000073 повідомляємо наступне:
1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок коштів НСЗУ.
Визначення, очікуваної вартості сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби товару та здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 . Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення запиту цінових пропозицій постачальників, що додаються. Отримана замовником інформація дозволила в т.ч. визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість в межах запропонованих цін у розмірі 7000000 грн. (з урахуванням заокруглення до меншого) : (6930000+6000000+7200000+8080000 )/ 4=7052500 грн, заокруглено до 7000000 грн
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та видів досліджень які на ньому проводяться на основі службової записки фахівця. Враховано те, що товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. Передбачено гарантійний термін на обладнання та сервісне обслуговування. Враховано можливість запропонувати еквівалент товару. Детальні технічні характеристики викладені у додатку 2 до оголошення.
2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту , на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710 встановлено, що Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://data.gov.ua/dataset/20180805) замовник є одержувачем державних коштів, додатково додано документ-витяг з переліком розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що це підтверджує.
3.Щодо документів, які надаються Переможцем тендеру
Переможцем тендеру при укладанні договору надано документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю , а саме протокол загальних зборів та наказ про призначення директора. Також надано копію ліцензії на провадження господарської діяльності з використання джеред іонізуючого випромінювання. Ліцензія ж на оптову торгівлю не подається, оскільки відповідна діяльність не підпадає під перелік ліцензованих видів діяльності чи таких, що вимагають дозволу